Camping Landal Esonstad

Camping Landal Esonstad
Landal Esonstad
8,2

48 reviews over Camping Landal Esonstad in het Nederlands

Een heerlijke tijd in een prachtig park.

Inez Timmer, 5-8-2017

Gezellige woonkamer. Verlichting kan beter. Lezen in bed niet makkelijk vanwege licht. Keuken goed en centraal, keukenstoelen slecht, zitten niet lekker.

Park is goed onderhouden en kindvriendelijk. Omringd door prachtige natuur een ideale plek om uit te rusten en te genieten.

Gereisd met vrienden in juni 2017

super vakantie gehad

jolanda, 28-5-2017

De personeel van eson park waren super goed en lief... ook hoe ze met kinderen omgaan super dikke duim verdiend ook alles was er kwa dingen doen maar ook te kopen alles was wel verkrijgbaar op het park!

ik heb helemaal geen negatief over dit park te vertellen.

ik was daar met mijn 2 kinderen, vriend en mijn zus met fam.. toppie park echt een aan te raden voor gezinnen en voor mensen zonder kinderen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Camping met potentie, maar viel tegen

Dirk, 28-5-2017

Landal, de keten van de vakantiehuisjes...dat vinden ze zelf ook want de camping is het ondergeschoven kindje bij Landal Esonstad. Inchecken duurt lang op topdag met één medewerker achter de balie. Op dag na aankomst staat camping vol...en de septictank is dat blijkbaar ook. Het gevolg is dat het enige toiletgebouw op de camping tussen 15.30 en 21.30 buiten gebruik is. Dichtstbijzijnde toilet (1 heren en 1 dames) 500 meter verderop in het hoofdgebouw...wel even wachten op je beurt. Als je navraag doet wanneer het weer werkt...geen idee...we hebben iemand gebeld die zal vandaag wel komen hopen we...wel %%$##...beste man je hebt een camping vol gasten zonder toilet, douche etc. bel iemand die het oplost...nu ! Ter compensatie krijgen de campinggasten 2 dagen later een gratis raket ijsje...

Op de plaatjes lijkt alles aan het water te liggen...klopt maar wel achter een dijk. Makkelijk met je boot of surfplank bij het water komen...niet dus.

Bollo ? Wie is dat ? Oh de beer...die is voor de gasten van de bungalows. Op de camping komt hij niet.

De plaatsen op de camping zijn in orde. Water en stroom op de plek en de plek is ruim genoeg. Het veld is gezellig.

De medewerkers beleefden hun eerste seizoen denk ik op de camping. Jonge medewerkers die nog nooit een tent gezien hadden. Gasflessen ruilen ? Uhhh hoezo...even vragen.

Uitleg bij de Pitch & Puttbaan. Je komt aan met 4 personen. Pitch en Putt is vanaf 8 jaar (jongste is 5). Ok. Prima. Dat is dan betalen voor 4...uhhh, maar je zegt net dat ze niet mee mag doen...Oh ja...

Uitleg op de baan. Als u de bal in het zand slaat (de bunker), dan ligt er een hark, daarmee kunt u de bal uit het zand halen...jaja...

Het zwembad...een donkere sfeerloze hal met een bak water waar voor kinderen niets te doen is. De plaatjes lijken leuk, maar die boot is alleen voor de sier en niet om op te spelen. Een glijbaan is er niet.

Vonden we de camping nou goed of slecht ? De camping is ok, maar de medewerkers zouden iets meer kunnen doen dan alleen de penningen innen. Kamperen gaat niet alleen om een plekje in een weiland. Zeker als je naar Landal gaat verwacht je (voor de hogere prijs) een beetje meer.

Het sanitair is ok, maar niet optimaal schoon en zeker te weinig capaciteit voor een volle camping.

Hadden we een leuke vakantie ? Ja, het weer was super en het gezelschap perfect. We hebben veel gelachen.

