Camping Minicamping Nij Wybranda

7,9

7 reviews over Camping Minicamping Nij Wybranda in het Nederlands

Prima boerencamping

Fam Reitsma, 12-6-2017

Simpel en rustige camping ,landelijk en een mooi uitzicht.

Behulpzame boerenzoon ,die af en toe even langs kwam of alles naar wens was en een praatje ,Het terrein is kindvriendelijk ,het sanitair was schoon .

Prijs ,minimaal,

Gereisd met partner in juni 2017

uitgestorven

jaap_10, 20-8-2016

Camping ligt op een fraaie heel landelijke plek. De plaatsen zijn ruim en het uitzicht prachtig. Ook is er een leuk speeltuintje. De camping (en boerderij) is te bereiken over een smal pad van ongeveer 1 km met daartussen een onbewaakte overweg. Tegenliggers (alhoewel die kans klein is) kunnen zeker met een caravan een probleem opleveren.

Toen wij hier waren -midden augustus !!) waren wij de enige campinggasten.

We hebben weinig bemerkt van betrokkenheid van de eigenaar met de camping. Dit in tegenstelling van heel veel vliegen en muggen. Ik kan mij best voorstellen dat deze camping voor een gezin met kinderen een fijne plek is maar zelfs die waren op de camping niet te vinden.Wel in het logiesgedeelte van de boerderij.

Het sanitair voor de camping van ongeveer 10 plaatsen, dat wel toe is aan een opknapbeurt, bestaat uit 2 toiletten en 2 douches. (rolletje wc papier zelf meenemen en douchen met penning. Ook voor warm water om af te wassen moet 20 cent betaald worden. Dit is toch echt niet meer van deze tijd !

Gereisd met partner in augustus 2016

Geweldig genoten!

Stef, Lot, Marc en Astrid, 19-8-2015

Boer Pyt geniet zichtbaar van het verzorgen van zijn boerderijdieren samen met de kinderen en neemt daar dan ook alle tijd voor! Op 2 vaste momenten per dag worden de koeien gemolken, krijgen kalfjes, varkens en geiten eten, kan er op (verschillende) pony's gereden worden.

De kinderen vermaken zich erg goed met de beesten, de skelters, elkaar. De omgeving is zalig rustig!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

leuk en rustig gelegen

Arthur Verhoeven, 19-6-2015

Schitterend gelegen midden tussen weilanden. Boer vind het leuk om te vertellen over de aanwezige beesten. Wil je kinderen iets leren over het boerenleven lijkt dit me de ideale plek.
Gereisd met partner in juni 2015

Heerlijk in de buitenlucht!

Nicolle, 16-11-2012

Camping Nij Wybranda hebben wij zeer positief ervaren. Wij zijn een weekendje in Friesland geweest. De camping is kleinschalig en heel rustig. Het is even een stukje rijden om het te vinden, maar met navigatie lukt het goed. Hoogtepunten van Friesland liggen allemaal op 15 tot 30 minuten rijden. Hou wel rekening dat het allemaal heel simpel is. Maar de natuur is prachtig. Weilanden zo ver je kunt kijken.
Gereisd met partner in juni 2012

leuke camping

fam. Holthuis, 10-9-2012

leuke camping, rustig gelegen temidden van de Friese landerijen. Kinderen kunnen elke ochtend en avond meedoen met dieren verzorgen. Verder speeltuintje aanwezig (jammer dat de zandbak niet meer fungeerde, tenminste toen wij er in mei waren).
Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Kinderboerderij met camping

Bernadette, 12-6-2011

Heerlijk rustig,middenin de landerijen, fietsen, kinderen mogen dieren verzorgen. Paar kampeerplaatsen, tenten te huur, appartementen en broodjes bij de tent bezorgd.

Heerlijk fietsen!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Nij Wybranda in Bozum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Nij Wybranda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Nij Wybranda scoort een 7.93 uit 10 op basis van 7 reviews.