Vakantiehuis Hoeve Oostenburg ***

Hoeve Oostenburg

2 reviews over Vakantiehuis Hoeve Oostenburg in het Nederlands

geweldige week gehad!

willem, 29-10-2011

Een gezellige accommodatie in een leuk dorp
Gereisd met vrienden in september 2011

Jammer...

Sander Schaper, 9-10-2011

Deze groepsaccommodatie zou prima zijn voor een familieweekend met 70 leden als het niet zo vies zou zijn. Als je binnenkomt wordt je verwelkomt door een benauwde muffe lucht. Overal hangen spinnenraggen en in de slaapgelegenheden lagen hoopjes stof en tabak in de hoeken. Ik heb een lichte huisstofmijtallergie waar ik zelden meer last van heb, echter na een uur waren m'n ogen rood en had ik een loopneus. Andere familieleden hadden er ook last van. De kinderen hadden na een kwartiertje spelen zwarte sokken.

Er is weinig ruimte op het terrein, ook geen speelgelegenheid. De kinderen kunnen zo de drukke weg oplopen of het water inlopen. Er is wel een laag hek die je kunt afsluiten maar die stond binnen 10 minuten weer open.

De keuken is wel prima en geschikt om voor grote groepen te koken. De keuken is ook voorzien van een fijne afwasstraat met een krachtige vaatwasser.

Er is een beperkte parkeergelegenheid.

Al met al jammer want de hoeve heeft veel potentieel.

Gereisd met vrienden in oktober 2011
Eigenaar, Eigenaar, 24-1-2014

Dank voor uw beoordeling, jammer dat u deze ervaring heeft en dat ik dit niet tijdens uw verblijf vernomen heb. Maar ik ben ook verrast! Normaal worden gasten bij aankomst door óns verwelkomt in een schone en frisse accommodatie. Bij de boerderij zijn een volleybalveld, een voetbalveldje en een zithoek voor bijv. een barbecue. Op eigen terrein kunnen we ± 28 auto’s kwijt en voor aan de straat zijn gratis plekken. Op kleine kinderen moet inderdaad gelet worden i.v.m. het hek dat open blijft staan, de straat en daar overgestoken het water.

Bij vertrek vragen we altijd of het verblijf goed is geweest en onze gasten tevreden zijn. Helaas herinner ik me niet dat uw familie met zo’n ontevreden gevoel is vertrokken. Of het familielid waar ik contact mee had was minder ontevreden?

Iedere winter staat bij ons in het teken van renovaties en verbouwingen. O.a. de gedateerde slaapkamers op de begane grond zijn prachtig gerenoveerd en hebben we d.m.v. grote dakramen meer daglicht in de accom.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hoeve Oostenburg in Balk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hoeve Oostenburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Hoeve Oostenburg scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.