Beste mensen van Landal. Of verhuur alleen huisjes, of richt je service ook op de camping. De bungalows zijn financieel vast aantrekkelijker, maar zet de camping daar dan ook gewoon vol mee.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Helemaal super!

An, 13-4-2017

Huisje was prima in orde.

Het meest indrukwekkende van de vakantie was een dag Pieterburen met als hoogtepunt een boottocht van Lauwersoog naar de Waddenzee om vijf zeehonden vrij te laten. Dit laatste werd mede georganiseerd door Esonstad.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

Hier komen we zeker terug!

R, 27-7-2016

Mooie camping met grote plaatsen en uitstekend schoon sanitair. Bijzonder vriendelijke en attente medewerkers. Prima faciliteiten en prachtige omgeving. Zeker voor herhaling vatbaar!
    Gereisd met partner in juni 2016

Ruim opgezette, mooie camping

P. Spek, 28-6-2016

Camping Landal Esonstad is een mooie, ruim opgezette camping. Sanitair keurig in orde. Ligt aan het water, met voldoende ontspanningsmogelijkheden. Mogelijk om Schiermonnikoog of Ameland te bezoeken. Leuke oude kleine stadjes in de buurt. Wij hebben hier helaas maar een paar dagen gestaan i.v.m. gezondheidsklachten. Heel erg attent vond ik de houding van het personeel van de receptie, die hulp aanboden bij het inpakken o.i.d. Dat was gelukkig niet nodig, maar we vonden het heel erg aardig, wat voor het overige ook kenmerkend voor ze was.

Faciliteiten op het park ook prima. Leuk stadje gebouwd, huisjes zijn te huur.

Gereisd met partner in juni 2016

Gezellige, ruime camping

Vicky de Groot, 9-5-2016

Ruim opgezette camping met alle faciliteiten van Landal binnen handbereik.

Prachtig aan het Lauwersmeer.

Heel veel te ondernemen, zowel op het land als op/in het water.

Het zwembad is simpel, maar heel leuk aangekleed.

Ga zeker met de boot naar Schiermonnikoog.

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

Een heel mooi park van Landal👌.

Freddy 1959, 17-10-2015

Landal Esonstad is een aanrader als je op zoek bent naar rust!👍.
    Gereisd met partner in oktober 2015

Mooie Camping

Fer Scheepens, 24-8-2015

Mooie ligging, direct aan het Lauersmeer waar hele mooie fietstochten zijn te maken, en ook de oversteek naar Schiermonnikoog ligt binnen handbereik, zelfs naar Ameland is te doen.

Schoon sanitair en mooi campeer terrein

Gereisd met partner in augustus 2015

Opstartende camping

y_janmaat, 10-8-2015

De campingplekken zijn groot Het sanitair en de douches worden in ieder geval in het hoogseizoen te weinig schoongemaakt. Wastafels die verstopt zijn, zijn een paar dagen later nog steeds verstopt. Er staat op de camping een tent waar je spelletjes kunt lenen. Misschien een tip om 's ochtends daar ook broodjes te laten verkopen. Nu moet je het Esondorp in om naar de winkel te gaan. Je mag als campinggast van alle faciliteiten gebruik maken, zo ook van het overdekte zwembad en de gratis toegankelijke "natte" en " droge " sanuna.

Voor de watersport zit je hier goed. Ook leuk om met de boot vanuit Esonstad naar Schiermonnikoog te varen.

Vogelshow op het park is erg leuk om te zien. Voor oudere kinderen zijn er weinig animatie activiteiten. Er zijn wel genoeg activiteiten tegen betaling.

Wij hadden op een gegeven moment bij de receptie een fietspomp nodiig. Een jongeman kwam er mee aan, maar vertelde er bij dat hij het niet deed. Ik zou zeggen schaf een nieuwe aan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Landal Esonstad bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landal Esonstad in Anjum / Oostmahorn , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landal Esonstad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Landal Esonstad scoort een 8.24 uit 10 op basis van 49 reviews.