7,8

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen7,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark RCN Zeewolde*** bij :

360 reviews over Vakantiepark RCN Zeewolde in het Nederlands

voor herhaling vatbaar

Chantal, 11-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Heerlijk verblijf gehad in een prachtige nieuwe strandlodge. geweldige accomodatie. leuk recreatieteam, veelzijdig aanbod van activiteiten, genoeg te zien en te beleven op het park.
Gereisd familie in augustus 2017

Heel veel plezier meegemaakt

Stefan, 9-8-2017
  • Onderkomen9

Het is een moi park, word deze jaren veel uitgebreid
Gereisd met partner in mei 2016

Super camping!

Melanie, 8-8-2017
  • Onderkomen10

Wat een leuke camping. Het recreatie team is top, erg leuke activiteiten. Het pleinfeest was geweldig. De plekken voor eigen tent/caravan zijn ruim en netjes. Er zijn ook strandlodges, sta caravans en bungalows, alles op mooi plekken nabij zwembad en sportveld. Het kruimelpad op de camping vonden onze kinderen geweldig, leuk om mee te wandelen, zo zie je gelijk de hele camping. Wij hebben patat gehaald bij de snackbar, dan was prima! We hebben niet in het restaurant gegeten.

Kortom, wij komen terug!

Heerlijk ontspannen!

Mevr. Essenburg, 8-8-2017
  • Onderkomen8

Net terug van een heerlijk verblijf in Zeewolde. Het was jammer dat wij niet het weer hadden van het voorjaar, iets minder zon, maar wel wat droge dagen achter de rug. Wij verbleven in een bungalow, type TX6. Beetje een bungalow die wat stil heeft gestaan maar het was prima schoon, alles was aanwezig en een heerlijk terras, lekker privacy. Wij waren voornamelijk elders op t park of op pad!

Wat een geweldig animatie team, hele leuke activiteiten! Kids waren er niet weg te slaan.

Binnen zwembad eenvoudig, maar voor de kinderen prima. Strand is heel mooi.

Leuk dat er dieren zijn op t park.

Geslaagde vakantie, voor fietsen in de omgeving nauwelijks tijd gehad, hopelijk keren wij volgend jaar terug.

Gereisd familie in augustus 2017

Heerlijk park, aanrader voor gezin met kinderen

Dhr. van Valkengoed, 8-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Heerlijk verblijf gehad op vakantiepark Zeewolde. Onze drie kinderen hebben zich heel goed vermaakt (twee weken lang). Animatieprogramma zit goed in elkaar, heel leuk zwembad en mooie omgeving met veel mogelijkheden.

Accommodatie was prima, basishuisje. Geen overbodige luxe, maar eigen terras en ruimte om je heen om ongestoord vakantie te kunnen vieren. Wij kijken voor volgend jaar nu al naar de strandlodge of safaritent. Wij denken een geweldige ervaring voor de kinderen en zien er heel mooi uit!

Restaurant druk bezocht, vele malen op het terras met uitzicht op het water koffie gedronken. Bediening jeugdig.

Kortom, voor herhaling vatbaar. Genoten en personeel was erg gastvrij.

Gereisd familie in juli 2017

Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar

Grietje, 8-8-2017
  • Onderkomen10

Een camping met bos, strand, water, veel activiteiten, waar je heerlijk kunt eten en met behulpzaam vriendelijk personeel. Ingrediënten voor een heerlijke vakantie!
Gereisd met vrienden in juli 2017

Genoten van een weekend in een strandlodge

bonthuis, 8-8-2017
  • Onderkomen9

Uitzicht,rust, fietsmogelijkheden en vermaak op camping!

De luxe in de strandlodge.

Gereisd met partner in juni 2017

geweldig

Mark Robert, 8-8-2017
  • Onderkomen10

prachtige nieuwe strandhuisjes. mooi plekje en geweldig met kinderen.
Gereisd familie in juni 2017

Heerlijke vakantie gehad!

Harm, 8-8-2017
  • Onderkomen9

We kwamen aan in een goed georganiseerd en schoon huis. Daarnaast een goed recreatie programma voor de kinderen. Heerlijk wezen eten in een gezellig restaurant met live muziek al met al een gezellige avond. Er was genoeg ruimte voor de kinderen om te spelen als ze hun bordje leeg hadden.

Gemiste kansen.

H Betten, 8-8-2017
  • Activiteiten8

Prachtige ligging mooi strand met fijne activiteiten. Kan een geweldige camping worden met prachtige plekken. Restaurant in een woord vreselijk nog nooit zo iets meegemaakt Soep wat niet had gekookt . Patat wat na de maaltijd kwam veel te veel personeel wat omhangt rond en achter de bar. Hier kan veel geld verdiend worden mooi uitzicht maar gasten waarschuwen elkaar om er niet heen te gaan. Slechte organisatie je vraagt je af wie er de leiding heeft. Ongeorganiseerd. Wat wij heel erg vonden was de

jeugd rond toiletten waar door de grotere kinderen 15 zich niet veilig voelden.

Gereisd familie in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark RCN Zeewolde in Zeewolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark RCN Zeewolde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark RCN Zeewolde scoort een 7.8 uit 10 op basis van 367 reviews.