Camping De Veenhoop Watersport & Recreatie **

Camping De Veenhoop Watersport & Recreatie
De Veenhoop Watersport & Recreatie
8,5

19 reviews over Camping De Veenhoop Watersport & Recreatie in het Nederlands

Top, rust, ruimte en sfeer

Jasper & Marita zwemmer, 16-8-2017

Vriendelijke ontvangst, en leuke gesprekken. Schoon sanitair en er is een krantje en ze maken wanneer je dat wilt een warm broodje voor je klaar. 1 maand gestaan met veel plezier, we komen zeker terug, wellicht in hun nieuwe natural resort Fryslân!
Gereisd met partner in juli 2017

Wat een heerlijke rust!

Fam de Vries, 21-10-2016

Wij verbleven in een chalet die bij aankomst zeer schoon was. Alles wat we nodig hadden, was aanwezig. Wij kwamen voor de rust en de natuur en dat was er zeker. In de omgeving valt genoeg te doen. 's Avonds konden we buiten een gezellig vuurtje maken. Kortom een topvakantie.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

Prachtige camping!!!

Mirjam, 8-8-2016

Prachtige camping gelegen in een mooie natuuromgeving bij het water.

Leuk ontvangst, schoon sanitair. We komen graag terug!!!

Gereisd met partner in juni 2016

Kleine camping in natuurgebied. De Alde Feanen

A.j van Vemde, 26-6-2016

De camping doet wat rommelig aan en de verzorging van het terrein is matig maar het sanitair is prima met uitzondering van de afwas gelegenheid.

Je kan er heerlijk fietsen en wandelen direct vanaf de camping. En ook voor vissers en watersporters is dit natuurlijk een prima camping.

Gereisd met partner in juni 2016

pas nog wezen kijken en nog steeds mooi

hero huizinga, 2-3-2016

mensen die van rust houden en van fietsen en relaxen kunnen hier geweldig terecht
Gereisd met partner in mei 2014

Super mooie camping.

Wietse de Vries, 9-11-2015

Het is een echte natuur camping met veel mogelijkheden. Ook de verhuur van zijlboten en slopen is een mooie atractir.
Gereisd met oudere kinderen in maart 2015

Mooie camping, ongastvrije gastheer.

De Jong, 13-9-2015

Leuk plekje met mogelijkheden voor fietsen en bootjevaren. De beheerder is bijzonder onvriendelijk, dit in contrast tot de mede host Marianne die er een feestje van maakt. Toch jammer.
        Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

Geweldige week

urswet, 17-8-2015

We hebben echt top weer gehad. Sloep gehuurd voor een week. Was echt fantastisch. Enigste minpuntje......de muggen! Maar ja op veengrond te kamperen is dat niet zo raar. Kampvuur maken op het veld is echt een aanrader. Dat dit mag. Zo leuk. Na 10 dagen naar huis ivm weersverwachting. Veel regen. Dan is er niet veel te doen en vraag ik me af hoe de grond er dan uit zal zien rondom de plekken. Afwasplek is wel een kleine afknapper. Laag keukenblad waar je op moet afwassen is niet erg prettig voor je rug. Maar goed warm water om mee af te wassen. Toiletten en douches prima!. Heerlijk warm en goede stralen. Fijn dat het met een code werkt. Hierdoor geen ongewenste gasten zeg maar. Wij komen zeker nog wel eens terug. Een prima camping voor mensen die rust zoeken en met een boot willen gaan varen. Restaurant iets verder dan de camping het Polderhuus.....heerlijk gegeten!
        Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

gezellige, schone en rustige camping

H. de Jong, 13-10-2014

Zeer gastvrije oase van rust in een drukke wereld. Dat zulke plekken nog bestaan! De eigenaresse van de camping is buitengewoon klantvriendelijk.

Het sanitair is superschoon, heerlijke (gratis) douches.

Er is, behalve een restaurant, géén uitgaansleven hetgeen zeker bijdraagt aan de rust.

In de nabije omgeving is van alles te doen. Varen, fietsen (pontjesroute!!) vissen, wandelen.

Prima (zeil)bootjes te huur in de bijbehorende jachthaven

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

geweldig ook dit jaar weer van de partij

Johan, 17-6-2014

na 2 jaar met veel plezier hier te hebben gekampeerd ook dit jaar weer van de partij. wij, gezin met 2 kinderen in de leeftijd 14 en 16 jaar genieten hier al meerdere jaren van de rust de ruimte en het water. voor de kinderen is er niet veel bijzonders, maar de camping hond en eigenaresse maken dat zeker goed met veel plezier en vrolijkheid. en natuurlijk het water (zwemen en varen) maken onze vakanties top.
              Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Veenhoop Watersport & Recreatie in De Veenhoop, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Veenhoop Watersport & Recreatie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Veenhoop Watersport & Recreatie scoort een 8.45 uit 10 op basis van 19 reviews.