WebsiteLink naar website

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Bungalowpark It Wiid**** bij :

277 reviews over Vakantiepark Bungalowpark It Wiid in het Nederlands

Fantastisch verblijf gehad!

L., 27-7-2017
  • Onderkomen10

Bij aankomst al ontvangen door zeer vriendelijke medewerkers. De bungalow zag er goed onderhouden uit en erg schoon. Konden geen gebruik maken van het zwembad op de nabij gelegen camping.. Dit werd keurig opgelost! We kregen als compensatie gratis zwembadkaartjes voor zwembad 'de Welle' in Drachten. Erg leuk! Verder heerlijk kunnen genieten van de prachtige omgeving. Wij komen zeker nog een keer terug!
Gereisd familie in juni 2017

Top verblijf gehad!

G.L., 27-7-2017
  • Onderkomen10

Top verblijf gehad op het park. Nog nooit zo'n schone bungalow gezien op een park. Erg tevreden.
Gereisd familie in juli 2017

Wederom fijne vakantie gehad in bungalow 307

Fam. J.J. van der Hoeven, 25-7-2017
  • Onderkomen9

Dit jaar hebben wij wederom een fantastische vakantie gehad in genoemde bungalow. Het is al meerdere jaren dat wij terug zijn gekeerd naar deze heerlijke en rustige plek in It Wiid.

De ligging van de bungalow met de grote tuin en ruime steiger is zeker een pluspunt. De inrichting van het huisje straalt geen luxe uit, echter voor een (korte of lange) vakantie is het er goed toeven.

Het tweepersoonsbed in de benedenslaapkamer staat op seniorenhoogte en is zeker een pluspunt. Een minpuntje is dat dit met grote straatkeien op die hoogte is gebracht, maar is zeker niet storend. Het bedspiraal is prima en de matrassen zijn van goede kwaliteit!

Het park is schoon en straalt rust uit. Het groen van het park wordt zeer goed onderhouden en de receptie van It Wiid is zeer hulpvaardig en staat direct klaar om, indien nodig, te helpen.

Een aanrader is om tijdens de vakantie ook de steiger te gebruiken en een sloep te huren bij de Gebroeders Harm en Rikele Hollema; tel. 0511-539213. Indien nodig brengen zij de sloep bij de bungalow.

Als onze leeftijden het nog toelaten hopen wij zeker op een volgend verblijf.

Gereisd met partner in juli 2017

Fantastische vakantie in goed verzorgd park !!!

Fam. Bostelaar, 14-7-2017
  • Onderkomen8

Of je nu komt voor je rust of actief bezig wilt zijn, het kan allemaal.Wandelen, op de fiets of varend, alles in de directe omgeving.

Nette bungalow en door de vaste bewoners om je heen ontbreekt het gevoel dat je op zo'n massa park zit!

Hier komen we zeker terug!

Gereisd familie in juni 2017
Piet Blok,

Jullie hebben veel plezier gehad en genoten op ons mooie park. Volop keuze om actief bezig te zijn of om heerlijk uit te rusten, niet voor niets natuur- en watersportparadijs als onze slogan.

Dank voor de complimenten over de verzorging van ons park. Hopelijk snel tot weerziens.

Prachtig mooi verblijf gehad

Kesting, 26-6-2017
  • Onderkomen8

We zijn zondag met een rondvaart boot mee geweest, geheeld verzorgd, met muziek erbij en 4 uren gevaren. Daarnaast veel aan het fietsen geweest. Bungalow was naar wens en schoon.
Gereisd met partner in juni 2017
Piet Blok,

Jullie hebben heerlijk gevaren op de Friese meren en genoten. Inderdaad de 8 van Grou (8 pontjes) is een mooie route en dus veel fietsplezier te beleven in de directe omgeving van ons park.

Graag verwelkomen we jullie weer op ons park

Alles perfect in orde, voor herhaling vatbaar!

L-W Nieuwekerken, 26-6-2017
  • Onderkomen9

Niets aan te merken. Mooi park, mooie omgeving en vriendelijk personeel! We hebben heerlijk gefietst en gewandeld, en komen zeker weer een keer terug.
Gereisd met partner in juni 2017
Piet Blok,
Hartelijk dank voor de complimenten en inderdaad heel lekker fietsen en wandelen. Graag tot ziens voor opnieuw een fijne vakantie op bungalowpark It Wiid.

