Vakantiepark RCN de Roggeberg ****

260 reviews over Vakantiepark RCN de Roggeberg in het Nederlands

Fijne camping

Angie83, 9-9-2017
  • Onderkomen8

Leuke camping met heel veel animatie. Verouderd sanitair, maar wel schoon. Onze kinderen van 4 en 7 jaar hebben heerlijk op het veld gespeeld. Er is heel veel te doen in de buurt. Zwembad Bonte Wever in Assen, Duine Zathe en de bosbergtoren in Appelscha zijn erg leuk. Het bosgebied, waaronder het kabouterpad vonden onze kinderen fantastisch. We komen vast nog wel eens terug.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijke camping, in een prachtige omgeving.

Marcelle, 29-8-2017
  • Onderkomen9

Mooie grote campingplaatsen en bungalows mooi verspreidt.

Leuke camping

J, 26-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Leuke camping mooie omgeving!

Jammer dat er steeds minder activiteiten zijn voor de oudere kinderen. Een kind van 10 valt overal net buiten.

Gezellig personeel en gasten. Ruime kampeerplaatsen

Gereisd anders in januari 2017

Prima camperplaatsen

JH te B, 23-8-2017

Camperplaatsen zijn, zo te zien, nog niet zo lang geleden aangelegd, maar zullen wanneer de grasveldjes naast de plaatsen volgroeid zijn een aantrekkelijk geheel bieden. Dus ook de mogelijkheid de luifel uit te draaien, waardoor langer verblijf daardoor aantrekkelijk wordt. Er kan volop gebruik gemaakt worden van de diverse camping activiteiten, o.a. het zwembad. Het sanitairblok, op ca. 100 m, is verzorg, misschien iets verouderd, maar goed schoon.

T. Hendrikse, 22-8-2017
  • Onderkomen8

Heel gezellig op het plein bij de receptie/ restaurant. Het personeel is allemaal erg vriendelijk overal. Wij hadden een pipowagen gehuurd. Het was klein, maar alles is aanwezig wat je nodig hebt, met overdekte picknicktafel. 's Morgens een heerlijke ontbijtmand, en als je een barbecuepakket besteld hoef je zelf nergens aan te denken. Alles zit er bij. Super verzorgd en attent van de dames van de supermarkt, die de pipo wagens verhuren. Een prachtige omgeving om te fietsen en te wandelen. Assen is ook een leuke stad om te bezoeken. 20 min. met de auto.

Alleen de wifi verbinding is slecht, dat zou beter kunnen.

Prima voor elkaar

fam v Dijkhuizen, 22-8-2017
  • Onderkomen9

We hadden een bungalow gehuurd (De Boshut) Dat zag er netjes uit, mooie bungalow. Park is ook erg netjes en we hebben dan ook een prima week gehad!!
Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Goede camping met veel fiets mogelijkheden.

Gerrit, 20-8-2017
  • Activiteiten7

De ligging van de camping is uitstekend. De caravanplaatsen zijn wat aan de kleine kant.
Gereisd met partner in juni 2017

Helaas niet nog eens

Spoelstra, 20-8-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen6

Op bezoek bij familie, eigen huisje maar voor de kinderen was niks te doen. Erg jammer dit was de enigste vakantie en hebben weinig gedaan, dagje klimmen was leuk maar de activiteiten verder waardeloos.

Na de kerk stoelen worden opgeruimd maakt hoop lawaai. Recreatie was niet zo als vorige jaren.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Matig

Muntjeswerf, 20-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Kinderderen kunnen niet overal veilig spelen, waar dit wel zou moeten. Voor op het plein mogen geen fietsen waar mijn kind ondersteboven word gefietst.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijk

Tinny, 19-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Een mooi(groot) park, waar we van drie heerlijke kampeer weken hebben genoten. Wij hebben maar een minpuntje, en dat is de slechte wifi verbinding. Het personeel met name in het restaurant vonden wij zeer vriendelijk, ze doen echt hun best. De roggeberg ligt in een prachtige omgeving voor mooie fietstochten. Voor jong en oud is dit een geweldige vakantie bestemming, wij komen hier zeker weer een keer terug.
Gereisd met partner in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor RCN de Roggeberg bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark RCN de Roggeberg in Appelscha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark RCN de Roggeberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark RCN de Roggeberg scoort een 8.03 uit 10 op basis van 261 reviews.