Bed and Breakfast Het Vijfde Seizoen *****

Bed and Breakfast Het Vijfde Seizoen
Het Vijfde Seizoen
9,7

Zoover award

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bed and Breakfast Het Vijfde Seizoen bij:

16 tips over Het Vijfde Seizoen

Camiel Seghers, 21-5-2015
voor het diner zijn in de directe omgeving talloze restaurants , o.a. in Lemmer.
Marianne en Ollie, 24-10-2014
De kamer met de bedstee is aan te bevelen. Weerribben natuurgebied is in de nabije omgeving; fietsen kun je via Het Vijfde Seizoen huren. Leuke gezellige dorpjes in de nabije omgeving. Prachtige natuur
Paul Oost, 4-10-2014
"Het Vijfde Seizoen" kann ik algemeen zeer aanbevelen. De accommodatie geeft zeer veel rust en mogelijkheden voor ontspanning. Vooral samen met een paar vrienden, of voor kleinere groepen (5 Slaapkamers) biedt de boerderij veel mogelijkheden.

Margaretha, 14-8-2014
    Skutsjesilen in Lemmer meegemaakt, fietsen rond het Tjeukemeer en naar/in de Weerribben
    Dennis, 4-8-2014
    Gezien de ligging is het wel handig dat bezoekers de beschikking over een auto hebben.
    Paul Boeren, 2-8-2014
    De bedstee kamer (het vijfde seizoen) is een prima keus. Ruime bedstee met makkelijk in en uitstappen. Deze kamer heeft een prachtig uitzicht. Niet te lang over nadenken, gewoon boeken

Ad Brokx, 21-7-2014
    Prima plek om van hieruit fietstochten te maken.
    jeannet, 16-6-2014
    De ligging is prachtig maar je moet wel een auto/ fiets hebben want op loopafstand zijn geen winkels/ restaurants. Op een stukje rijden is echter van alles. Wij waren er in juni en dan zijn de stadjes zeer sfeervol met boten en hun bemanning. Wij hebben ook erg genoten van park Weerribben waar we met een fluisterboot hebben gevaren.
    Harm Schreiber, 21-5-2014
    Bezoek vooral één van de stadjes in zuid-west Fryslân, zoals Sloten en Hindeloopen. Verder is een bezoek aan het Wouda gemaal in Lemmer en museum Belvedère en de bossen in Oranjewoud een aanrader.
    Frank Knobbe, 27-4-2014

Alle 5 kamers hebben hun eigen karakter.

De Winterkamer is uitermate geschikt voor mensen met een handicap.

Er is een professionele keuken waarvan wij als groep gebruik konden maken.