Vakantiepark RCN Zeewolde ***

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen7,5

13 tips over RCN Zeewolde

Jack Dekker, 10-5-2015
Neem ballen, skates, vliegers, spul voor zand en water enzovoort mee. Dan kun je hier eindeloos veel genieten
marcia, 14-10-2014

ik had slechte recenties gelezen wij hebben het heel anders ervaren

wij hadden een huisje tx6 en wij vonden het een fijn schoon huisje en op een mooie plek alleen de winkel had wel wat langer open mogen blijfen wij waren eind van het seizoen daar kan het door komen en een supermarkt is ook maar 5 min rijden vanaf de camping ik raad het mensen aan om erheen te gaan

Marco Veltman en Jacqueline Suerink, 17-8-2014
Renovatie sneller doorvoeren ! Zoek personeel met ervaring in het afhandelen van klachten en neem de klachten serieus !

Jessica van der Voet, 6-8-2014
Het Wolderstrand in hartje Zeewolde vonden onze jongens heel leuk. Het is daar dieper uitgegraven met een steiger waar ze vanaf konden springen en in heel Zeewolde gratis parkeren en enorm veel leuke winkels. Echt een leuk dorp! Super lekker gegeten bij de Italiaan op de hoek in het centrum tegenover het gemeentehuis.
rionart_klein_1, 7-9-2013
Bij de receptie lagen er folders van het Paleis het Loo met een prijs erop van pk. 3 euro en de intree van 10 euro per persoon maar bij aankomst waren de prijzen wel anders duurder dus ik schok heb dat nadien mede gedeeld aan de receptie maar er werd toen luchtig over gereageerd.
molly_bee@ymail.com, 31-8-2013
Als je vlak bij water wilt zitten vanwege watersporten, zit je er goed.

seliesiccama, 17-8-2013

Aviodrome, is erg leuk en leerzaam. Onze kinderen vonden het geweldig. (2 en 5 jaar)

Hans en grietje pannenkoekhuis is erg leuk, maar zeker in de zomer wel reserveren.

Paula van Donk, 16-8-2012

Hans en Grietje in Zeewolde,zeker een aanrader

Harderwijk! Mooi stadje

bert, 16-7-2012

Doe die Polen weg en geef het park een opknapbeurt dan zouden veel meer mensen komen \

Ik zou niemand aanraden om in de bungalow's te gaan zitten

pierensjees, 29-6-2012
Met korting kaartjes kopen op de camping voor dolfinarium of walibi

Onze bezoekers bekeken ook: