8,2

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Erkemederstrand**** bij :

4 reacties Camping Erkemederstrand

Strand.

Matti , 11-7-2016

Moet je nu betalen als je het (honden)strand op wilt ?

0 reacties

Zijn er veel tieners van rond de 14 in augustus

marliellen, 20-7-2015
    Wij denken eraan om half augustus naar deze camping te gaan met 2 tieners van 14. Zijn er dan nog veel meer kinderen van die leeftijd?
    2 reacties

kamperen aan het strand?

Meike, 10-6-2013

We zitten er aan te denken om te gaan kamperen op het Erkemederstrand. Nou twijfelen nog of we voor een plaatsje aan het strand gaan, of dat we voor binnendijks gaan. Kamperen aan het water lijkt ons wel erg leuk, maar we vragen ons af of het niet erg (hard) waait? We willen rond juli/augustus op vakantie gaan. We kamperen namelijk met een tent en dan is het wel fijn als het niet al te koud en winderig is.

Hopelijk heeft iemand hier ervaring mee. Alvast bedankt!

1 reactie

een leuke plekje in de natuur voor één dagje

Florita, 20-7-2010

Wij zijn op zoek naar een plaats waar wij met een kleine groepje (20 volwassene en kinderen) op een zaterdag in augustus van +10u to 19.00u kunnen samenzijn, bbq en sportief zijn met elkaar. De plaats dient wel voorzien te zijn van een toilet. en het liefst in flevoland. Wie kan ons zo een plekje aanraden?

Alvast bedankt.

2 reacties