Camping Erkemederstrand ****

Erkemederstrand
8,1

WebsiteLink naar website

327 reviews over Camping Erkemederstrand in het Nederlands

Keurige camping met nette voorzieningen

Arjan en Karin, 14-8-2017

Nette camping met een zeer speciale sfeer gelegen aan het water. Het sanitair is netjes en begrijp dus ook niet alle kritiek van recensies eerder gelezen ( eerlijk gezegd zijn dit vaak mensen met een smerige WC thuis ) Verder zijn het mooie grote plaatsen en ook "de Jutter"ziet er erg verzorgd uit met personeel die er hard voor werken om het de gast naar de zin te maken. De leidinggevende in "de jutter"moet er nu met de nieuwe eenvoudige kaart die zeer geschikt is voor een camping hard voor werken maar geeft wel zoals eerder genoemd een opgeruimde indruk.

Na eerder bezoek in Mei nu teruggekomen voor 3 maanden met een heerlijke plaats aan het water waar het ook voor de honden heerlijk vertoeven is.

Al met al een dikke aanrader !!!

Gereisd met partner in augustus 2017

een super vacantie

chantalle en frans en de twee terveurense herders, 12-8-2017

het was ons super goed zoals altijd bevallen

een super goed ontvangst bij de receptie

de jutter het eten zeer en zeer goed niets op aan te merken

het hele personeel is super vriendelijk

wij hebben een huisje gehad en om eerlijk te zijn was het veel en veel beter schoon gemaakt dan anders nog worden hier nu de ramen gewassen ongelooflijk hoe schoon dit kom je niet overal zo tegen

winkel is niets op aan te merken nog voor de boefs is altijd wat te krijgen

zelfs wat ons op viel wat nieuw is is de honden krant daar staat nog zelfs het adres van een dierenarts in

voor de honden is dit een super camping

bijna overal mogen hier de honden komen

de nieuwe jonge ondernemer heeft alleen maar goede bedoelingen naar de toekomst toe gezien met de camping

wij zijn heel erg tevreden met de nieuwe baas

hij komt erg vriendelijk over

hier is ook niets op aan te merken

wij zouden willen zeggen kom zelf hier kijken het is super leuk vooral voor de honden

er is niets op aan te merken

ook zou je twijfelen het is nergens voor nodig

en geef een nieuwe ondernemer ook even de kans

wij komen zeer zeker zoals altijd al verschillende jaren met onze boefs terug

groetjes vanuit limburg

chantalle en frans en onze twee terveurense herders

Gereisd met partner in augustus 2017

Nog steeds een prima camping

Friso, 9-8-2017

Met de nieuwe eigenaar zijn er wat dingen veranderd. De Jutter is een snackbar geworden waar je voor een snackbar nog prima eten krijgt. Het meest opvallende is de afwezigheid van de dijken jongeren en de herrie vanaf de jongerencamoing tot een uur of 1 in de nacht. Sanitair was prima, de winkel had voldoende assortiment. (Zelfs bij een normale bakker zijn in de middag niet alle broodsoorten meer voorradig)

Daarnaast zijn we telkens door zeer vriendelijk personeel geholpen. Voor de vierde keer geweest en we gaan zeker terug.

Werk aan de winkel!

W, 9-8-2017

Vooraf geboekt op basis van de website. We gingen daardoor uit van super faciliteiten voor de hond. Dit viel echter tegen. Geen oppas meer. Geen honden activiteiten. Hondenspeelveld ligt buiten het terrein en is vervallen. Ziet er daar verlaten en luguber uit. Winkelassortiment voor de hond is nihil. Eigenaren laten hun hond loslopen op plekken waar dat niet is toegestaan. Heb niemand gehoord of gezien van personeel dat er wat van zei. Hondendouche slechts op 2 plaatsen op hele camping en dan ook nog een euro voor 10 min water.

Ik kreeg een vergane glorie gevoel hier. Eigenaar is er pas net en is gemotiveerd om er wat van te maken. Groot deel vaste plaatsen met stacaravans. Ziet er vaak verwaarloosd uit. Gelukkig ligt dat allemaal bij elkaar en is het toeristische deel wel netjes! Keurige grasmat. Helaas geen eigen water en afvoer op veld grote beer. Luidruchtige gasten vaak tot in de nacht gehoord. Eigenaar heeft ze op verzoek wel aangesproken. Hondeneigenaren onder elkaar wel heel leuk! Ook gaaf om zoveel rassen tegen te komen. Je hoeft je niet druk te maken als je hond blaft, want je bent niet de enige. Dat is toch wel een fijner gevoel dan steeds aangekeken te worden hierdoor. Ook veel dispensers voor poepzakjes en afval bakken. Weinig poep zien liggen daardoor?

Snackbar ziet er keurig uit. Overdag heb je je bestelling zo binnen. In de avond wel 40 min moeten wachten voor paar snack en friet. Smaakten wel prima. Tja. Er is nogal wat werk aan de winkel. Maar al met al zouden we toch wel weer komen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prima, heerlijk naar het zin gehad.

