Vakantiehuis Groepsaccommodatie Pean ( Jister + Berch )

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Pean ( Jister + Berch )
Groepsaccommodatie Pean ( Jister + Berch )
8,8

3 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Pean ( Jister + Berch ) in het Nederlands

Kinderen hebben genoten!

Natasja Fleer, 14-9-2012

Vanmiddag zijn Job en Anneke teruggekomen van jullie zeilschool. Ze hebben heel enthousiast verteld en hebben het heel erg naar hun zin gehad. De verhalen klinken goed!

We begrijpen dat de instructeurs goed begeleid worden en zelf vinden we het positief dat jullie Job in een andere groep hebben geplaatst, omdat hij dan meer kon leren. Ook de complimenten aan de kookstaf.

Dank jullie voor de goede week dieJob en Anneke hebben gehad,

Veel succes verder deze zomer en tot ziens.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Mooie sfeervolle feestruimte en aan het water

M Mulder, 10-11-2011

We hebben onze 50e verjaardag gevierd in de mooie sfeervolle feestruimte (Jister) van zeilschool Pean. Echt een aanrader! Omdat de zeilschool erg afgelegen ligt, konden we feesten tot in de late uurtjes. Alles was aanwezig: een prima geluidsinstallatie, disco-/sfeerverlichting, een ruime keuken met veel voorzieningen, een biertap en uitstekende slaapplekken voor onze gasten uit alle delen van het land. En dat allemaal in een prachtige omgeving. We hebben genoten.

Christophe en Natasja, bedankt voor alles en succes met jullie zeilschool. Met jullie vrolijke en gastvrije instelling gaat dat zeker lukken!

Gereisd met vrienden in maart 2011

Fantastische plek! Wat een omgeving

frency, 5-4-2011

Gonda en Frency

Gereisd met vrienden in maart 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Pean ( Jister + Berch ) in Akkrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Pean ( Jister + Berch ) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Pean ( Jister + Berch ) scoort een 8.75 uit 10 op basis van 3 reviews.