Camping Erkemederstrand ****

WebsiteLink naar website

327 reviews over Camping Erkemederstrand in het Nederlands

Nooit meer

Linsey, 3-8-2017

Vorig jaar super vakantie gehad met genoeg mogelijkheden. Dit jaar sinds nieuw eigenaar ver na beneden Animatie team voor kids is slecht word weinig gedaan totaal geen enthousiasme zoals vorig jaar. Douches n smerig voor woorden. Bloedende maand verband in douches haren poep aan wc bij melding klacht komt er schoon maker met zakje pakt dverband op en gaat weer weg. Bij klachtengeen gehoor. zonde camping loopt leeg terwijl vorig jaar super . Cross baan ook niet toegankelijk omdat niet bijgehouden word. Animatie team totaal geen belangstelling voor kids. Geen leuke dingen meer voor avond. De jutter restaurant mega slecht pizza gegeten wat koud was en smaakloos was. Cafetaria friet slecht uur moeten wachten terwijl er twee man wachten op Geen pin gelegenheden meer op camping. Bij midgolf was er geen papier om punten tellen bij te houden. Kids die krijgenweinig geld terug. trieste bedoeling en zonde van deze camping. Ik zou mensen echt af radenKortom nooit meer terug
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijke camping, prachtige plekken!

Heyjude, 3-8-2017

Wat een gezeur allemaal. Het is nog steeds een unieke camping met prachtige plaatsen en schoon sanitair. Ideaal voor hondenliefhebbers, wandelaars en fietsers.

Goede ontvangst door vriendelijk personeel, niks op aan te merken.

Ooit een perfecte campingwinkel meegemaakt? Zijn toch geen van allen een kopie van de Lidl of Aldi?

En de Jutter? Nah zeg, een duur sterrenrestaurant bij een camping? Patat enzovoort is toch prima! Steek zelf je scottelbraai aan of een bbq-tje.

Kinderen vermaken zich ook wel zonder animatie, er is genoeg speelgelegenheid!

Nee, wij vinden het nog steeds prima hier en de nieuwe eigenaar moet ook een kans krijgen, ookal is hij nog jong.

En het Hollandse weer... daar kan niemand wat aan doen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Schrikken

Vaste gasten, 1-8-2017

Na 30 jaar vaste bezoekers te zijn van het Erkemeder Strand, zijn we erg geschrokken van de staat, gezelligheid en service. Wij komen regelmatig een paar dagen op deze camping. De goede sfeer en gastvriendelijk welke we er gewend zijn is ver te zoeken. De Jutter is helemaal verpauperd. Voor een snack komen we niet. Helaas voor ons niet meer.
Gereisd met partner in juli 2017

nooit weer

Gerda, 1-8-2017

Gewoon waardeloos na 4 keer te zijn geweest.3 keer prima 4de keer waardeloos.Toilet meestal te smerig om op te gaan.restaurant weg en een snackbar geworden zonder zitgelegenheid en winkel is waardeloos brood kun je niet eens kopen
    Gereisd met partner in juni 2017

Laatste keer geweest

Eddy, 29-7-2017

Na afgelopen zomer een heerlijke vakantie te hebben gehad zijn we dit keer diep teleurgesteld. Ondanks de zware buien werd de drainage pas open gezet nadat er zich een meer had gevormd in het midden van het veld, resultaat 1 groot moeras. Niet 1 keer is er iemand langsgeweest om polshoogte te nemen. Na de waarschuwingen toch maar patat gegaald in de Jutter, de patat smakeloos en een kaassoufle die in een emmer zout was klaar gemaakt. Als je gasfles leeg is moet je naar Nijkerk. Denk je hey wat leuk een circus voor de kinderen mag je 10 euro pp aftikken. Voor de rest niets voor de kinderen behalve een beetje irritant over de velden heen rijden met golfkarretjes vol kinderen. Een ding is zeker we komen hier niet meer terug.
    Gereisd met vrienden in juli 2017

Eerste maar laatste x

Nathalie, 27-7-2017

Wij dachten de perfecte camping te hebben geboekt .

Contant geld pinnen kan niet moet maar naar het dorp.

Hondenopvang gestopt en nu natuurlijk nergens meer een plekje te vinden.

Winkeltje slaat nergens op.

Een plaats waar we onder water stonden en dus pallets hebben moeten leggen.

Het enige voordeel is dat de hondjes het meer in kunnen.

Heel erg jammer dat het zo tegen valt anders waren wij echt nog eens terug gekomen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Bijzonder naar zn klote geholpen 😢

Silke willemsen, 25-7-2017

Wat een aanfluiting! Nieuwe eigenaar. Restaurant vervangen voor snackbar. Zelfs dat is te hoog gegrepen. Winkeltje niets meer van over. Mensen die in de haven liggen zonder auto kunnen dus niet eens iets van vlees,melk of een krant krijgen..stroomprijs omhoog, douche met een pisstraaltje, animatie stelt niets meer voor. Stoppen eerder wanneer het hun uitkomt en laten mijn kind gewoon alleen achter voor de deur terwijl ik hem op afgesproken tijd zou komen halen..en dan gewoon adventeren met alle foto's en activiteiten van de voorgaande jaren op fb en de webside (waarvoor je dus ook geboekt heb)

Nieuwe eigenaar te arrogant om iets met commentaar of klachten te doen.. Je kan beter eens naar je gasten luisteren ipv de vorige eigenaar af te zeiken!

Zonde van het geld! Nu net naar overname al een groot zooitje qua hygiëne en onderhoud. Stranden niet schoon, haven vol met zeewier en groene shit..

Wat een spijt van mijn 6 weken boeking! Gewoon voorgelogen via de webside..

Gereisd anders in juli 2017

Bah

Claudia, 24-7-2017

Balen! Nieuwe camping eigenaar heeft meer oog voor "verbeteringen" dan voor zijn gasten. Stacaravans gaan naar een andere plek, mensen die al jaren op dezelfde plek zitten, tuin en bijbehorende hokjes worden zonder pardon weggehaald. Tegenstrijdige roddel verhalen, Jutter te smerig om te zitten, menu kaart nog slechter dan een gemiddelde patatzaak! Respect voor de jonge meiden die al die negatieve opmerkingen moeten aanhoren. Jammer! Heel de camping naar de knoppen! Gastvijheid is ver te zoeken. Jongeren camping weggevaagd...afval station veel kleiner geworden, volgend jaar betalen voor afval?? Bah, zoals ik al zei...never nooit meer.
    Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

nooit meer

marieke, 23-7-2017

ideaal voor de honden naar het strandje vroeger was dit echt een goede camping wij stonden altijd op de camperplaats heelaas is het mede door de nieuwe eigenaar hard achteruit gegaan toiletten zijn vies het eten in de jutter is bar slecht erg lang wachten op je drinken en een ongezellige bende veel te jonge medewerkers
    Gereisd met partner in juni 2017

erg leuke camping

marleen, 20-7-2017

mooie plaatsen aan het water, lekker gegeten en gefietst. Snap niet waar mensen zich druk over maken, wij hebben een fijne vakantie gehad.
    Gereisd met partner in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Erkemederstrand bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Erkemederstrand in Zeewolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Erkemederstrand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Erkemederstrand scoort een 8.14 uit 10 op basis van 333 reviews.