NK, 6-8-2017

Veel vervelende reviews gelezen, toch een kans gegeven en ernaar toe geweest.viel ons reuze mee. Was eerste keer. Beviel ons prima: schoon toilet (werd minimaal 2x/dag schoongemaakt , als het niet zo schoon was hebben de bezoekers dit toch echt aan hun zelf te danken door het zelf vies achter te laten....ouders let ook op je kinderen en geef goede voorbeeld!! Vriendelijk personeel bij receptie en restaurant, overheerlijke pizza's gegeten. Gezellig restaurant. Ruime plekken camping. Prima douche, absoluut geen zielig straaltje. Was er iets kapot dan was het de volgende dag alweer gemaakt. Winkeltje niets mis mee, camping winkel is voor nood (zoals op vele campings) niet voor uitgebreide boodschappen daarvoor moet je naar de Albert Hein ofzo.

Minder: mag veel meer controle zijn op loslopende honden op plekken waar ze aangelijnd moeten worden, eigenaren gaan hier slordig mee om, irritant voor degene die dit wel netjes doen.

Schrok wel van de vele afgebakende plekken welke begonnen met : caravan, voortent, luifel nog een partytent en dan nog rondom een plek voor de hond gemaakt....zo uitgebreid heb je het thuis nog niet eens!

Wij hebben het prima naar ons zin gehad en de mensen die er werken deden hun best en waren vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Let op is nu slechte camping geworden.

Evert, 6-8-2017

Let op de revieuws op Internet.lijkt goede camping maar zijn oude berichten!!

Sinds de camping nieuwe eigenaar heeft is dit een ongezellige camping geworden geworden. Ze teren nog op de uitstekende camping die het was zijn nu alleen maar aan het downgraden. Eigenaar denkt met zijn vervelende houding een camping te runnen. Nauwelijks restaurant gasten nog. Bijna avond leeg. Leegloop begonnen in de haven!!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Van top naar nop!!!!!!

Heidi, 6-8-2017

Was een geweldige camping nu geheel Door de nieuwe eigenaar naar de knoppen geholpen. Nieuwe eigenaar zeer onsympathiek. Restaurant is van zeer vers eten naar diepvries patatkraam geworden. Wc borstels zo vies durf je niet aan te raken. Handenautomaat al weken stuk in dames wc restaurant. Gezellige feesten in de feesttent verdwenen. Winkeltje heel duur geworden. Het hart en gezelligheid is er uit!!! Restaurant heeft nauwelijks klanten meer. Zeggen onze jaarplaats op!!!. Eigenaar roept regen tegen de kinderen telkens dat hij de nieuwe eigenaar is en dat de oude klanten beter kunnen vertrekken. Met zo een instelling run je geen camping. Eigenaar zeer onvriendelijk!! Jammer was echt een topcamping.
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Vergane glorie ?

Karin, 5-8-2017

Na alle enthousiaste verhalen van hondenbezitters, dit jaar deze camping geboekt. De website zag er geweldig uit, maar deze blijkt niet te kloppen met de realiteit. Het "strandpaviljoen "de Jutter", lag er wat verlaten bij, wat ons niet verbaasde met de zeer beperkte menukaart en een sluitingstijd van 20.00 uur in het hoogseizoen. Onze plek was prachtig aan het water en het sanitair was netjes. De douche was goed, al vind ik, gezien de prijs van de camping,dat het douchen wel inclusief had mogen zijn. Veel jong en onervaren personeelsleden, wat het geheel een amateuristische uitstraling geeft. De kampwinkel, had nog net 3 stokbroodjes rond lunchtijd en dat "ruime assortiment", zoals de website aangaf, heb ik niet gezien. Bij de receptie waren ze niet in staat om (de juiste) informatie te geven over activiteiten in de omgeving, er lagen nog wat (oude) folders en dat was het. We misten de klantvriendelijkheid en gastvrijheid die een camping doorgans uitstraalt. Onze plek en het hondenstrand waren fijn, maar eigenlijk was dat ook het enige. Kortom teleurstellend !

Wauw wat een gezeur

Fam. Janssen, 4-8-2017

Heel jammer dat zoveel mensen zo zeuren! Bij aankomst vriendelijk ontvangen. De hond kreeg gelijk (na vragen) een snoepje, de kids het recreatieprogramma en zelfs een apart 10-er programma. Super leuk ook dat het animatieteam dit jaar de kinderen smorgens op komen halen! als je dit vervelend vind ga je toch lekker naar een boerencamping niet naar een grote camping!!

Elke ochtend lagen onze broodjes lekker versgebakken voor ons klaar en omdat we deze besteld hadden konden de kinderen deze zelfstandig ophalen!

Tuurlijk zijn er nog verbeter puntjes zoals het sanitair wat wat beter schoongemaakt kan worden. maar verder zijn wij hartstikke tevreden en zien jullie ons snel weer terug!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Nooi meer!

Saskia en Wilko de Groot, 3-8-2017

Wat een armoe camping en plaats zeg. Gras stond bij aankomst bijna tot je knieën en er lag een dood konijn in het hoge gras.. Gelukkig had ik een extra grondzeil meegenomen. WiFi was waardeloos, geen cai aansluiting wat ik ( ondanks dat het niet op de site stond) wel had verwacht. Winkeltje zag ik bij aankomst al dat er bar weinig aanwezig was dus hier geen gebruik van gemaakt. Kwart over tien wordt je door het animatie karretje je bed uit geblazen. Ondanks het slechte weer mag je dus niet uitslapen. Wij zijn eerder weggegaan en bij de receptie is niet geïnformeerd waarom en of we het naar onze zin hebben gehad. Nooit meer naar deze flutcamping.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Erkemederstrand bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Erkemederstrand in Zeewolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Erkemederstrand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Erkemederstrand scoort een 8.14 uit 10 op basis van 333 reviews.