Camping Erkemederstrand ****

Erkemederstrand
8,1

WebsiteLink naar website

327 reviews over Camping Erkemederstrand in het Nederlands

Camping Erkemederstrand is voor mij de plek!!

van Wagtendonk, 13-6-2011

Sinds 3 jaar komen wij aan het Erkemederstrand en staan we op een plek aan het water (strandweg).

Het afgelopen winterseizoen is er hard gewerkt aan de verbouwing en zijn er een aantal plekken aan de strandweg bijgekomen. De "praktijk" opstelling is wellicht niet wat de bedoeling was (het maken van hofjes), maar we hebben het hemelvaartweekend wel gemerkt dat dit geen probleem hoeft te zijn. Het uitzicht is nog steeds aantrekkelijk.

Het sanitair is zoals altijd door onze Truus zeer goed onderhouden en "veldbaas" Jan vriendelijk en oplossingsgericht als altijd.

Voor de kinderen is er altijd wel wat te doen en als je je als jeugd aan de regels houdt ondervind je ook geen probleem met de leiding en kan je prima vermaken.

Kortom, ik kan niet wachten op de zomervakantie, dan ga ik lekker de helemaal maand juli weer doorbrengen op mijn favoriete camping.

Gereisd met vrienden in juni 2011

Prachtige ligging met haven

Ronnie, 13-6-2011

Mooie nette camping. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel zowel op receptie als bij het veld. Staan direct voor je klaar. Fijne trailerhelling. Mooie ligplaats voor de boot. Fijn voor honden. Alleen jammer dat de honde douche koudwater geeft. Met 3 gezinnen geweest. 1 familie op zeer mooie ruime camper plaats, 1 gezin in de haven en wij zelf op de grote beer. Hier kome we zeker terug
Gereisd met oudere kinderen in juni 2011

het was weer fantastisch!!!!!!

vijver, 13-6-2011

Top weekend gehad met hemelvaart voor het tweede jaar op rij op het groepsveld Heelal met 5 gezinnen. Alles mag niets moet. Grote partytent erbij geen probleem voor de koudere avonden.Koelkast huren, zo gepiept!

Wc/douchen super schoon ook voor de kleintjes top geregeld.

Snap niet dat er mensen zijn die negatief over deze camping schrijven, je hebt er alles en bijna alles mag. Zeg nou zelf, waar mag je luidruchtig zijn en haardvuur midden op het veld maken. Echt super gezellig ook met de andere groepen op het veld.

Eten voor weg gehaald was ook heerlijk. Wij hebben gelijk voor volgend jaar weer geboekt en weten zeker dat het weer fantastsich wordt. Hopenlijk op weer zulk mooi weer met Hemelvaart.

Erg kindvriendelijke camping.

Gereisd met vrienden in juni 2011

Nooit meer!!

Doenja, 7-6-2011

Na jaren met grote groep naar Erkemderstrand geweest te zijn is dit de laatste keer.

Je kan goed merken dat er een grote investering is gedaan afgelopen winter.Prijzen fiks omhoog.Acsi card geldt niet aan water(Niet vermeld op site).Geld op douche sleutel klopte voor 2e jaar op rij niet bij vele van ons.Wederom onvriendelijk en slecht opgeleid personeel aan balie.Nee echt een afknapper!!Wij hadden een groepsveld gereserveerd en werd bij aankomst duidelijk verteld dat we het hele veld te beschikking hadden.Helaas werd er in hemelvaart weekend alle gaatjes opgevuld en stonden we hutje mutje met vreemde.

Sanitair was goed schoon,maar 3 douches en 3 toiletten voor de dames voor 5 volgepropte velden..beetje te weinig.Tevens kan je je chemisch toilet niet legen,dit dient te gebeuren aan de andere kant van de dijk..Ggrr...nee dit kan niet voor € 32,00 per nacht!!

Gereisd met vrienden in januari 2011

geweldig

vaneska, 19-5-2011

super leuke camping voor jong en oud

super vriendelijk personeel

Gereisd met partner in mei 2011

leuke camping!

Roy Smorenburg, 6-5-2011

echt een leuke camping, met mooi uitzicht op het water!
    Gereisd met vrienden in mei 2011

fantastische plek super camping

martijn rebel, 1-5-2011

Zeer vriendelijk personeel in de jutter en receptie en willem de camping baas naar 3 jaar een jaar over geslagen maar dit jaar lekker weer naar de grotebeer wereld camping voor kinderen ook vooral zeer geslaagd speelgelegenheid genoeg
    Gereisd met vrienden in juli 2009

Supergezellige topcamping waar alles aanwezig is

Erik van der Heij, 28-3-2011

Topcamping waar alles aanwezig is en alles is supernetjes en modern en vooral gezellig. Zeker 's zomers met de grote tent op het strand is het wekenlang feest.
    Gereisd alleenreizend in mei 2010

Geweldige camping!

Jonathan, 15-3-2011

Het Erkemederstrand is een geweldige camping voor alle leeftijden. Ook voor jongeren, hier is namelijk een speciaal jongerenveld voor aangelegd. Het restaurant, de Jutter, heeft een echte topkok en het personeel is altijd vriendelijk. Een echte aanrader.
    Gereisd met vrienden in januari 2011

Ieder jaar weer goed.

christa, 25-1-2011

Wij gaan dit jaar voor de 5e keer. Weer een voorseizoensplaats op veld Grote Beer. Bevalt prima. Het sanitair wordt prima schoongehouden. Zeer vriendelijk personeel zowel in de Jutter als op de camping. Geweldig voor de hond het hondenstrand.
    Gereisd met partner in januari 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Erkemederstrand bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Erkemederstrand in Zeewolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Erkemederstrand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Erkemederstrand scoort een 8.14 uit 10 op basis van 333 reviews.