Vakantiepark Bungalowpark It Wiid ****

Slechte service

Anoniem, 10-9-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Bij aankomst was het huisje nog niet klaar, prima geen probleem. In de reservering stond dat als je evt eerder was en het huisje schoon was dat je er eerder in kon. Het is laagseizoen, maar om half 3 nog niks. 3 uur nog niks. Half 4 konden we erin. De "was" van de vorige bewoners lag op de grond buiten in de regen, er waren 3 kussens van de bedden niet klaargelegd en 3 beddengoed setjes waren niet geleverd,.. dat ter zijde verder een prima huisje, wat gedateerd en een vieze vliegenvanger boven de eettafel met 20 vliegen. 'S avonds kwam ik erachter dat ook mijn "gordijnen" niet dicht konden opende slaapkamer.. we hebben betaald voor de zaterdagkrant met broodjes, zaterdag werden alleen de broodjes bezorgd. Receptie gaf aan dit zondag te leveren.. maar ook niet. Poort voor de auto deed het daarbij ook steeds niet. Verder een hele mooie plek met een lekker restaurant waar je goed kan eten. Misschien hadden ze gewoon een slechte bezetting dat weekend, maar of we nog een keer komen..
Gereisd met vrienden in september 2017
Directie Bungalowpark It Wiid, eigenaar, 22-9-2017

U heeft vermoedelijk via een landelijke touroperator geboekt (aangezien de bungalows particulier eigendom zijn, komen er ook kwaliteitsverschillen voor) en niet rechtstreeks op onze site. Overigens is september best nog een drukke maand, weliswaar zijn de schoolvakanties dan voorbij maar het is nog heerlijk genieten op ons park en zeker ook best nog wel druk (nog geen laagseizoen) en dus niet altijd te verwezenlijken om de bungalow eerder beschikbaar te hebben. Graag verwelkomen wij u toch nog opnieuw op het park. Wilt u met reserveringen@bungalowparkitwiid.nl contact opnemen voor een tegemoetkoming bij een volgend verblijf?

Fantastisch park waar je je welkom voelt.

J Horn, 8-9-2017

Dat ook onze hond een welkomst attentie kreeg.

Enig minpunt de vele defecte straatlantaarns

Gereisd met oudere kinderen in september 2017
        Directie Bungalowpark It Wiid, eigenaar, 22-9-2017

Beste familie Horn, jullie hebben genoten, de lantaarns branden na 23.00 uur minder vanwege de rust van de vogels en (bescherming) natuur op het park maar zijn zeker niet kapot.

mooi weer dus fijn kunnen varen

Ben Roelofs, 3-9-2017
        • Onderkomen8

receptie is stug maar je wordt goed geholpen.

winkel is na verhouding vakantiepark aan de krappe kant

huis fantastisch

zijn maar een weekeind geweest hoofdzakelijk gevaren

kinderspeeltuin viel tegen

Gereisd met vrienden in augustus 2017
        Directie Bungalowpark It Wiid, eigenaar, 22-9-2017

Jullie hebben een mooi verblijf gehad, in het dorp Eernewoude is een Coop supermarkt en ook in Burgum (5 kilometer) is een grote supermarkt gevestigd. Graag tot ziens op ons mooie park.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bungalowpark It Wiid bij:

Heerlijk genoten, komen zeker een keer terug!

Opzeeland, 28-8-2017
        • Activiteiten9
        • Onderkomen9

De ligging is heerlijk, dicht bij leuke vaarroutes
        Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
        Directie Bungalowpark It Wiid, eigenaar, 22-9-2017

Beste familie Opzeeland, hartelijk dank voor de mooie feedback en reactie. Mooie vaarroutes gemaakt, we zien jullie graag terug op bungalowpark It Wiid.

Geweldig!

De Backer Paul, 24-8-2017
        • Activiteiten9
        • Onderkomen9

Zeer aangename bungalows, netjes en goed ingericht, met speelmogelijkheden voor de kleintjes.

Heel goeie infrastructuur (zwembad, bootverhuur, fietsverhuur, winkel, restaurant, onthaaldienst, ....).

Mogelijkheden om fijne wandelingen te maken (te voet / per fiets).

Misschien mogen er toch wat meer speelpleintjes voorzien worden voor de kleintjes tot en met 6 - 7 jaar..

Gereisd met vrienden in augustus 2017
        Directie Bungalowpark It Wiid, eigenaar, 22-9-2017

Beste Paul, Dank voor de mooie beoordeling van ons park.