Personeelsfeest op Bungalowpark It Wiid,erg leukl

PV collega uitje, 12-6-2017
  • Onderkomen8

We hadden drie bungalows geboekt en dit was prima! Leuke dingen gedaan, sloepen erbij gehuurd en zeilboten, na jaren weer eens zeilles gegeven. Het weer was goed en we hebben genoten van al het "groen", de "ruimte"en van de "rust"
Gereisd met vrienden in juni 2017
Piet Blok,
Beste collega’s, jullie hebben veel plezier gehad op ons mooie park. Veel activiteiten mogelijk, inderdaad sloepvaren, zeilen, sport en spel op het eiland, leuke terrassen en restaurants aan het water. Graag tot een volgende keer.

Te weinig ruimte voor 14 personen

Jantine van der Geer, 9-6-2017
  • Onderkomen2

De 14 persoonsvilla is eigenlijk een originele 6 persoonsvilla die aan alle kanten is verbouwd om zoveel mogelijk mensen te plaatsen. Er is een uitbouw waarin de eettafel staat. Wij waren met 4 volw. en 4 kinderen. Het is krap zitten wanneer je met 14 pers. bent. Er zijn verschillende bedruimtes in huis gebouwd, waaronder 3 bedstedes en 3 slaapplaatsen in de bestaande slaapkamers. Bedenk je goed dat er dus geen privacy is een vooral geen ruimte om de koffers of kleding kwijt te kunnen, zeker wanneer je er met 14 personen bent, dan is het echt kamperen. De douche boven is een ruimte van 2 m2. Onmogelijk om daar met meer dan twee personen te zijn. De hoogtezon dient eerst uitgeklapt te worden en de sauna staat op de plek van het oude bad. Kortom: no way dat je daar met 14 personen gelukkig van wordt.

Met 8 personen ging het met aanpassingen prima.

De boten, jacuzzi en locatie waren daarentegen geweldig, meer dan top! Ik weet zeker dat je er met mooi weer een prachtige watervakantie kunt hebben!

Gereisd met vrienden in april 2017
Piet Blok,
Beste Jantine, dank voor de feedback. Jullie waren met 8 personen in onze 14-persoons bungalow, de ruimte in de bungalow is jullie tegengevallen en heeft niet helemaal aan de verwachting voldaan met derhalve het cijfer 2 op de bungalow! Het is van oorsprong een Wiid bungalow, een 8- tot 10-persoons bungalow welke met circa 15,2 m² is uitgebreid. Op het gebruik van de bedstedes/familiekamers alsook de privacy ervan krijgen we nagenoeg geen negatieve reacties. De indeling hebben we inmiddels zodanig aangepast dat er meer (leef)ruimte ontstaat in de bungalow, het commentaar van te weinig kastruimte gaan we nog nader bekijken en ook verbeteren. Nogmaals hartelijk dank voor de reactie, hetgeen ons in staat stelt om ons product nog beter te maken. Zodat het plezier en de gastbeleving nog beter wordt. We nemen nog even contact op.

Genieten aan de Friese meren.

Klaas Boot, 7-6-2017
  • Onderkomen8

Prachtige bungalow met jacuzzi en sauna. Keurig schoon en goede service. Prachtige sloep voor de deur. Zeer compleet. Speelse opstelling van de slaapvertrekken. We komen zeker terug.
Gereisd met vrienden in juni 2017
Piet Blok,
Beste Klaas, fijn om te lezen dat jullie hebben genoten, leuk dat jullie de opstelling van slaapvertrekken/bedstedes en familiekamers zo waarderen. We verwelkomen jullie graag opnieuw op ons mooie park.

heerlijk hemelvaart weekend

Anita, 6-6-2017

het is een heel rustig park. mooi schoon.. we waren met 6 personen in een 8 persoons huisje. voor 8 personen zou dit huisje wel wat klein zijn geweest. wij hebben een fantastisch mooi weekend gehad
Gereisd met vrienden in mei 2017
Piet Blok,
Dank voor de complimenten, jullie hebben veel plezier gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Bungalowpark It Wiid in Eernewoude - Earnewald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Bungalowpark It Wiid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Bungalowpark It Wiid scoort een 8.01 uit 10 op basis van 280 reviews.