Camping It Wiid *****

It Wiid
8,6

495 reviews over Camping It Wiid in het Nederlands

Ideaal oord voor verkenning met de e-bike.

J.Visser, 2-10-2017

Langs het water fietsen in een prachtige omgeving. Vele dorpjes bekijken met mooi natuurschoon en knooppuntenroutes via vele pontjes.
Gereisd met partner in april 2017

Voor de water(sport) liefhebber

Westfries, 24-9-2017

Hygiene van het saintair viel tegen in het naseizoen.

Prijs kwaliteit is gerelateerd aan de cke prijs per nacht.

Gereisd met partner in september 2017

Super camping

Roelof en Jolanda, 3-9-2017

Mooie camping met ruime plaatsen, je kunt kiezen op een veldje met uitzicht op het water, wat wel heel mooi is. Je kunt ook kiezen voor een veldje wat verder van het water af, dat hebben wij gedaan omdat we kleine kinderen hebben. Er zit een kampwinkel, cafetaria en restaurant op de camping wat wij wel handig vinden. De camping heeft ook een zwembad, een peuterbad en een bad voor de groteren. Waar we vooral over te spreken zijn dat is het sanitair, één van de mooiste die we hebben gezien. We waren al buiten het hoogseizoen dus hoe de animatie is kunnen we niet zeggen. Het is een vrij grote camping met veel water er omheen, als je daar van houdt is dit een prima camping. De ingang bij de slagbomen is wel heel klein, als er een auto met caravan vlakbij de slagbomen staat wordt het vrij krap als je daar met je combinatie langs moet.

Wij hebben erg genoten!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

supernette gezellige camping met veel waterplezier

jeanet van der Heide, 2-9-2017

zeer vriendelijke en flexibele medewerkers.

De patatjes mogen iets meer doorgebakken en het zwembad iets warmer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Receptie It Wiid, Marketing, 5-9-2017
Hartelijk dank voor uw review! Wij nemen uw tips zeker mee!

Voor ons niet voor herhaling vatbaar

Jong gezin, 1-9-2017

Camping ziet er netjes uit, maar er is totaal geen sfeer. Open velden, caravan moet precies recht neer gezet worden. Dit was onze eerste vakantie in Nederland en na 2 dagen hebben we ingepakt en zijn naar Spanje gegaan.

Kortom, je moet ervan houden..... wij dus niet

Receptie It Wiid, Marketing, 5-9-2017
Hartelijk dank voor uw review! jammer dat dit niet helemaal uw soort vakantie is. Wij hopen dat u een fijne tijd in Spanje heeft gehad.

dubbel....

waterrat, 27-8-2017

Het gevoel bij deze camping is erg dubbel.

We hebben een heerlijke vakantie gehad en dat komt ook mede door de plek die we hadden. We stonden heerlijk aan het water en dat was fantastisch. Alleen als je in het midden van het veld stond en er kwam een regenbuitje dan lijkt het veld Q te veranderen in een drassige bende. Sommigen hadden water in de voortent staan.

De medewerkers bij de receptie zijn redelijk vriendelijk, op 1 na, wat een harde!

Het zwembad ziet er leuk uit, netjes, maar ijskoud water... jammer, de kids komen er met blauwe lippen uit.

De toiletgebouwen zijn netjes.

Deze camping is erg leuk als je een bootje hebt.

De camping winkel is echt ontzettend duur!. De dichtsbijzijnde supermarkt is aan de andere kant van het water, waar je alleen met een pond kan komen (€2 per keer) en ook die super is behoorlijk aan de prijs. Wil je naar een gewone super dan zit je aan de auto vast.

Wat ons nog het meest verbaasde is dat het een natuurgebied is. Je mag daardoor niet hard varen, geen felle verlichting en het moet rustig zijn.... Dan komen er een aantal keren per week feestboten met keiharde muziek langs varen, meerdere keren feesten tot na middernacht, vuurwerk! bijzonder.....

Voor ons dus erg dubbel, wij hebben het nu wel een beetje gezien, volgend jaar toch maar ergens anders heen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Receptie It Wiid, Marketing, 5-9-2017
Hartelijk dank voor uw review. Goed om te lezen dat u een heerlijke vakantie heeft gehad. Een paar toelichtingen op uw punten:Bij grote stortbuien kan het water op veengronden niet altijd direct wegkomen. Wij proberen dit zo goed mogelijk te verhelpen door de velden zo aan te leggen dat het water naar het midden van het veld gaat. Wat betreft het dorp, u kunt ook via het bungalowpark fietsen (zonder gebruik te maken van de pont). De muziek waar u het over heeft, is het drie daagse Veenhoop feest wat al sinds jaar en dag in deze regio gehouden wordt (5 km afstand). Op vrijdag vaart de jeugd hier naar toe in inderdaad soms zeer speciale bouwsels onder leiding van harde muziek. Voor veel camping gasten een vermakelijk gezicht. Gelukkig verloopt de rest van het jaar vrij rustig zoals verwacht bij een Nationaal Park.

Net zo prima als de voorgaande jaren

Familie Vreman, 24-8-2017

Mooie verzorgde camping, erg ruime plaatsen, toiletgebouwen zijn heel schoon, de omgeving is prachtig, kortom prima vakantiebestemming!
Gereisd met partner in juli 2017

Voor herhaling vatbaar

Sue, 24-8-2017

Mocht u niet in het bezit van een bootje zijn tijdens uw verblijf dan is het aan te raden deze te huren bij de camping. Rondom de camping een prachtig vaargebied.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooie camping. Haal ook de brandnetels weg!

Lies Paul, 24-8-2017

Wat tegenviel was de prijs/kwaliteit in het restaurant.
Receptie It Wiid, Marketing, 5-9-2017
Hartelijk dank voor uw review! Waarschijnlijk doelt u op de brandnetels bij het fietspad buiten de camping? Wij gaan de gemeente hierop aanspreken.

stonden al voor de negende keer op het a veld.

fam. a. veenstra, 24-8-2017

de plekken zijn bij slecht weer nat. maar een grondzeil met opblaasbare randen zijn de oplossing. dan is het een prachtige plek met zicht op het water .we wilden na al die jaren wat langer genieten, en wilden graag een seizoensplek op veld a. helaas schijnt dat niet meer te kunnen.

was wel een teleurstelling. maar verder geweldig!

Gereisd met partner in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping It Wiid in Eernewoude - Earnewald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping It Wiid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping It Wiid scoort een 8.62 uit 10 op basis van 508 reviews.