8,2

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Erkemederstrand**** bij :

320 reviews over Camping Erkemederstrand in het Nederlands

Supergezellige topcamping waar alles aanwezig is

Erik van der Heij, 28-3-2011

Topcamping waar alles aanwezig is en alles is supernetjes en modern en vooral gezellig. Zeker 's zomers met de grote tent op het strand is het wekenlang feest.
    Gereisd alleenreizend in mei 2010

Geweldige camping!

Jonathan, 15-3-2011

Het Erkemederstrand is een geweldige camping voor alle leeftijden. Ook voor jongeren, hier is namelijk een speciaal jongerenveld voor aangelegd. Het restaurant, de Jutter, heeft een echte topkok en het personeel is altijd vriendelijk. Een echte aanrader.
    Gereisd met vrienden in januari 2011

Ieder jaar weer goed.

christa, 25-1-2011

Wij gaan dit jaar voor de 5e keer. Weer een voorseizoensplaats op veld Grote Beer. Bevalt prima. Het sanitair wordt prima schoongehouden. Zeer vriendelijk personeel zowel in de Jutter als op de camping. Geweldig voor de hond het hondenstrand.
    Gereisd met partner in januari 2011

geweldige plek

mano, 24-1-2011

geweldige camping voor menssen die van honden en kinderenhouden helemaal top
      Gereisd familie in januari 2009

volgend jaar seizoenplaats geboekt

jos en ina, 12-12-2010

gezellige camping,

schoon sanitair, bij de jutter kan je heerlijk eten, vriendelijk personeel,

wat willen we nog meer,ja een hele mooie zomer,

we kijken uit naar 1 april 2011,

seizoenplaats aan de haven, word helemaal top

jos en ina

Gereisd met partner in augustus 2010

Geweldige plek voor honden!

Jeannette, 12-12-2010

Al 3 keer een hondencampertreffen georganiseerd, de 4e komt eraan. Wij vinden de locatie en de gastvrijheid voor de honden helemaal geweldig!

Ook wordt er vanuit het beheer alles gedaan om het goed te doen. Ik raad deze plek iedereen aan! Vooral voor hondenbezitters!!

Gereisd met vrienden in maart 2010

fantastische plek

roeten, 16-11-2010

Heerlijke plek voor mens en hond. In het voor en na seizoen door de week heerlijk rustig en in het weekend wat drukker. In het hoogzeisoen een gezellige drukte met veel activiteiten. De Jutter is zeer gastvrij ook voor de kinderen en de honden. In de winter is de erwtensoep zoals die moet zijn, stevig en heet. We zijn nog nooit een camping tegen gekomen waar we met eerst 4 honden zo welkom waren, dat we na 7 jaar nog steeds het voor en na seizoen terugkomen.
      Gereisd met partner in maart 2010

Geweldige tijd op het jongerenveld

Andre de Niet, 2-11-2010

Wij zijn met onze ouders op het Erkemederstrand geweest, onze ouders stonden op de camping aan het strand. Mijn broer en ik stonden op het jongerenveld en dit was geweldig.

Met de andere jongeren een leuke tijd gehad, vooral met de meiden uit Raalte.

De nieuwe veldbeheerders, Jan en Hennie zijn erg aardig en behulpzaam.

We hebben veel lol gehad met de karaoke en lekker gegeten in De Jutter.

Ook in de winkel en op de receptie zijn ze heel behulpzaam en aardig.

Het nieuwe toiletgebouw is een aanwinst en schoon.

Onze ouders gaan volgend jaar waarschijnlijk weer en dan gaan wij weer naar het jongerenveld.

Rob en Daan de Niet

Gereisd familie in augustus 2010

Mooie camping met ligging aan het water.

Bob, 23-9-2010

Heel veel overlast van hangjongeren in de nacht, en jongerenveld, waar dag en nacht muziek vandaan komt. Met heel veel zwerfafval, en stinkende openstaande containers.

Zeker geen camping voor ouderen.

Het eten in het restaurantje bij de haven is van een zeer matige kwaliteit, beslist geen aanrader.

Het sanitair is uitstekende en schoon.

Gereisd met partner in augustus 2010

Ontevredenklant

maddy76, 13-9-2010

Verschillende keren geweest en helaas wordt de klantvriendelijkheid er niet beter op.Met name dame achter balie (Connie) is erg onvriendelijk.

Antwoorden kortaf en personeel lijkt steeds minder gemotiveerd.Veldman Willem helpt gasten wel perfect!!

Gereisd met vrienden in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Erkemederstrand in Zeewolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Erkemederstrand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Erkemederstrand scoort een 8.17 uit 10 op basis van 325 reviews.