Vakantiepark Center Parcs De Eemhof *****

• Activiteiten7,9
  • Onderkomen7,2

203 tips over Center Parcs De Eemhof

Cinleenders, 16-9-2016
Als ik nu terugkijk terwijl ik weet wat ik nu weet, dan zou ik vóór het boeken van een cottage, telefonisch opvragen hoe het met de vochtigheid van deze cottage is gesteld. Ik zou er nu ook voor kiezen om tijdens het verblijf aan de bel te trekken en een bewoonbare cottage met gezonde leefomstandigheden te eisen.
kris_willems8, 30-8-2016

de accomodatie was goed

buiten het park is er walibi Holland, en speelpark oud valkeveen beide op 30 minuten rijden van het park

oude valkveen kost maar amper 10 € per persoon auto parkeren is gratis en als je wenst mag je, je eigen picknick meebrengen zeker een aanrader voor met kleine kinderen

Watervrouwtje, 5-5-2016
Dagje Amsterdam: boek bij de infobalie de tickets voor canalcruise, musea etc. Maak gebruik van extra korting bij aankoop van combinatietickets en laat de wachtrijen achter je!

0410, 22-2-2016
De kinderen vonden wannabe geheim agent heel leuk en indoor lasergamen.
RJZ, 4-12-2015
De nieuwe woonboten zijn super. Voorzien van alle luxe en een schitterend uitzicht over de haven. Met onze eigen boot konden we zo aanmeren aan het terras van de woonboot.
Albert, 15-11-2015
Het pontje naar Spakenburg.

jessikavdhff, 4-10-2015
wij hadden een cottage met terras over vijver waardoor je heerlijk vissen kon vanuit je stoel
gold_icestar, 15-9-2015
Nijkerk is een macdonalds en Jumbo gelegen, slim om daar inkopen te doen. (10-15 min rijden met de auto)
gold_icestar, 15-9-2015

Kom met je huisdier? Er is een speciaal hondenstrandje op 15 minuten rijden (auto) vanaf het park. Erkermederstrand heet dit.

Je kunt de auto gewoon parkeren bij strandtent 'Jutter" en loopt zo over de dijk , parallel aan het strand, in 15 minuten naar het hondenstrand. Dit strand is 1.5 km en kunnen ze heerlijk los uitrazen.

Daarna een hapje of een drankje bij de "jutter" is een aanrader, hond is meer dan welkom daar. (zelfs prijs gehad voor beste hondenketen 2013)

Familie de Jaeger, 11-8-2015
Verschilt van andere parken.