Fantastisch park, zeer mooie bungalow, grote tuin.

Fam. van Ek, 5-8-2017
        • Onderkomen9

Als je een watersporter bent zijn hier alle faciliteiten aanwezig. Mooie bungalows met ruime tuin en eigen afmeervoorziening voor de boot. Park ziet er zeer netjes en onderhouden uit. Eigenlijk kan ik niets benoemen wat niet goed is. Dit jaar voor de 8e keer op dit park geweest en dat zegt genoeg!!!
        Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
        Directie Bungalowpark It Wiid, eigenaar, 7-8-2017
        Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat jullie veel (water)plezier hebben gehad. Graag tot ziens, wij verwelkomen jullie graag.

Fantastisch verblijf gehad!

L., 27-7-2017
        • Onderkomen10

Bij aankomst al ontvangen door zeer vriendelijke medewerkers. De bungalow zag er goed onderhouden uit en erg schoon. Konden geen gebruik maken van het zwembad op de nabij gelegen camping.. Dit werd keurig opgelost! We kregen als compensatie gratis zwembadkaartjes voor zwembad 'de Welle' in Drachten. Erg leuk! Verder heerlijk kunnen genieten van de prachtige omgeving. Wij komen zeker nog een keer terug!
        Gereisd met jonge kinderen in juni 2017
        Directie Bungalowpark It Wiid, eigenaar, 7-8-2017
        Bedankt voor uw positieve review. Wij zijn zeer blij met tevreden gasten en verwelkomen u graag weer op ons mooie park.

Top verblijf gehad!

G.L., 27-7-2017
        • Onderkomen10

Top verblijf gehad op het park. Nog nooit zo'n schone bungalow gezien op een park. Erg tevreden.
        Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
        Directie Bungalowpark It Wiid, eigenaar, 7-8-2017
        Hartelijk dank voor deze uitmuntende beoordeling. Graag tot een volgende keer op ons park.

Wederom fijne vakantie gehad in bungalow 307

Fam. J.J. van der Hoeven, 25-7-2017
        • Onderkomen9

Dit jaar hebben wij wederom een fantastische vakantie gehad in genoemde bungalow. Het is al meerdere jaren dat wij terug zijn gekeerd naar deze heerlijke en rustige plek in It Wiid.

De ligging van de bungalow met de grote tuin en ruime steiger is zeker een pluspunt. De inrichting van het huisje straalt geen luxe uit, echter voor een (korte of lange) vakantie is het er goed toeven.

Het tweepersoonsbed in de benedenslaapkamer staat op seniorenhoogte en is zeker een pluspunt. Een minpuntje is dat dit met grote straatkeien op die hoogte is gebracht, maar is zeker niet storend. Het bedspiraal is prima en de matrassen zijn van goede kwaliteit!

Het park is schoon en straalt rust uit. Het groen van het park wordt zeer goed onderhouden en de receptie van It Wiid is zeer hulpvaardig en staat direct klaar om, indien nodig, te helpen.

Een aanrader is om tijdens de vakantie ook de steiger te gebruiken en een sloep te huren bij de Gebroeders Harm en Rikele Hollema; tel. 0511-539213. Indien nodig brengen zij de sloep bij de bungalow.

Als onze leeftijden het nog toelaten hopen wij zeker op een volgend verblijf.

Gereisd met partner in juli 2017

Fantastische vakantie in goed verzorgd park !!!

Fam. Bostelaar, 14-7-2017
        • Onderkomen8

Of je nu komt voor je rust of actief bezig wilt zijn, het kan allemaal.Wandelen, op de fiets of varend, alles in de directe omgeving.

Nette bungalow en door de vaste bewoners om je heen ontbreekt het gevoel dat je op zo'n massa park zit!

Hier komen we zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017
        Directie Bungalowpark It Wiid, eigenaar, 17-7-2017

Jullie hebben veel plezier gehad en genoten op ons mooie park. Volop keuze om actief bezig te zijn of om heerlijk uit te rusten, niet voor niets natuur- en watersportparadijs als onze slogan.

Dank voor de complimenten over de verzorging van ons park. Hopelijk snel tot weerziens.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bungalowpark It Wiid bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Bungalowpark It Wiid in Eernewoude - Earnewald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Bungalowpark It Wiid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Bungalowpark It Wiid scoort een 8.01 uit 10 op basis van 286 reviews.