Vakantiepark Center Parcs De Eemhof *****

7,6

• Activiteiten7,9
  • Onderkomen7,2

2311 reviews over Vakantiepark Center Parcs De Eemhof in het Nederlands

Heerlijke vakantie, zou volgende week best weer wi

Remco, 18-10-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen6

Een fijne vakantie gehad. Iedereen is zeer enthousiast en probeert je verblijf tot een feestje te maken. Vooral voor de kids is het ontzettend leuk. De bedden en banken zijn helaas wel erg door gezakt. Buiten dat, top.
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Prima dagen gehad

DH, 17-10-2017
  • Onderkomen6

Hebben prima dagen gehad. Wel hadden we in ons Marina huisje de nodige op en aanmerken en hebben gemeld bij Guest Relations, dit is afgelopen week goed opgevolgd. Goed te zien dat er actie wordt ondernomen op feedback.
Gereisd met partner in september 2017

Oude vieze afbraak, nooit meer naar De Eemhof.

Familie S., 14-10-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen1

Een keer, nooit weer. Wat een oude afbraak. CenterParcs, ga je schamen. Jaren achterstallig onderhoud en dan toch de hoofdprijs vragen. Nu weten wij al jaren uit ervaring dat er vrijwel niet geïnvesteerd wordt in de traditionele Nederlandse parken, maar dit slaat alles. Wij hadden een VIP huisje, geweldig mooi gelegen aan het water. Maar wat een vieze oude zooi. En dat geldt helaas voor zowat het hele park, inclusief plaza. Het achterstallig onderhoud lacht je overal tegemoet. Het enige pluspunt dat wij konden bedenken is het mooie zwembad. En uiteindelijk de uitgang naar huis. Nooit meer De Eemhof. Een schandalige aanfluiting.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Center Parcs De Eemhof bij:

Prima voor paar dagen met mooie faciliteiten

Joris, 14-10-2017
  • Onderkomen3

Top zwembad en vriendelijk personeel maar de 'cottages' zijn uitgeleefd en zijn echt een teleurstelling. Ongezellig, stonk naar rook en hier is werkelijk niets premium aan. Rest vh park is prima.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

leuk maar aan de dure kant voor wat je krijgt!

Geer, 13-10-2017
  • Onderkomen3

Wij waren in centerparcs de Eemhof werden vriendelijk ontvangen. Maar eenmaal bij de cottages aangekomen viel het eigenlijk een beetje tegen het was niet echt schoon en erg klein. Ik met mijn lengte van 1,93m kon in de cottages bijna het plafond een kus geven en de bedden waren ook aan de kleine kant. Maar verder naar het positieve nieuws overal waar we zijn wezen eten of drinken behalve bij de snackbar daar stonde niet echt gemotiveerde mensen en duurde ook nog een erg lang!! Maar een zekere aanrader zijn de pizzeria en de bistro waren echt super !! Verder in de fun factory was het super leuk zowel voor ons als ouders als voor de kinderen van 5 & 10 jaar ( alleen de bowlingbaan kan wel een update krijgen de banen waren nog al hobbelig 🙈) . Maar ondanks alles hebben wij een leuke tijd gehad!!
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Familie Klem, 13-10-2017
  • Onderkomen8

Alles voorzieningen op het park aanwezig.

Mooie fiets omgeving.

Ideaal voor jong en oud

Layla, 12-10-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Prachtig uitzicht op het water! Mooi appartement van alle luxe voorzien. En iedere ochtend verse broodjes aan de deur. Lekkere restaurants aanwezig. We hebben een heerlijk weekend gehad !
Gereisd met vrienden in september 2017

We hadden een geweldig familie weekend!

Fam. André, 12-10-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Mooi ruim appartement voor 12 personen met veel mogelijkheden (sauna, jacuzzi, Turks bad enz) ook als het weer niet zo goed is.Prachtig uitzicht.

De bewegwijzering er naar toe zou beter kunnen!

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Zeer goed

R, 12-10-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Zeer fijn verblijf gehad in een VIP waterfront suite. Net buiten het park gelegen maar binnen een paar minuten lopen ben je in het park. Zeker een aanrader!

Voor ons geen Centerparcs meer

J. van de Wardt, 12-10-2017
  • Onderkomen2

In het weekend van 29 september tot en met maandag 2 oktober 2017 hadden we met het gezin (4 personen) een cottage gehuurd op De Eemhof. Het werd cottage 280.

In 2005 waren mijn vrouw en ik hier ook op het park. Toen geen enkele klacht. Dat is nu toch wel anders....

De Eemhof is een mooi park met een leuk centraal plein. En veel verder dan dat kan ik niet komen met positieve reacties:

Onvriendelijk personeel in restaurants. Er kan geen lachje af. Daarbij viel het ons wel op dat er veel minder personeel is dan voorheen. Mogelijk is het gedrag te wijten aan een te hoge werkdruk??

Bij aankomst veel kapot en niet (goed) schoon in cottage. Overal in de hoeken spinnenwebben, vlekken op vloerbedekkingen, vlekken in de kussens op de bank, kotslucht in de slaapkamer, vieze oude pislucht op het toilet, badkamer niet goed schoon (haren).

Van een slaapkamer hing de deur uit het scharnier. Zoiets moet opvallen bij het schoonmaken, maar kennelijk was het niet belangrijk?? Wij hebben dit gemeld, maar het is niet verholpen. Deur kon dus niet dicht. Erg vervelend als er 's nachts iemand naar het toilet gaat. Als je namelijk het licht in het toilet aan doet, gaat ook de afzuiging werking en die maakt veel kabaal...

Dan de koelkast: groentelade doormidden gebroken (gemeld en verholpen), verroeste deur en gescheurde handgreep.

Afvoer van de wastafel in de badkamer verstopt. Ook dit had direct op moeten vallen bij het schoonmaken van de badkamer.

Scharnier van een keukenkastje hing compleet los (gemeld en schroeven weer vast gedraaid door personeel).

Loshangend stopcontact bij router.

In de kast nog vieze kleding van de vorige huurders.

Wij plaatsen niet snel een dergelijke review, maar dit vonden wij ver beneden de maat. We hebben bijna E 500,- betaald voor dit weekend en mogen dan echt wel meer verwachten dan dit. Ik weet niet hoe het met de andere cottages gesteld is, maar cottage 280 is echt wel afgeleefd en is dringend aan een kleine renovatie toe. Wat wij allemaal hebben opgemerkt had ook op moeten vallen bij een eindinspectie (wordt die wel gedaan??) en/of bij het schoonmaken (wordt dat wel gedaan??).

Wij hebben het weekend hier niet volgemaakt en zijn vroegtijdig vertrokken. Voor ons geen Centerparcs meer.

J. van de Wardt

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Center Parcs De Eemhof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs De Eemhof in Zeewolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs De Eemhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Center Parcs De Eemhof scoort een 7.64 uit 10 op basis van 2417 reviews.