Hotel Hajé Waterlodge De Lepelaar ***

7,3

6 reviews over Hotel Hajé Waterlodge De Lepelaar in het Nederlands

Slechte en chaotische bediening

Ruurd visscher, 30-11-2015

Lang wachten op bediening terwijl restaurant bijna leeg was. Niet melden dat de helft van het gerecht uitverkocht was en vervolgens zeggen te overleggen maar daarna niet met een oplossing komen.
Gereisd met partner in november 2015

Uitzicht kamer met balcon is prachtig

Wenda, 26-6-2014

De lepelaar is leuk om een nachtje te verblijven, kamer met veel hout.

Met het Restaurant hebben we slechte ervaringen, vlees had geen smaak en snitzel was doorregen met zeen. Op klacht werd niet ingegaan, en werden daarna genegeerd, moesten na lange tijd vragen om dessert. Jammer !!!!

Gereisd met partner in juni 2014

Prima plek

Aukje, 26-5-2014

Prima kamers vlak langs de snelweg waar je geen last van hebt. De Kamers liggen aan een meertje waar je 's avonds nog een lekkere wandeling kunt maken. Het enige minpunt is dat het water in de douche niet snel genoeg afloopt waardoor de badkamer blank komt te staan. Als je dan 's nachts/'s ochtends naar het toilet moet stap je in een plas water als je niet op let. Verder een hele schone ruime kamer.
Gereisd met partner in mei 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hajé Waterlodge De Lepelaar bij:

Ruime, frisse en schone kamer!!

Henriette, 19-9-2013

We hebben 1 overnachting gehad in Waterlodge de Lepelaar en dat is ons prima bevallen! Ruime, schone kamers, schone badkamer en sober, maar smaakvol ingericht. Er hangt wel een gezellige sfeer! Goed bed, alleen het dunne kussen is voor mij persoonlijk altijd lastig. Geen last van de A6, daar hoor je niets van. Misschien wel handig om ergens de prijs en mogelijkheden van het ontbijt te vermelden, dit is niet inclusief. Vermeld wat het ontbijt inhoudt en de prijs erbij. Als je erom vraagt wordt wel verteld wat het ontbijt inhoudt, maar een vermelding op een menukaart zou denk veel handiger zijn. Heb ook iets gelezen over 3 keuzes voor het ontbijt, dat hadden wij niet, maar 1 keus. Ook gedineerd in het restaurant en dat was gewoon goed. Leuk winkeltje is erbij. Als je van Lelystad afkomt kom je langs het hotel maar moet je nog 14 km omrijden om er te komen, dat is minder, maar geen groot probleem. Gratis Wifi en een goede TV. Sfeervol en relaxed is onze mening over dit adres.
Gereisd met partner in september 2013

Heerlijke nacht gehad

tcollignon, 2-7-2012

Wij zijn hier een nacht verbleven om te kunnen shoppen in batavia en vrienden te bezoeken.De kamer is mooi ingericht en alles is aanwezig tot tijdschriften,spa,en pepermuntjes aan toe.Een geweldig uitzicht over het water,je bent in de natuur terwijl je aan de snelweg zit(waar je overigens niets van merkt)Je kunt bij het restaurant op het terras lekker wat drinken en s'morgens kun je er ontbijten,wat ook prima is.
Gereisd met partner in juni 2012

echt een aanrader

iris tesselaar, 12-5-2009

ik heb net ook een beoordeling gegeven alleen bij nader inzien toch mn punten veranderd, want in t algemeen was het echt een 9, ik dacht dat er stond eerste indruk... toen we aan kwamen rijden leek het ons niet leuk, maar daar kwamen we gauw op terug, en t eten was echt wel lkkr maar niks speciaals..
Gereisd met vrienden in mei 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hajé Waterlodge De Lepelaar bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hajé Waterlodge De Lepelaar in Lelystad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hajé Waterlodge De Lepelaar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hajé Waterlodge De Lepelaar scoort een 7.32 uit 10 op basis van 6 reviews.