Accommodaties Appelscha

29 juli 2015

Appelscha
7,8
87 beoordelingen
Wordt Appelscha je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vindt je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Appelscha.
Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor Appelscha bij:

18 Accommodaties Nederland, Friesland, Appelscha

Alleen accommodaties in Appelscha worden getoond
Je hebt gekozen Land
Straal:
Zoover Awards 2015
Zoover Award Bronze (2)
Type accommodatie
Appartementen in Appelscha (2)
Campings in Appelscha (2)
Hotels in Appelscha (3)
Vakantiehuizen in Appelscha (4)
Vakantieparken in Appelscha (1)
Bed and Breakfasts in Appelscha (3)
Bungalows in Appelscha (2)
Pensions in Appelscha (1)
Scoort goed op
Kamers (4)
Inrichting (3)
Hoeveelheid ruimte (3)
Onderkomens (1)
Staat van het sanitair (2)
Aantal sterren
Minimaal 1 (6)

8,6
92 beoordelingen
1,6 km tot centrum
Prima park voor vakantie met rust en golfplezierGeweldige bungalow met prachtig uitzicht en natuur
116 beoordelingen
2,1 km tot centrum
leuk vakantieparkSchitterend park
7,6
36 beoordelingen
0,6 km tot centrum
fijn hotel, zeker aan te raden!Zo kan het dus ook nog steeds!
8,4
31 beoordelingen
0,7 km tot centrum
Mooie uitvalsbasisMooi hotel om natuur te verkennen
9,5
4 beoordelingen
1,2 km tot centrum
Fijne plekZeer mooie en ontspannen plek
7,9
29 beoordelingen
1,5 km tot centrum
zeer goede campingPrima camping en goed onderhouden
8,2
18 beoordelingen
3,8 km tot centrum
Voor de prijs hadden we meer verwachtHeerlijke kleinschalige kindvriendelijke camping
9,4
4 beoordelingen
1,6 km tot centrum
voor herhaling vatbaar!Uitstekende B&B heerlijk eten, prima service.
8,7
9 beoordelingen
4,6 km tot centrum
fantastische plek goed verzorgdEen parkje zonder zwembadlawaai en fiteszakjes.
2 beoordelingen
1 km tot centrum
Zeker voor herhaling vatbaar!!Prima accomodatie. Van harte aanbevolen!
5 beoordelingen
3,9 km tot centrum
Super aan te bevelen "huiskamersfeerrestaurant".zeer tevreden
1 beoordeling
3,8 km tot centrum
AANRADER
13 beoordelingen
1,1 km tot centrum
Eenvoudig maar netjes!Dit nooit weer
 1 2

Appelscha scoort een 7,8 uit 10, op basis van 87 beoordelingen
Wordt Appelscha je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Appelscha. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Appelscha. Mocht je meer behoefte hebben aan echte beoordelingen kijk dan even onder de tab beoordelingen en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Appelscha. Vergeet niet de beoordelingen van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier beoordelingen vinden van 2 Appartementen, 2 Campings, 3 Hotels, 4 Vakantiehuizen, 1 Vakantiepark, 3 Bed and Breakfasts, 2 Bungalows en 1 Pension in Appelscha. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 93 vakantiefoto's van Appelscha. Lees de 87 reviews beoordelingen van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Appelscha. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Appelscha. Bekijk ook andere accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Friesland.