Vakantiehuis De Tijnjehoeve

De Tijnjehoeve

2 reviews over Vakantiehuis De Tijnjehoeve in het Nederlands

Fantastische groepsaccommodatie

Menno Schalkwijk, 1-5-2017

Afgelopen weekend hebben wij met de familie in deze groepsaccommodatie gelogeerd. Ons jaarlijkse familie uitje was fantastisch. We hebben ons allen heel erg vermaakt in de accommodatie en de omgeving. Het huis zag er prachtig uit en het is van alle gemakken voorzien! Het huis was super schoon en heel erg groot. Iedereen had zijn eigen slaapkamer, en bijna alle kamers ook een eigen badkamer wat natuurlijk ideaal is. De accommodatie ligt niet in de stad dus wij hebben onze activiteiten in en rondom Sneek gedaan. Dit is 10 minuutjes met de auto.
Gereisd met vrienden in april 2017

Pachtig, we komen zeker terug

J.J.Schmidt, 12-1-2011

Een prachtig huis, met veel faciliteiten. Wij komen graag terug. Voor kinderen niet zo geschikt. Vriendelijke mensen en heel erg schoon.Echt een topper
Gereisd met partner in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Tijnjehoeve in Boornzwaag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Tijnjehoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Tijnjehoeve scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.