8,7

Uitstekend

6 reviews over Vakantiehuis De Markestee in het Nederlands

prima huis

KB, 29-3-2017

Voor ons jaarlijks vriendenweekend (alleen volwassenen) zijn we dit jaar in de Markestee beland.

We waren met z'n 20-en en in dit huis waar 30 personen kunnen verblijven, hadden we meer dan genoeg ruimte.

Van de zithoek, de ronde tafel achter en de keuken met poolbiljart hebben we het meeste gebruik gemaakt. Ondanks het mooie weer hebben we weinig van de mooie grote tuin (met eenden en konijnen) gebruik gemaakt. We hebben meer gewandeld in de omgeving.

De boodschappenservice via de eigenaar was ideaal. van te voren je boodschappen doorgeven en hij zorgt dat het geleverd wordt EN hij zet al dingen in de koelkast of vriezer. Bij aankomst stond er dus een lekker koud biertje op ons te wachten.

Echt een aanrader !

Gereisd met vrienden in maart 2017

Ideaal voor een uitje met een grote groep familie

albertina79, 16-6-2013

Wij zijn hier in mei 2013 een weekend geweest met een familie van 25 mensen (volwassenen en kids). En erg ruime en gezellige boerderij met veel mogelijkheden om je daar te vermaken. Veel en ruime kamers beneden zelfs met eigen badkamer.
Gereisd met vrienden in mei 2013

Deze accommodatie is helemaal top!

Witteveen, 11-1-2013

Van een familieweekend genoten die in het kader stond van de 75ste verjaardag van onze tante.

Het is een super weekend geworden. Van jong tot oud hebben wij het heel erg naar ons zin gehad. Als je binnenkomt in de boerderij is het gelijk een gevoel van thuiskomen. Gezellige accommodatie met veel mogelijkheden (zithoek, barretje, poolbiljart, spelletjes etc.). De slaapkamers zijn ruim en schoon.

Het overleg met gastheer Jos ging allemaal heel soepel en snel via e-mail. Kortom deze accommodatie is helemaal top.

Gereisd met vrienden in december 2012

Mooie plek, erg rustig.

peter, 3-1-2012

Eetkamer naast de keuken was erg gehorig ,zeker met een grote groep en eten op het poolbiljart was voor velen iets te hoog.

Het bleek erg moeilijk om er een gezellige grote tafel van te maken.

Douches waren in sommige kamers erg klein en men hield dan na het douchen geen droge voeten om naar de WC te gaan.

De bedden waren voor Nederlandse begrippen te kort. Verscheidene deelnemers klaagden erover.

Slaapkamers vonden wij geen 5 *****.

Gezellige woonkamer met verschillende zitmogelijkheden. Meerdere hoeken,een bar met tap,een poolbiljart en een goed uitgeruste keuken. Prima professionele afwasmachine.

Gereisd met vrienden in januari 2012

fantastisch huis van alle gemakken voorzien

goverdien, 4-7-2011

We hebben hier een heerlijke midweek doorgebracht. Een familiereunie met veel kinderen erbij, die zich goed hebben vermaakt. En 's avonds hebben de groten zich vermaakt met het biljart en de goed uitgeruste spelletjeskast.
Gereisd met vrienden in mei 2011

Gezellige accommodatie

Kim Heurkens, 6-12-2010

De Markestee is een gezellige accommodatie waar alles voorhanden is. De accommodatie ligt op een hele mooie plek waar je constant van kunt genieten. We hebben hier een hele leuke tijd gehad.
Gereisd met vrienden in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Markestee in De Blesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Markestee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Markestee scoort een 8.69 uit 10 op basis van 6 reviews.