8,7

Uitstekend

469 reviews over Camping It Wiid in het Nederlands

Fantastisch !

Lut en Ronny, 19-8-2017

Heel mooie kampeerplaatsen met zicht op het water.
Gereisd met partner in juli 2017

Precies wat we wilden

Familie Kooijman, 18-8-2017

Een prachtig huisje. Goede gelegenheid om te vissen. Mooie omgeving om te fietsen. Prachtig vaarwater en een park waar alles was om kinderen onder de tien jaar zoet te houden (zwembad, animatie, eetgelegenheid)
Gereisd familie in augustus 2017

Mooi huisje net rustig park prachtige omgeving

Werf, 18-8-2017

Vooral met mooi weer genoeg te doen voor de natuur- en watersportliefhebber. Het bezoekerscentrum van het nationaal park en de rugzakje routes zijn een aanrader. Bij minder weer is het buitenzwembad voor kleine kinderen helaas te koud. Zou leuk zijn om iets van indoorspelen voor hen te realiseren bv. in de buitenplaats.
Gereisd familie in juli 2017

Er is geen betere watersport camping!

Gerrit Bleeker, 16-8-2017

Gezellig, prachtige ligging, heerlijk fietsen, heerlijk varen, prachtige huurboten.

Gewoon in één woord geweldig

Gereisd met partner in juli 2017

Een van de mooiste campings in Nederland

Famillie Staal, 16-8-2017

We hebben begin augustus 2 weken gekampeerd op camping IT Wiid. Prachtige camping bijna elke kampeer plek ligt aan het water, ideaal voor de watersport fan.

Op dag twee hebben we onze boot in het water gedaan via de trailer helling van de camping. Na 2 km varen hield onze motor ermee op. We dreven stuurloos op het kanaal en stranden bij het huis van de eigenaar van de camping. Hij heeft ons een sleep gegeven naar onze boottrailer. Via de receptie van de camping een telefoonnummer van een reparateur gekregen waar de motor in een dag gerepareerd is.

We hadden minder geluk met het weer. In een straal van 20 km is er genoeg te beleven.

Super camping die we iedereen aanraden.

geweldige ligging!

Anneke, 15-8-2017

Midden in de natuur, groen en waterrijk ligt deze mooie camping. Sanitair is super. Goed uitgeruste supermarkt met verse broodjes.

Ronduit fantastisch

w.heemstra, 15-8-2017

Alles goed geregeld, uitermate vriendelijk personeel.

Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2017

Voor herhaling vatbaar, vooral met zeilles

van Rooy, 14-8-2017

Caravanplaats was prima. Lekker dichtbij het water. Vooral aan te raden zijn de zeillessen. De kinderen kregen zeilles in een groepje en- alhoewel ze eerst geen 'les' wilden in vakantie- hadden ze het erg naar hun zin gehad. Tegelijkertijd kregen wij zeilles van Sterre in een valk. Erg veel geleerd en hele goede tips. Ook heel flexibel, zodat we af en toe ook naar het zeilen van de kids konden kijken. Perfecte week gehad.
Gereisd familie in juli 2017

leuke huisjes aan het water

Peter, 11-8-2017

super leuke huisjes, goed ingericht. kinderen waren dol op de animatie

jammer dat er geen parasol oid aanwezig is. waterdruk is erg laag waardoor douchen een uitdaging is

Super

Ron_tine, 10-8-2017

Mooie camper plaats,perfecte uitval basis voor bezoek 11steden ,mooie fietsroutes,sloephuren een must
Gereisd met vrienden in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping It Wiid in Eernewoude - Earnewald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping It Wiid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping It Wiid scoort een 8.65 uit 10 op basis van 481 reviews.