Camping Boerderij Recreatie

Onvoldoende

5 reviews over Camping Boerderij Recreatie in het Nederlands

never nooit meer

van der wekken, 2-10-2017

zaterdag 30 september een familie dag geregeld, vrijdag met 4 stellen aan gekomen om te kamperen het veld was hobbelig en al erg drassig

de aanrij route was tot de ingang goed daarna moest je op met je auto caravan over 1 stelton plaat dus door het gras

we mochten gebruik maken van de grote party tent dat was positief

want op het veld was het 1 blubberzooi

zomers en bij droog weer zal het goed te zijn om daar te kamperen maar ja we wonen in Nederland en daar regent het erg veel

toilet gebouw was zwaar verouderd en vies in de 2 dagen dat we er waren is er niet schoon gemaakt

en met de grote aantal mensen die er zijn geweest is dat zeker wel nodig

Toilet gebouw was dus ver beneden peil vies vies en vies

Er kon ons geen alternatief aangeboden worden voor een actieviteit behalve de bowling naar binnen verplaatsen en een rond leiding door de boerderij we hadden jammer genoeg alleen maar regen ( gemiddelde leeftijd van de groep was 55 )

Vertrek van de camping was een ramp

Gereisd met vrienden in september 2017

Vreselijk!, wat een baggerbende!!

Van Elteren, 1-10-2017

Vrijdags aangekomen op de ' camping' = een grasveldje bij een aantal Partytenten..... Wij zouden daar met 8 personen 2 nachten staan met onze caravans & camper........Op zaterdag werd onze groep groter met zo'n 18 personen ( = onze Familiedag!): Ach, het famke Hilda heeft haar best gedaan om een foto van onze groep te maken! Daarna ging het regenen en regenen en regenen en........ en daarna kwam er geen actie voor alternatieven...... Ja, eentje: ze kon de baan voor het boerenbowlen wel binnen plaatsen, oké, maar wat dan??...... dat was niet echt een optie/ een oplossing!

Het is echt jammer dat in de grote tent geen andere spelletjes liggen of dat er géén binnenactiviteiten gehouden kunnen worden, terwijl dit wél vermeld staat op de website!! De werkelijkheid is dus anders........Héél jammer!!

Sanitaire ruimtes: de unit is verouderd, één toilet kan zelfs niet op slot! De meeste ruimtes waren gesloten: vrijdagavond was er maar 1 w.c èn 1 douche beschikbaar voor 8 personen, die op de camping verbleven! Is dus veel te weinig.....!!!

Zaterdag kwam er 1 toilet bij voor gebruik, maar dat was ook meer voor de dagjesmensen! 'S Avonds waren ze Alle afgesloten , op het toilet na dat niet op slot kan!...... Het hele weekend is het sanitair geen één keer schoongemaakt! De dagjesgroepen hadden er zo'n bende van gemaakt, dat het maar afgesloten werd! En dat is ronduit belachelijk als je nog gasten op de camping hebt, die óók gebruik maken van het sanitair!!

Het Grasveld had van tevoren gemaaid moeten worden, zo hoog was het! Door alle regen die gevallen is ( in 2 dagen tijd) was het veld veranderd in één drassige bende! De camper, die stond naast de trampoline, was er al zo ver in gezakt dat die er uitgetrokken moest worden door een auto van onze groep! Er stonden 2 mensen ( van de camping zelf??) er bij te kijken maar maakten zelf géén aanstalten om ons te helpen de camper uit deze situatie te halen! De eigenaar heeft zich in het geheel niet laten zien!

Al met al zijn wij (licht) Gedesillusioneerd weer naar huis gegaan, na een aantal dagen daar te zijn geweest! Maar komen Nooit meer terug! Wat een sjompesbende!

Toch nog wel iets positiefs te melden: de Oranjekoek was echt heel erg lekker!!

Gereisd met vrienden in september 2017

Fijne camping, overdag lekker druk, s'avonds rust

Fam Hamstra, 20-3-2017

Deze kleine boeren camping is super geschikt als je van het boeren leven houdt. Koe-knuffelen is echt fantastisch om te doen! Overdag is er van alles te beleven. Wij vonden het erg leuk om te kijken naar de verschillende groepen die kwamen Fierljeppen, koe-knuffelen en boeren golfen. Overdag wordt er gebruik gemaakt van de douches door diegenen die in de sloot gevallen zijn. Blubber dus ;) Maar 's avonds is alles weer mooi schoon en kun je heerlijk douchen (geen muntjes!). De gastvrijheid van de familie Holtrop is als een warm bad. We konden regelmatig gezellig aanschuiven bij de koffie of even samen met iemand de stallen in lopen. Ook kun je gebruik maken van een privé steiger om te zwemmen of surfen of een kampvuur maken. En in de omgeving is echt ontzettend veel te zien en te beleven. Wij zijn bijvoorbeeld een dagje naar Leeuwarden, Sneek en Heerenveen geweest, maar ook naar Wieuwerd, het kerkje waar je mummies kunt bekijken is zó indrukwekkend! Goedkoop een hapje eten kan in een drijvend restaurant/café waar je vanaf de camping zo even heen loopt. Wij komen hier zeker terug!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Opgevreten door de muggen

Anton, 1-9-2016

We hadden gereserveerd voor 2 caravans en bij aankomst moesten we gelijk betalen voor de 3 nachten. I.v.m. komende drukte met activiteiten. Mochten maandag wel tot 15.00 blijven op de camping i.p.v. 10.00. I.d.d. 3 dagen met overlast gezeten op de camping van mensen die in groepen komen eten-activiteiten. Geen rust. Kinderen onderste boven gevoetbald en continue tegen caravan en auto´s aan en veel geschreeuw. Dag en nacht nog nooit zoveel muggen gezien, vliegen je recht in de mond, een grote plaag. Sanitair te vies i.v.m. activiteit slootje springen en vol muggen. Dacht eerst dat het voor de beesten was, maar moesten we echt zelf douche. Vertelde dat overnachtingen ook bijzaak zijn en ze het meer van de activiteiten moeten hebben.
Gereisd met vrienden in januari 2016

Leuke activiteiten maar huisje was slecht

Edwin de Groot, 1-6-2014

Alle activiteiten op de boerderij waren leuk en prima verzorgd. Het huisje was wel verwaarsloosd, alles was oud en het was er vies. Er hing maar 1 lamp in de woonkamer, het was niet schoon, deurkrukken vlogen eraf, behang hing los, het rook er muf, de vloer liep schuin af, pissebedden liepen door het huis. Buiten stond alleen een houten campingtafel. Het straalde al met al geen gezelligheid uit, geen aanrader dus. De eigenaren en het personeel waren wel reuze aardig. Hoe Bed & Breakfast was weten we niet, wellicht was dat wel in orde.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderij Recreatie in Delfstrahuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderij Recreatie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boerderij Recreatie scoort een 4.07 uit 10 op basis van 5 reviews.