9,1

Uitstekend

170 reviews over Camping De Waldsang Recreatiecentrum in het Nederlands

Heerlijke vakantie

Fam Kramer, 7-8-2017

Leuke camping, onze jongens vonden het voetbalveldje en het poulen ontzettend leuk, ook het zwembad met daarnaast de speeltuin in Bakkeveen, hebben we erg van genoten. Leuke fiets- en wandelomgeving. Vriendelijke eigenaren en personeel. Wij zaten in een chalet, en die was echt spik en span. Ook een aanrader in de nabije omgeving is het Gevangenis Museum, onze jongens van 8 en 11 raakten er niet over uitgepraat!

Prachtige schone kindvriendelijke camping

Angelique Arends, 29-7-2017

De Waldsang is een prachtige schone kindvriendelijke camping, waar de eigenaren je al heel snel bij de naam kennen. Dat geeft je een welkom gevoel en zorgt ervoor dat je je geen nummer voelt. Elk jaar is er weer in het hoogseizoen een leuk animatieprogramma voor alle leeftijden. Huisdieren zijn er ook van harte welkom.
Gereisd familie in maart 2017

Mooi!

Renate, 27-7-2017

Aangeraden door vrienden uit Bakkeveen, ondanks dat we niet zo van campings zijn, toch (een vijver chalet ) geboekt. En wie weet gaan we volgende keer weer naar deze camping, zegt genoeg!

Zeer tevreden!

Fam Bosma, 24-7-2017

Dit was onze eerste kampeer ervaring (ingerichte tent). Zeer mooie en nette tent, camping zelf netjes, sanitair schoon en voldoende te doen voor onze kinderen (4 jaar). Ik zou de Waldsang zeker aanraden!

top en geweldig

s welp, 14-7-2017

mooie park .

prachtig chalet aan het water

vriendelijke eigenaar /eigenaresse/personeel

mooie wandel/fietsomgeving.

schoon en verzorgd park

voor herhaling vatbaar

Rustige mooie gezellige camping

Cathrien van den Brink, 12-7-2017

Het groen wordt prima onderhouden
Gereisd alleenreizend in juni 2017

Prima camping met zéér vriendelijk personeel

Walter Houdijk, 3-7-2017

Prima plekken, schitterend privé sanitair, vriendelijk personeel, prima Wi-Fi ontvangst. Zeker in voorseizoen heerlijk rustig (geen geluidsoverlast). Niets negatiefs ervaren. Kindvriendelijk niet te beoordelen. Wij zaten buiten de schoolvakanties.

Zeer complete camping

Jan, 18-6-2017

Goed onderhouden camping met veel service, eigen snackbar welke met orde en netheid wordt gerund.

Serviceplaats voor campers voor de ingang van de camping.

Warm water kan alleen worden verkregen door middel van een prepaidkaart, dit geld ook voor de douche.

Geweldig

Fam. Visscher, 28-5-2017

We werden hartelijk ontvangen en kwamen terecht in een van de drie hikerhomes. Zag er prima uit. In de andere twee zaten vrienden van ons en het stel met de caravan mocht naast ons staan ondanks dat het geen officiële caravanplaats was. Helemaal top. En laten we vooral de heerlijk, verse warme broodjes niet vergeten. We hebben fijne dagen gehad.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Prima camping

Maupie, 23-5-2017

Het was rustig. Direct gelegen aan de bos dus (voor ons en de hond) perfecte plaats
Gereisd met partner in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Waldsang Recreatiecentrum in Bakkeveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Waldsang Recreatiecentrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Waldsang Recreatiecentrum scoort een 9.1 uit 10 op basis van 171 reviews.