7,7

• Activiteiten7,9
  • Onderkomen7,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Center Parcs De Eemhof***** bij :

2249 reviews over Vakantiepark Center Parcs De Eemhof in het Nederlands

Heel goed;

cauwels hugo, 11-8-2017
  • Onderkomen9

Het huisje was proper en er rook fris bij het binnenkomen. Een min puntje dat er weinig opbergruimte was voor de boodschappen. De badkamer was volledig verniewd en ruim. De ventilator in het toilet maakte wel lawaai voor de rest niets aan te merken;

foei foei Centerparcs de Eemhof

den Brabander, 11-8-2017
  • Onderkomen2

Geweldig groot park en goede faciliteiten maar wat laat met het verslonzen, huisjes niet van deze tijd, niet of nauwelijks schoon, groot achterstallig onderhoud, jonger personeel uiterst laks en zeer onvriendelijk, managers wel goed. Iedere dag fouten in de horeca bij echt iedere bestelling en geen normale reactie te bekennen, waar is de service Centerparcs? Eten op dit park stelt niets voor als je van lekker bourgondisch houd. En nu de klapper, een groot gedeelte van dit park heeft ratten aan het water, een grote plaag die bekend is en men probeerd te verbloemen maar de "vallen zetters" gewoon toegeven en breed uitleggen en wat doet Centerparcs? Verhuren gewoon de cottages door ondanks de veelvoud van ratten aan je deur, als je door pusht komt het hoge woord eruit, verschrikkelijk! Doe ons maar Kempervennen of Vossemeren, Eemhof nooit meer tenzij er ander management/retauratie komt.
Gereisd familie in augustus 2017

fantastisch

Robert, 11-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Mooi park. Last minute aanbieding. We hadden met zijn drieën een 6 persoon premium huisje tegen een redelijke prijs. Matras was net als de andere jaren doorgezakt maar dit kon ik makkelijk oplossen door een ander matras te nemen. Voor de kinderen is er veel te doen en een super geweldig zwembad.
Gereisd familie in juli 2017

Geweldig zwembad en veel activiteiten te boeken!!!

Silvia, 8-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen7

Onze kinderen van 5 en 8 vonden het zwembad geweldig! Eén van de mooiste zwembaden van Centerpars! Ons oudste zoontje praat thuis geregeld nog over de Turbo-Twister, wat heeft dat een indruk gemaakt :-) Eten bij de Plaza was erg goed. Veel activiteiten te boeken voor verschillende leeftijden, van babyzwemmen tot klimmen op een klimmuur. Hadden een prachtige Vip cottage aan het water, 's morgens lagen de eendjes in het water ons al op te wachten, echt het ultieme vakantiegevoel dus!

Enige minpunt was dat de Vip-Cottage aan het uiterste puntje van het park stond. En vooraf voor de voorkeursligging betalen vonden we onzin. Een paar dagen van tevoren kregen we het nummer van het huisje en viel de ligging tegen. Bij het inchecken hebben we dit gemeld want met 2 kinderen een flink stuk wandelen na het zwemmen is niet heel fijn. Bij het inchecken werd er gekeken naar een huisje dichterbij, en dat lukte!!! Dit vonden wij heel erg netjes, en hoefden niet bij te betalen ook! Wat een goede service!

Dit park is absoluut een aanrader!

Waardeloos

Marc, 7-8-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen3

Voor kinderen is het een goed park onderhoud zeer slecht verwacht geen vertier alles om 10 uur dicht maak zelf alles nog een keer schoon want alles is ranzig huisjes zijn jaren 80 stijl incl de kustof schrootjes in ons huisje was het ligbad lek het bubbel bad werkte niet sokken van de vorige mensen lagen nog onder het bed en kasten de restaurants zijn slecht bij het ontbijt waren de glazen bij de koffie automaten te ranzig voor woorden personeel is wisselend of heel correct andere instresseerde het geen moer prijs kwaliteit staan totaal niet in verhouding. wij hebben alle centerparcs in Nederland gehad zoiets als dit heb ik nog nooit mee gemaakt het draait alleen maar om geld en de gast krijgt daar Nada niks voor terug. ons weekend is goed verziekt goed gedaan centerparcs ....
Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastisch park voor jong en oud

A Klijn, 7-8-2017
  • Onderkomen7

Top park voor het hele gezin. Wij hebben afgelopen zomer hier een heerlijke vakantie gehad. Mooi park, schoon en goed onderhouden. Bungalow was goed. Ideale ligging! Prachtig zwembad, leuke marker square, je mist de plaza zoals op de andere parken is niet. Leuke winkeltjes! Activiteiten goed georganiseerd! Op dit park is aan alle leeftijden gedacht.

Aangenaam verblijf

An Antwerpen België, 7-8-2017
  • Onderkomen9

Wij verbleven een weekend in een Waterfront Suite appartement voor 4-pers., de appartementen zijn ruim en proper, ruime leefruimte met uitgebreide keukeninventaris, badkamer incl. sauna en bubbelbad, ze zijn gelegen aan de haven, prachtig uitzicht over het meer. Enig minpuntje zijn de aan de deur geleverde broodjes, deze mochten verser zijn. Voldoende parkeergelegenheid voor de deur. Aparte fietsenstallingen.

Het park ligt afgelegen , je kan leuke fietstochten maken in de omgeving.

De overzetboot naar Spakenburg is prijzig voor 4 pers. , het dorpje aan de overkant vh meer is gezellig.

Activiteiten hebben we niet meegedaan.

Vroeger had je met Friends-voordelen wel meer extra's.

Eemhof of EemBOS

Sietske Vermeer, 7-8-2017
  • Onderkomen2

Het gene wat ons bij aankomst erg tegenviel was dat de huisjes vreselijk tussen de bomen ingegroeid waren over het hele park op een enkel stukje na. (Vorig verhaal erg herkenbaar!!!)

Bij veel mensen die wij om ons heen spraken bij aankomst hadden precies hetzelfde gevoel en hadden ook zoiets van WOW.... dat wordt een week met licht aan binnen zitten en de kachel aan.

Wij hebben i.d.d. een week de kachel en licht aan moeten doen om de zeer muffe lucht en vocht in het huisje te beheersen terwijl het buiten het park bij de haven en strandje erg prettig was en naar toe kon vluchten om licht en warmte te voelen.

Je kleding en bed bleef ook klam, net of je kampeert...

Zwembad verder mooi en veel faciliteiten. Uiteten is zeer goed te doen.

TIP VOOR CENTERPARCS: Bekijk per gebied eens goed waar je bomen verwijderen zodat er toch nog daglicht binnen komt want dit gaat klanten kosten.

(Scheelt ook energie kosten voor jullie zelf!

Wij waren erg blij om in ieder geval weer thuis te zijn :-)

We hebben genoten.

Linda, 7-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Leuke activiteiten en een mooi zwembad.

Vooe alle leeftijden.

Het huisje was niet zo goed schoongemaakt

Fantastisch mooipark.

H.a. Knoeff., 6-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Service goed ,leuk personeel geen min punten.
Gereisd alleenreizend in oktober 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs De Eemhof in Zeewolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs De Eemhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Center Parcs De Eemhof scoort een 7.66 uit 10 op basis van 2347 reviews.