Vakantiepark Het Urkerbos ****

• Onderkomen7

Camping met 2 gezichten.

1: De vaste bewoners in de chalets en andersoortige vaste of seizoensplaatsen

2: De passant

De groepsaccommodatie voldoet voor een groep van 22 personen. Jammer is dat het veld bij deze accommodatie door andere kampeerders gebruikt wordt als wandelroute waardoor privacy niet erg groot is.

De accommodatie is erg gehorig en voor 24 personen is er weinig aan relaxzetels zoals banken. De accommodatie is wel goed schoon gemaakt opgeleverd.

De receptie is bemand door fijn personeel. Er wordt meegedacht en vooraf aan de reservering, net als in de voorbereiding worden de vragen adequaat beantwoord.

Het zwembad was wel koud.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Een echt vakantiepark

Mieke, 14-5-2017
  • Onderkomen8

Een leuke, gezellige camping met leuk personeel, veel verschillende activiteiten voor verschillende leeftijden.

Het restaurant is na de verbouwing nog gezelliger en het eten is prima. Bij mooi weer, de zon schijnt er vaker lijkt het wel, is ook het terras een aangename plek om te zijn.

Gereisd met vrienden in maart 2017

Glamping

Esther, 16-9-2016
  • Onderkomen8

Mijn eerste kennismaking met glamping was heel goed! De tent was heel comfortabel met magnetron en koelkast en andere benodigdheden. Voor de tent konden we lekker zitten. De camping zelf was ook prima en goede service! En een mooie ligging tegenover het bos waar we lekker met de honden konden wandelen. Zeker een plekje om te onthouden!
Gereisd met vrienden in september 2016

Zo als een camping moet zijn

Arie, 5-9-2016
  • Onderkomen10

Goed ontvangs zeer vriendelijk personeel, camping plaats zeer mooi , de ligging zeer mooi, ook voor kinderen een camping waar je eigen goed kan vermaken. Ook een heel mooi zwembad en speeltuin, goed onderhouden.

Dicht bij Urk, mooi wandelgebied, en mooi fietsje in de omgeving.

Gereisd met partner in augustus 2016

fantastisch

Vonk, 22-8-2016
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Vakantiepark ’t Urkerbos is een prachtig park. Zowel de camping als het chaletpark wordt goed onderhouden. Zelf staan wij op de camping, prachtige ruime veldjes!

Onze kleinkinderen hebben het hier ontzettend naar hun zin, in de vakanties worden er altijd leuke activiteiten gehouden onder begeleiding van een proffessioneel team. Het zwembad is een uitkomst bij warme zomerdagen! Wij genieten heel erg op ’t Urkerbos en kunnen goed overweg met de plaatselijke bevolking. Het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam.

Leuk om te weten; de receptie houdt hun Facebookpagina goed bij, ze delen leuke foto’s en schrijven opmerkelijke artikelen. Zelf zijn wij deze zomer kampeerder van de week geweest, waarbij wij zijn geïnterviewd. Dit interview is op Facebook geplaatst met een leuke foto erbij! Neem dus eens een kijkje voor een sfeerimpressie van het park.

Kortom, vakantiepark ’t Urkerbos is een oase van rust, gezelligheid en gemoedelijkheid. Zeker een aanrader! Wij hebben het naar ons zin.

Gereisd met partner in juli 2016

Super

Gonnie, 15-8-2016
  • Onderkomen9

Geweldige camping veel nieuwe plaatsen eigenaar doet het zeer hoed, erge vriendelijke receptioniste... Leuk animatie team kinderen worden heel erg veel vermaakt ... Komen zeker terug
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Fantastische Camping

Lieke, 14-8-2016
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Het eerste jaar hier op de camping en een hele goede vakantie gehad. Super vriendelijk animatie team die de kinderen de hele dag bezig houden. Leuk afwisselend week programma. Personeel is altijd even vriendelijk. Kortom een goede aanrader voor iedereen. Volgend jaar gaan we er zeker weer naar toe.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Fantastisch jamping

Patty, 14-8-2016
  • Onderkomen9

Het eerste jaar hier op de camping dat een fantastische camping voor kinderen die worden perfect bezig gehouden die zien we de hele dag niet en wat een gezelligheid hier iedereen is vriendelijk.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Goede camping met aardige mensen.

Iede, 14-8-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Camping in het bos met zwembad, manege en speeltuin met springkussen
Gereisd met oudere kinderen in april 2016

Camping met veel potentie, maar sfeer is niet okay

Joke, 6-8-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Mooie, grote, ruime camping in het bos. Goede service. Vriendelijk personeel. Gunstige prijzen. Kortom een camping met veel potentie, maar helaas wordt

de sfeer mijns inziens teveel bepaald door een groep mensen die doen alsof de camping van hen is. Ze schreeuwen, hun kinderen zwerven over de camping en schreeuwen en maken ruzie met elkaar en met kinderen die anders zijn dan hen. s´Avonds veel herrie op de camping, harde muziek. De gewone kampeerder sneeuwt onder in dit tumult en juist omdat het een groep is die elkaar kent kom je er als eenling niet tussen. Ik moest dagelijks mee met mijn zoontje van 8 omdat hij anders uit de speeltuin gepest werd. Het heeft mij overigens überhaupt verbaasd dat de kinderen van deze groep direct onaardig doen en kinderen wegjagen...terwijl mijn zoon gewoon samen wil spelen en een praatje wil maken en gericht is op het delen van speelgoed, maar die kans kreeg hij totaal niet. Om deze reden gaan wij niet meer terug naar deze camping. Ik zou als eigenaren overwegen wat voor soort gasten je op de camping wil hebben en als de camping met name dit publiek wil handhaven dan zou ik daar ook duidelijk in zijn, zodat andere mensen ook weten waar ze aan toe zijn.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Het Urkerbos in Urk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Het Urkerbos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Het Urkerbos scoort een 8.84 uit 10 op basis van 49 reviews.