Camping Erkemederstrand ****

WebsiteLink naar website

327 reviews over Camping Erkemederstrand in het Nederlands

Wat een afgang!

Een familie, 19-7-2017

Mooie omgeving, top locatie. Wat een heerlijke camping was is nu vergane glorie!

Het vakantie seizoen midden Nederland is al 2weken aan de gang maar de Jutter (snackbar, terras) is om 8uur!! al dicht. Voor een kopje koffie of ijsje moet je maar naar het dorp oid. Wat een afgang!

Van een gezellige drukke camping en terras, zeker op mooie dagen, is niks meer van over.

Wat jammer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Afschuwelijk!

Caitlin, 18-7-2017

Dit was een super leuke camping met vele activiteiten voor jong en oud! Maar nu.. Alles weg. Geen enkel activiteit voor kids en jongeren. Sanitair super smerig. Een douch waarvoor je betaald waar een kleim straaltje uit komt, kinderen die respectloos worden behandeld door personeel. Friet wat niet goed is en mijn kaassoufle helemaal aangebrand. Jammer dat de jutter weg is, was veel keus. Maar echt hoor. Sinds de nieuwe eigenaar, is de camping naar de malle gegaan. Zeer jammer.

Wij zijn met een week vertrokken. Een afschuwelijke week gehad.

Gereisd met partner in juli 2017

Gewoon een slechte camping

Almar, 18-7-2017

Erg slechte camping geworden eerst gewoon een 10 wat mij betreft en nu gewoon een -10 je kunt niet meer fatsoenlijk eten geen gasbussen verkrijgbaar totaal geen keus bij het winkeltje wc's en douche's waar je je hond nog geen eens wilt laten poepen! Geen enkel leuke activiteiten voor kids of jongeren.
Gereisd anders in januari 2012

Afschuwelijk

Aline, 18-7-2017

Je mag blij wezen als je kind niet wordt aangereden. Personeel rijd erg hard. Managers die hun personeel belachelijk lopen te maken en echt niet kindvriendelijk is. Slecht eten. Kids vermaken zich prima op het strand maar geen enkel evenement gehad. Nooit meer dit!
    Gereisd anders in juli 2017

Was goeie camping maar is op weg naar de ondergang

mark, 17-7-2017

Duidelijk merkbaar dat de boel is overgenomen. En niet in positieve zin.

Sfeer op hele camping is erg slecht geworden.

Restaurant: prachtige locatie, mooi nieuw gebouw en wat serveren ze?

Ranzige snackbar-hap met een belabberde bediening.

Patat met bereklauw aan de jachthaven? Denk je nou echt dat mensen dat willen eten als ze van hun bootje stappen? Ranzig.

Winkeltje was al niet veel, nu niks meer van over.

Arrogante nieuwe eigenaar meent alles om te moeten gooien.

Stroomtarieven meer dan verdubbeld. Waarom? Zijn jullie nu opeens ook de nuon geworden? Is het allemaal al niet duur genoeg? Moet je nu ook echt zoveel geld gaan pakken op stroom? Zielig.

Uit de (betaalde) douches komt nu een treurig pisstraaltje daar wil je gewoon niet onder staan. Als je laat betalen voor de douches, zorg dan dat er ook een beetje water uit komt. Wat een misplaatste gierigheid!

Ligplaatsen jachthaven: Zoveel zeewier daar kun je half japan mee aan de sushi-vellen helpen. Echt fijn voor je BBM.

Zwemwater: Leuk voor je kids: compleet onder de zwemmersjeuk na een uurtje badderen. Zwemmersjeuk? Ja je weet wel larven van platworm die in je huid kruipen. 2 weken jeuk. Maar vooral geen waarschuwingsbordje neerzetten hoor.

Gezellige jongerencamping is opgeheven.

Verder zie ik lege veldjes, lege huisjes en dat half juli.

Wij komen nooit meer terug.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Prima vakantie met hond, eten was slecht

Wil , Bertie en Bear, 18-6-2017

Is prima bevallen op het etens gebeuren na.

• Niet open op maandag en dinsdag vinden wij niet kunnen.

• Schotel gegeten , aangebrande berenklauw en frikandel gehad , groente gedeelte staat niet in verhouding tot de rest (klein).

• Dag erna 2 pizza’s gehaald. Bodem was compleet verbrand en viel daardoor er ook bijna vanzelf eraf.

Deze zaken moeten niet kunnen. Volgens ons veel te jong/onervaren personeel !

Twijfelachtig

May, 12-6-2017

Deze camping is en blijft ideaal als je honden hebt, maar is qua kwaliteit achteruit gegaan. Geen restaurant meer alleen een veredelde snackbar met personeel dat vriendelijk is maar overvraagd wordt. Receptie/telefoon/winkel door een, soms twee, perso(o)n(en) laten doen is vragen om hoog te eindigen op klantonvriendelijkheid. De elektriciteit was een ramp. In een paar dagen tijd 10 euro in de meter gegooid, veel duurder dan voorafgaande keren.
    Gereisd met vrienden in juni 2017

Nooit meer!

Den hartog, 11-6-2017

Respect voor de nieuwe eigenaar die een prachtige camping zo naar de afgrond help!! Wij hebben nog nooit in 30 jaar geklaagd over iets dat zeg wel wat.

nooit meer

peter, 5-6-2017

We kwamen hier de afgelopen jaren en toen was de sfeer prima. Nu echter met een nieuwe eigenaar/beheerder zijn er veel klachten te horen. Mensen met een hek die ineens afgekeurd worden. nieuwe regels die ter plekke bedacht worden. tijdens vakantie een giertank over de dijk met stank als gevolg. Bij uitchecken werd nog een rekening gepresenteerd van 100 + euro voor extra gebruikt stroom. Ongeloofwaardig alsof we een weedplantage hadden gehad. volgens hun meter gebruite ik 30 kwh per dag?? Ik heb verwarmd op gas ?? friettent had geen milkshakes en ook pizza's eh nee die zijn we vergeten uit de vriezer te halen.

Dus dan maar in het dorp verse pizza's halen.

Arrogante beheerder die zich niet eens eerst netjes voorstelt en geen oor heeft voor wederhoor. Luister eens naar je gasten dan pas kan je kwaliteits verbeteringen doorvoeren. Nee totaal afgeknapt op deze camping.

Als men niet beter gaat luisteren vertrekken er nog meer mensen van deze camping of komen niet meer.

Geen aanrader dus.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Mooie camping

Antje de Bruin, 4-6-2017

Het restaurant is een grote snackbar geworden, erg jammer.

Mooi en schoon sanitair.

Waarom lopen er zoveel honden los over de camping en waarom wordt er niets van gezegd?

Prachtige omgeving.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Erkemederstrand bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Erkemederstrand in Zeewolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Erkemederstrand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Erkemederstrand scoort een 8.14 uit 10 op basis van 333 reviews.