Camping Boscamping Appelscha ****

Camping Boscamping Appelscha
Boscamping Appelscha
8,5

29 reviews over Camping Boscamping Appelscha in het Nederlands

Mooie verzorgde in de bossen gelegen camping

Leintjuh84, 27-8-2017

De camping ligt midden in de bossen op 5 km van Appelscha.

Vanaf de camping zit je zo op het knooppunten fietsnetwerk.

De camping is leuk ingedeeld in meerdere kleine en grotere veldjes op elk veldje is een speeltuintje met zandbak.

Vooraan de camping is een grote speeltuin met een air trampoline

Het sanitair is netjes met vooraan de camping een groot modern verwarmd gebouw en middenop de camping een klein en gedateerd gebouw wat prima is voor een snel bezoek.

In het restaurant op de camping kan je prima en lekker eten.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Fijne camping voor jonge kinderen

Sarah, 8-8-2017

We hebben 2 weken met onze 2 kinderen onder de 4 jaar gestaan. Voor onze tent een speelplaatsje met zand en glijbaantje, waar onze dochter van 1 ook zelfstandig op kon klimmen en vanaf kon glijden. Ideaal, je hebt er geen omkijken naar.

Het was rustig, de helft van het veld stond leeg, maar het weer was dan ook niet fantastisch.

Er staan voornamelijk ouders met (jonge) kinderen of oudere mensen. Soms met hun kleinkinderen.

Sanitair was schoon, lekkere douches. Mooie grote speeltuin en kinderboerderijtje, waar we voor de afwisseling even heen konden.

Oosterwolde heeft een mooi winkelcentrum, ik zou daar heen gaan voor m'n boodschappen.

Veel mensen komen hier voor de bossen nemen hun mountainbike mee.

We hebben door het slechte weer gezwommen in het molenduinbad in Norg. Ook een goede optie om met kinderen van alle leeftijden heen te gaan.

Zeker een aanrader. Het enige wat ik heb gemist is een klein supermarktje.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuk voor weekend

Swart-Rodenhuis, 29-7-2017

Mooie boscamping. Wij hadden een mooie plaats aan de rand van het bos (nr. 11). Afstand tot toiletgebouw goed te doen. Sanitairgebouw is op zich schoon, maar er hangt een beetje onfrisse urinelucht. Er stond een zeeppompje waarmee je je handen kon wassen, maar dit was oud en op en werd niet bijgevuld. Verder prima camping in mooie omgeving. Leuk is het kinderboerderijtje op de camping. En de supergrote speeltuin is geweldig voor de kinderen.

Wij hadden een bbq feestje op het terras op de camping met vrienden en een groep kinderen van 5 t/m 10 jaar, iedereen heeft zich prima vermaakt. Het eten was ook prima, net als de kwaliteit van het vlees etc. Wij hebben zelf een weekend met onze tent op deze camping gestaan. Veel langer hoeft van ons ook niet op deze kleinschalige camping. We hebben wel een lekker weekend gehad, ondanks het wisselvallige weer. Jammer dat er niet wordt toegezien op luidruchtige gasten en vooral de bijbehorende honden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijk in de natuur!

Ricardo, 7-5-2017

Een mooie camping midden in de bossen. Het dorpje Appelscha ligt op ongeveer 4km afstand. Naast de camping zijn er leuke wandel- en fietsroutes te vinden. Zeker de moeite waard voor een overnachting.
Gereisd met partner in mei 2017

Mooie camping

judith, 9-8-2016

Prachtige camping midden in het groen. Fijn schoon sanitair. Mooie ruime plaatsen. Ideaal voor gezinnen met jonge kinderen (mooie speeltuin) en rustzoekers. Niks te doen voor de oudere jeugd.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Mooie kindvriendelijke camping!

Aly, 28-7-2016

De camping heeft ruime plekken voor tent of caravan en deze zijn mooi gelegen rondom de speelplek voor de kleintjes. De kinderboerderij was een topper en niet te vergeten de speeltuin en het restaurant! Is gelegen in een mooie (fiets)omgeving. Het is ons hier prima bevallen!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Rust, ruimte, natuur..en een groepsaccommodatie

Grijpstra, 24-7-2016

Boscamping Appelscha is een pareltje. Midden in het groen/bos, zeer schoon, prachtig aangelegd met heel schoon sanitair. Voor de jongere kinderen is er een grote speeltuin, ook onder de bomen. Er is maar één maar: de camping heeft ook een groepsaccommodatie. Bij ons werd die één dag na aankomst gevuld met een kamp van tientallen luidruchtige kinderen uit de lagere sociale klasse. Als een zwerm bijen namen zij de speeltuin in beslag, waardoor onze kinderen er eigenlijk niet meer bij konden/durfden. Voor wie daar hinder van vreest te ondervinden: zoek gewoon een plekje aan de andere kant van de camping. Of informeer van tevoren even naar de bezetting van de groepsaccommodatie. Want deze camping verdient wel een bezoekje!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Verzorgde en nette camping. Aanrader

Vonk, 4-7-2016

We hebben nu twee keer bij Boscamping Appelscha gekampeerd.

Het bevalt ons er zo goed, dat we terug komen voor een arrangement van 6 weken.

Wij kwamen speciaal voor het minder valide sanitair naar deze camping, dit ziet er keurig uit en je hebt er 2 douche koppen. Het douchen is zonder muntjes.

Rustige en bosrijke omgeving, en dichtbij knooppunt routes voor de fiets.

Het enige is de groepsaccommodatie erbij die soms voor wat onrust zorgt

of de geiten ;).

Gereisd met partner in juni 2016

Wij komen er vaker....

Familie de Groot, 30-8-2015

We wonen een half uurtje hier vandaan en komen er vaak voor een weekend, ik denk toch al een keer of 10. Gezellig, schoon en midden in de natuur. We lopen met de honden zó het bos in. Tijdens de zomer één nadeel, veel teken in het bos dus zorg voor een goede bescherming en controleer je kinderen na een boswandeling.

Je kan er ook heerlijk fietsen. Het restaurant is een aanrader, goede prijs kwaliteitsverhouding. Wat betreft de groepsaccomodaties, als er een groep zit is er wel meer lawaai, maar ons stoort het niet. Zeker 's nachts hebben wij er nog nooit last van gehad. Wij voelen ons hier thuis!

Gereisd met partner in augustus 2015

Leuke kleine familie camping

Fam.Lammerts, 14-8-2015

We zijn met onze 2 kinderen (2 en 4) een weekje met de tent bij boscamping Appelscha geweest. Camping ligt heel mooi midden in het bos en vlak bij een fietsknooppunt. Douches en wc's waren schoon en douchen kan zonder muntjes. Bij de camping zit een restaurant waar je prima kan eten. Er is geen animatie op de camping, maar wel een hele mooie speeltuin met trampoline, schommels, klimtoestel, etc.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boscamping Appelscha in Appelscha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boscamping Appelscha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boscamping Appelscha scoort een 8.52 uit 10 op basis van 29 reviews.