Camping Boerderijcamping Fûgelfrij (in Hichtum)

Camping Boerderijcamping Fûgelfrij (in Hichtum)
Boerderijcamping Fûgelfrij (in Hichtum)
9,5

12 reviews over Camping Boerderijcamping Fûgelfrij (in Hichtum) in het Nederlands

dit hadden we veel eerder moeten doen

jos en gerry van leijden, 19-8-2017

1e keer n weekje friesland op n boeren kamping in een woord geweldig om zulke mensen te ontmoeten de ontvangst de kamping zo schoon wij voelde ons hier gelijk thuis dit kan niet beter en hele mooie omgeving bedankt sita en yke wij komen zeker terug groetjes jos en gerry uit brabant
Gereisd met partner in augustus 2017

Super gastvrije, brandschone, mooie camping!

Herman en Carla, 20-11-2016

Voor ons de allereerste kennismaking met het 'kamperen bij de boer'...wat een geweldige ervaring. Boerin Sita verwelkomde ons heel hartelijk met kakelverse eitjes, boer Yke maakt met iedereen een praatje..in de 'Romte fan fertier' een paar prachtige concerten gehad..brandschone toiletten en douches...Bolsward op 1 km afstand..wat wil een mens nog meer.. Wat nou..Friezen zijn stug! We hebben 3 heerlijke, onvergetelijke weken gehad op Camping Fugelfrij, in het mooie Friesland!
Gereisd met partner in augustus 2016

Mooi gelegen camping

anke, 19-8-2016

We werden zeer gastvrij ontvangen door Sita en ze verraste ons met een doosje overheerlijke biologische eieren van de leghennen.

De toiletten en douches (heerlijk warm) waren brandschoonI.

Het winkeltje met biologische streekprodukten is mooi en het schapenkaasje met Italiaanse kruiden smaakte perfect.

Hier zouden veel campingeigenaren een voorbeeld aan kunnen nemen.

Kortom: Helemaal TOP

Gereisd met partner in augustus 2016

met de tractor en de woonwagen op bezoek

fam sterckx Verbruggen, 11-7-2016

Super vriendelijke gastvrouw met schitterende camping.....medecampers allemaal vriendelijk...fijne sfeer....accommodatie is superclean....we kunnen niets negatiefs vinden..deze mensen leven 100% voor hun camping
Gereisd met vrienden in juli 2016

fantastisch- zeer gastvrij-mooie omgeving-

Hans en Johanna Jong, 24-6-2016

Deze mensen hebben alles over voor de gasten en leven voor hun bedrijf
Gereisd met partner in juni 2016

Super!

Lenie risselada, 9-5-2016

Wat een ontvangst, super,kregen eerst een rondleiding toen ons plekje en als je gesetteld bent genieten.

Gegevens noteren als je afrekend.

Sitah de eigenaresse is de vriendelijkste aardigste camping vrouw van het westelijk halfrond.

Gereisd met partner in mei 2016

Het vrije Friese weiland-gevoel !

Jetske en Gerard, 31-8-2015

Sita stond ons al op te wachten nadat we het bochtje na de kerk naar de camping op reden, wat een leuk welkom ! Frisse groene grasvelden straalden ons tegemoet, er was een mooi plekje over, we hebben ons caravannetje met voordeur-zicht op de weilanden neergezet, Na een rondleiding over de boerderij kregen we een doosje "home-made " Fügelfrij eieren. We voelden ons meteen thuis op deze camping, ontspannen, gezellig en TOP-schoon.Het winkeltje is ook superleuk. TIP: de eigengemaakte wijn: een aanrader !

Hier komen wij zeker terug!

Gereisd met partner in augustus 2015

Gezellige camping, heel gastvrij

Lisanne, 23-9-2014

Toen we met onze fiets en tent aankwamen viel ons de gastvrijheid bijzonder op. We waren wat laat en het werd donker. De eigenaresse vond dat we wel wat thee en koekjes konden gebruiken, was heel welkom en aardig na zo'n lange dag fietsen! Ze kwam ook nog kijken hoe het was gelukt met de tent. We voelden ons meteen thuis. Op het veld was een picknicktafel, heel handig voor ons. Camping deed gezellig aan, men zat lekker te vissen, boerderij was schattig met het winkeltje en alle beesten. Katten kwamen naar je toe en de kippen waren ook gezellig. Sanitair was top. Harde straal, veel ruimte, goed warm water. Konden varen in een motorbootje, was ook leuk. Bolsward is leuk, dichtbij en handig voor eten en boodschappen. Kinderen kunnen zich prima vermaken op de camping, er worden ook activiteiten verzorgd voor ze, zoals een middag verven in de schuur. We waren op doortocht en verbleven hier maar 2 nachten. We vonden het jammer om weg te gaan!
    Gereisd met partner in augustus 2014

Supermooie camping

Elly Schuur, 27-9-2013

Hele nette camping: lekker rustig, auto's op parkeerplaats, ruime plaatsen.

Enthousiaste eigenaresse: we kregen een keurige rondleiding bij aankomst en bij vertrek werden we uitgezwaaid! Net buiten Bolsward dus alle winkels onder handbereik. Mooie omgeving, genoeg te fietsen en/of met de auto te bereiken.

Gereisd met partner in september 2013

een plek om terug te komen

jaap_10, 21-5-2013

Een camping op een plek in Friesland aan de elfstedenroute op een steenworp afstand van Bolsward.

Vreselijk aardig eigenaarsechtpaar.

Eenvoudige maar brandschone sanitaire voorzieningen.

Leuk boerderijwinkeltje en niet te vergeten ....de lekkerste eieren van Nederland van eigen echte scharrelkippen.

Mogelijkheid om een motorbootje (per uur) te horen of een kano.

Gereisd met partner in mei 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping Fûgelfrij (in Hichtum) in Bolsward, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping Fûgelfrij (in Hichtum) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boerderijcamping Fûgelfrij (in Hichtum) scoort een 9.52 uit 10 op basis van 12 reviews.