Hotel De Abdij van Dockum ****

Hotel De Abdij van Dockum
De Abdij van Dockum
8,1

75 reviews over Hotel De Abdij van Dockum in het Nederlands

Prima lokatie, gastvrij hotel, kwalitatief goed

Casimir, 6-9-2017

Geen echt minpunten, schone kamer, buiten de echte "abdij", ruim genoeg, ontbijt uitstekend, lekker eten, badkamer ruim, rustige omgeving ondanks centrum in het weekend, voldoende parkeergelegenheid

Geweldige, sfeervolle plaats

Cobie, 27-8-2017

Een heerlijk verblijf gehad in de Abdij. Zeker de moeite waard om naar terug te komen.

grote kamers

Martin, 26-8-2017

Mooi hotel met vriendelijk personeel midden in het centrum van het pittoreske Dokkum.

Mooie grote schone kamer (in abdij deel van hotel) welk sfeervol was ingericht.

Ontbijt vonden wij uitgebreid en lekker.

Gastvrij en vriendelijk

Wil, 17-8-2017

Het hotel ligt centraal in het stadje, bijzonder vriendelijke medewerkers, goede service
Gereisd met partner in augustus 2017

We hebben genoten van ons verblijf.

Albert & Dineke Heijerman, 8-8-2017

Prima ontvangst, geweldige ambiance. Heerlijk gegeten (zowel diner als ontbijt) en prima geslapen. Minpuntjes? Vast wel. We hebben er echter niet naar gezocht, maar genoten van ons verblijf.

Tegenvaller.....

Marion van der Linden-aben, 2-5-2017

Wij hadden 2 hotelovernachtingen geboekt in de Abdij van dokkum vanwege ons 2 jarig huwelijk.

Het hotel was prachtig maar helaas kregen wij een kamer toegewezen in een nieuw pand naast het hotel met een kleine sfeerloze kamer wat niks met de Abdij te maken had !

Vanuit dit pand moest je via buiten naar het hotel lopen voor een"simpel" ontbijt.

Heel jammer want het hotel is heel mooi en wat ik lees met grote kamers.... helaas hebben wij hier niks van gezien !

Gereisd met partner in mei 2017

Dokkum, verrassend leuk.

NannoSijtse, 30-9-2016

Hotel in centrum stadje. Eigen P's + aan de overkant een grote parkeerplaats. Grote kamer (22). Kamer met tafel en stoelen, bankstel, keukenblok met koffie- (senseo) en theezetmogelijkheid. Aparte slaapkamer. Uitzicht op straatje. Goede bedden. Badkamer met bad. Leuk sfeervol restaurant. Goedgegeven. Ontbijt ook goed. Dokkum is een leuke stad met vele terrasjes, winkels, bolwerken met molens. Leuk om te wandelen.
Gereisd met partner in september 2016

Mooie kamer en heerlijk eten

thea breteler, 16-8-2016

De hotelkamer is smaakvol ingericht en het diner was heerlijk. Het personeel echter maakte niet de indruk veel plezier in het werk te hebben.
Gereisd met partner in augustus 2016

one night special = voortreffelijk aanbod

thierry, 25-7-2016

zeer lekker gegeten, goed wijnadvies bij het verrassingsmenu !

prima bedden in een stille omgeving, stevige koffie en een lekker ontbijt en we waren weer klaar voor een dagje fietsen tussen de 11 Friese steden.

Wel een donker biertje voorzien aan de toog. (Maredsous blauw, Lefort, aan Bruin Belgisch bier geen tekort ;-) )

Fijn hoteltje en prima ontvangst en service

Gereisd met vrienden in juli 2014

neutraal

peter de lange, 8-7-2016

in verhouding mooi hotel lijkt exclusief maar als je het ontbijt ziet is het simpel .Koud theewater iemand gezocht voor warm water. Koffie uiteindelijk volle bak na 3 thermoskannen.Broodjes werden er ingegooid in de mandjes met blote handen.Tafels werden laat afgeruimd dus mensen maar wachten tot ze konden eten
Gereisd met partner in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Abdij van Dockum bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Abdij van Dockum in Dokkum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Abdij van Dockum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Abdij van Dockum scoort een 8.05 uit 10 op basis van 75 reviews.