Camping 't Oppertje

Camping 't Oppertje
't Oppertje
7,5

19 reviews over Camping 't Oppertje in het Nederlands

Heerlijke camping in de volle natuur

Kees moleman, 24-6-2017

Prima camping met allure erg goed sanitair en heerlijk rustig omgeving

Beheerder uiterst correct en zeer vriendelijk. Oostvaarders plassen

naast de deur

Gereisd met partner in juni 2017

Super leuke camping

MdB, 6-6-2017

Camping 't Oppertje is een gezellige groene camping. Tijdens de pinksterdagen gezellig druk bezocht. Ondanks de drukte werd het sanitair goed verzorgd en keurig netjes gehouden. Voor ons een groot pluspunt. Jammer dat je er niet kunt eten, maar in de omgeving genoeg gelegenheden.

De Oostvaardersplassen waren fantastisch. Jonge vossen gezien. Lekker gefietst.

Wij komen zeker nog een keer terug

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Nooit meer

Kobo, 6-6-2017

Wij zijn op deze camping met de Pinksterdagen hier geweest. Wij hadden gekozen voor deze camping omdat het een rustige familiecamping zou zijn. Misschien hadden wij de verkeerde dagen, maar zo hebben wij het niet ervaren. In ons geval waren er vele groepen, vooral Duitsers, die in grote getale bij elkaar zaten. Muziek hoorden wij de hele dag door van 's morgens vroeg, tot 's avonds laat. Deze muziek was niet keihard, maar zelfs in de caravan konden we exact horen welke muziek er aan stond. Op de camping werd ook door heel veel gasten zeer veel bier gedronken. Dit begon eveneens al in de ochtend. De enorme hoeveelheid vliegjes en muggen, vonden wij ook zeer irritant. Maar de grootste ergernis zat voor ons toch in die muziek en dat hier niet op gelet werd. Na 22.00 uur zou het stil moeten zijn, dat dit niet gelijk gebeurd, is op zich niet zo erg, maar dat je zelfs 's nachts rond de klok van 02.30 uur nog mensen hoort praten en lachen, begrijpen wij niet. In combinatie met het vele bier wat we hebben gezien, vonden wij dit dan ook geen rustige familiecamping.

De Oostvaardersplassen met het bezoekerscentrum zit op ongeveer 4 km lopen vanaf de camping. Wij hebben de auto gepakt om daar naar toe te gaan omdat we het toch een behoorlijk eind lopen vonden. De Oostvaardersplassen zelf zijn prachtig, Bataviastad is ook leuk.

Sanitair is verder netjes, maar de beperkte tijd die je kunt douchen (voor €0,50) wordt niet aangegeven. Ook nog eens betalen voor warm water bij de afwas, geen goeie wifi en in combinatie met al het bovenstaande, was dit voor ons eens, maar niet nog een keer.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Fijne rustige camping, erg welkom gevoeld

Pien, 12-10-2016

Er is geen drukte,grote speeltuin, clubhuis e.d. daarom minder geschikt voor kinderen in schoolgaande leeftijd denken wij. Echter er is wel heel dichtbij een heerlijk strand. En de stad is dichtbij dus de drukte kan je ook opzoeken.

Fijne campingbeheerders, we komen zeker terug.

Gereisd met partner in september 2016

Uitstekend

Fam Westfries, 17-8-2016

Prachtige omgeving, nette ontvangst, ruime plekken, veel groen.

Een echte camping camping waar de bbq brand en de kinderen lekker kunnen spelen.

Gereisd met partner in augustus 2016

leuke rustige camping

Robert, 8-8-2016

Blauwalg in meer voor de camping was een domper.

De basis trekkershut was perfect, redelijke prijs en meer hadden we niet nodig

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Nooit meer

anna, 17-6-2016

Geen rustige camping veel kleine gil kindjes en de drones en de voetballen vliegen om je oren verder veel familie van eigenaar feesten tot diep in de nacht jammer de locatie is mooi
        Gereisd met partner in juli 2015

Prachtige locatie, zeer vriendelijk personeel

Dennis, 2-6-2016

Wat hebben ik en mijn vrouw genoten van deze fantastische camping, een van de beste campings waar wij hebben mogen overnachten! Zeker een aanrader!!!!!!!
        Gereisd met partner in januari 2016

De naam zou moeten worden "'t Toppertje'!

Stichting Handicamp Outdoor, 12-7-2015

Met vier rolstoelgasten deze camping deze camping bezocht. Eigenaar Kees had ons eerst bedacht op het parkeerterrein vanwege de afmeting van onze camper. Maar had toch erg zijn best gedaan zodat we op de camping op een veld konden staan. Daarna met onze gasten in zijn golfkarretje een rondleiding gegeven over de camping. Prima sanitair en mooie ruime plaatsen. Wij komen hier zeker nog eens terug.
        Gereisd met vrienden in juli 2015

Rustige plek

Wilma wijnhofen, 4-4-2015

Deze camping biedt een basic plek met goede voorzieningen op een heerlijk locatie: aan het water met de (bewandelbare) Oostvaardersplassen direct naast de deur.
        Gereisd met partner in maart 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Oppertje in Lelystad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Oppertje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Oppertje scoort een 7.46 uit 10 op basis van 20 reviews.