Vakantiepark Hogeboom Recreatiepark Tusken de Marren ****

8,6

WebsiteLink naar website

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen9,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Hogeboom Recreatiepark Tusken de Marren bij:

126 reviews over Vakantiepark Hogeboom Recreatiepark Tusken de Marren in het Nederlands

geweldig goed

henny, 29-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

alles was naar verwachting alleen het zitje op het terras daar zou ik iets ander neer zetten
Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijke vakantie, een aanrader

Jeanet, 27-8-2017
  • Onderkomen9

We hebben een heerlijke vakantie gehad in dit vakantiepark. Ben je op zoek naar een rustig park dan ben je hier op het juiste adres. Het park is een prima uitvalbasis voor allerlei uitstapjes in Friesland en biedt volop mogelijkheden om van hieruit te gaan fietsen.

We zaten in huisje 41. Mooi ingericht en voorzien van alle gemakken. Het ligt aan het open water waardoor mijn partner en zoon veel hebben kunnen vissen. Jammer dat er maar 1 toilet was in een huis wat bedoeld is voor 6 personen. De badkamer heeft meer dan voldoende ruimte over om er een te plaatsen, tevens zou een grotere douche wenselijk zijn.

Wb park, mooi opgezet. Het ligt in het dorp Akkrum waar je alle winkels vindt. Ook zijn daar voldoende mogelijkheden om te gaan eten, vooral eetcafé Kromme Knillis is een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Misschien als het park helemaal klaar is.

C.Haselager, 25-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Door bouw werzaamheden precies bij het huisje naast ons was het verschrikkelijk om hier te zijn

Vrijdags aangekomen en maandag om 7uur in de ochtend begonnen zij straat stenen onder ons slaapkamer raam door te zagen

Vreselijk lawaai en stof niet uit te houden , dus de receptie gebeld dat wij een ander huisje wilde hebben

Zij gaf ons gelijk maar er was geen ander huisje vrij , dus toen zei zij welmeen huisje in een ander park dus wij daar heen maar wel een verloren dag konden daar pas om 3 uur s'middags in .

Dus ons weekje vakantie was daardoor niet geslaagd

Daarom je moet daar pas een huisje huren als het park klaar is , want je betaald een flinke prijs even goed in het voorseizoen ruim 700 euro v een week en dan met al deze overlast

Wij hadden huisje 26

Gereisd met partner in juni 2017

rustige locatie, maar.....

Kristof De Cloet, 28-7-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

De rustige locatie en het huisje waren perfekt, in het stadje Akkrum hebben we lekker gegeten en gedronken. Fietsen in de streek was perfekt maar...

Het vakantiepark zou ik nooit meer boeken omdat 1 van de vakantiewoningen een 360 graden IPCamera heeft geinstalleerd, m.a.w. iemand zit in zijn zetel van thuis uit naar de vakantiegangers te kijken, sorry maar op vakantie wil ik toch nog wat privacy. Wie weet zitten er in de slaapkamer ergens camera's weggestoken. Wat ook niet door de beugel kan is nl. 6 bouwvakker (Polen) die gehuisvestigd waren in een 4 personen vakantiehuisje net naast ons. Iedere morgen om 05u30 vertrokken ze, en veilig voelde mijn dochter en echtgenote zich ook niet, ze stonden ieder keer achter hun gordijnen te kijken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Echt héél leuk aan de Meinesleat

Nobeltjes, 8-7-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Het team van TDM is geweldig, vriendelijk en behulpzaam.

Nynke was ons aanspreekpunt en dat deed ze fantastisch. Evenals Tessa, allebei toppers voor de onderneming.

De tuin rond huis 41 was helemaal afgezet met hekken, prima met kleine kindern of honden.

Volgende keer keer kiezen we liever een ander nummer. Het huis van wel heel erg standaard in verhouding met de prijs.

Wij misten een tweede toilet , ligbedden voor op de steiger. Verder prima.

Horren voor de ramen zou ook niet gek zijn trouwens.

Team van TDM, hartelijk dank !!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Zo niet weer.

J.Bos, 23-6-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Huisje fantastisch helaas bouwwerkzaamheden daardoor iedere dag lawaai van zware machines naast ons. En dan nog een boer met koeien die s avonds nog tot laat in de avond aan het werk was. En het stonk behoorlijk naar de stal.
Gereisd met partner in juni 2017

Prachtige, verzorgde woning in de mooiste omgeving

Sandra V., 24-4-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen9

De rust van de omgeving met het kabbelende water en de voorbijvarende bootjes, prachtig!

De woning bevat alle luxe die men thuis ook heeft! Wij waren met 6 en een peuter van 2 jaar.

Minpuntje: deze periode van het jaar weinig te doen in de omgeving. Maar wij hebben ons absoluut niet verveeld.

Gereisd met vrienden in april 2017

Fantastisch, aanrader

Herman Slottje, 1-4-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Wel enkele opmerkingen:

In de badkamer iets meer licht gewenst.

Er waren geen ligbedden, alsnog gebracht door beheerder, top.

Een klein haakje op de terrasdeur gewenst, zodat je de deur op een ventilatiestand kunt zetten.

Voor de rest alles super voor elkaar, wij kunnen het een ieder aanraden.

Gereisd met partner in maart 2017

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Rustig en luxe.

Wieb, 13-10-2016
  • Onderkomen10

Een geweldige villa met alle gemakken voorzien.

Dichtbij het centrum van Akkrum.

Gereisd met partner in oktober 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogeboom Recreatiepark Tusken de Marren in Akkrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogeboom Recreatiepark Tusken de Marren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Hogeboom Recreatiepark Tusken de Marren scoort een 8.63 uit 10 op basis van 127 reviews.