8,6

Uitstekend

26 reviews over Camping Boscamping Appelscha in het Nederlands

Heerlijk in de natuur!

Ricardo, 7-5-2017

Een mooie camping midden in de bossen. Het dorpje Appelscha ligt op ongeveer 4km afstand. Naast de camping zijn er leuke wandel- en fietsroutes te vinden. Zeker de moeite waard voor een overnachting.
Gereisd met partner in mei 2017

Mooie camping

judith, 9-8-2016

Prachtige camping midden in het groen. Fijn schoon sanitair. Mooie ruime plaatsen. Ideaal voor gezinnen met jonge kinderen (mooie speeltuin) en rustzoekers. Niks te doen voor de oudere jeugd.
Gereisd familie in augustus 2016

Mooie kindvriendelijke camping!

Aly, 28-7-2016

De camping heeft ruime plekken voor tent of caravan en deze zijn mooi gelegen rondom de speelplek voor de kleintjes. De kinderboerderij was een topper en niet te vergeten de speeltuin en het restaurant! Is gelegen in een mooie (fiets)omgeving. Het is ons hier prima bevallen!
Gereisd familie in juli 2016

Rust, ruimte, natuur..en een groepsaccommodatie

Grijpstra, 24-7-2016

Boscamping Appelscha is een pareltje. Midden in het groen/bos, zeer schoon, prachtig aangelegd met heel schoon sanitair. Voor de jongere kinderen is er een grote speeltuin, ook onder de bomen. Er is maar één maar: de camping heeft ook een groepsaccommodatie. Bij ons werd die één dag na aankomst gevuld met een kamp van tientallen luidruchtige kinderen uit de lagere sociale klasse. Als een zwerm bijen namen zij de speeltuin in beslag, waardoor onze kinderen er eigenlijk niet meer bij konden/durfden. Voor wie daar hinder van vreest te ondervinden: zoek gewoon een plekje aan de andere kant van de camping. Of informeer van tevoren even naar de bezetting van de groepsaccommodatie. Want deze camping verdient wel een bezoekje!
Gereisd familie in juli 2016

Verzorgde en nette camping. Aanrader

Vonk, 4-7-2016

We hebben nu twee keer bij Boscamping Appelscha gekampeerd.

Het bevalt ons er zo goed, dat we terug komen voor een arrangement van 6 weken.

Wij kwamen speciaal voor het minder valide sanitair naar deze camping, dit ziet er keurig uit en je hebt er 2 douche koppen. Het douchen is zonder muntjes.

Rustige en bosrijke omgeving, en dichtbij knooppunt routes voor de fiets.

Het enige is de groepsaccommodatie erbij die soms voor wat onrust zorgt

of de geiten ;).

Gereisd met partner in juni 2016

Wij komen er vaker....

Familie de Groot, 30-8-2015

We wonen een half uurtje hier vandaan en komen er vaak voor een weekend, ik denk toch al een keer of 10. Gezellig, schoon en midden in de natuur. We lopen met de honden zó het bos in. Tijdens de zomer één nadeel, veel teken in het bos dus zorg voor een goede bescherming en controleer je kinderen na een boswandeling.

Je kan er ook heerlijk fietsen. Het restaurant is een aanrader, goede prijs kwaliteitsverhouding. Wat betreft de groepsaccomodaties, als er een groep zit is er wel meer lawaai, maar ons stoort het niet. Zeker 's nachts hebben wij er nog nooit last van gehad. Wij voelen ons hier thuis!

Gereisd met partner in augustus 2015

Leuke kleine familie camping

Fam.Lammerts, 14-8-2015

We zijn met onze 2 kinderen (2 en 4) een weekje met de tent bij boscamping Appelscha geweest. Camping ligt heel mooi midden in het bos en vlak bij een fietsknooppunt. Douches en wc's waren schoon en douchen kan zonder muntjes. Bij de camping zit een restaurant waar je prima kan eten. Er is geen animatie op de camping, maar wel een hele mooie speeltuin met trampoline, schommels, klimtoestel, etc.
Gereisd familie in augustus 2015

elk jaar 1 of 2 nachten tijdens de fietsvakantie

al vijftien jaar een vaste trekpleister, 6-8-2015

We komen hier zo graag, omdat we genieten van de sfeer en de prachtige omgeving
Gereisd met partner in augustus 2015

Voor de prijs hadden we meer verwacht

Piet, 15-6-2015

We verbleven hier een lang weekend in het voorseizoen. De camping heeft tevens een groepsaccommodatie die het gevoel van rust toch wel verstoord. We stond op een veldje met aangrenzend een klein sanitair gebouw. De douches werken niet met een tijdklok, dus iedereen mag zolang douchen als ie wil. Symphatieke gedachte maar betekent in de praktijk wel lang wachten. Er zijn mooie speeltoestellen en een groot springkussen vooraan op het terrein bij de groepsaccommodatie. Voor campinggasten met kleine kinderen toch wel een beetje onhandig in verband met het toezicht. Op de kampeerveldjes zijn overigens ook kleine speelvoorzieningen aanwezig. Qua eetgelegenheid viel het ons wel wat tegen. Door de week is het restaurant al om 19 uur gesloten. Ook in het aangrenzende dorp Appelscha zijn in het voorseizoen veel horecagelegenheden (vroeg) gesloten. De prijs/kwaliteit viel ons al met al best wel tegen in vergelijking met andere campings in deze regio.
Gereisd familie in juni 2015

Heerlijke kleinschalige kindvriendelijke camping

hans van heemswijk, 25-5-2015

Komen zojuist terug van pinksterweekend camperen. Mooie graskazen camping midden in het bis. Ruim opgezet, prima sanitair en leuk restaurantje waar voor een eerlijke prijs goed kunt eten. Echt een camping waar je je kinderen ook met een gerust hart even vrij kunt laten spelen. Daarnaast zeer hulpvaardige en vriendelijke eigenaar een eigenaresse (die in dit weekend bevallen zijn van hun tweede dochter, van harte nog). Leuk familieweekendje gehad. Veel gefietst en met de atb op,pad geweest aanrader mooie tracks !
Gereisd familie in mei 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boscamping Appelscha in Appelscha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boscamping Appelscha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boscamping Appelscha scoort een 8.57 uit 10 op basis van 26 reviews.