Beoordelingen Bataviawerf

8,3
23 beoordelingen
Beoordelingen Bataviawerf
Oostvaardersdijk 01--09, 8242 PA, Lelystad

Wil je weten wat anderen vonden van Bataviawerf in Lelystad? Op deze pagina kun je beoordelingen raadplegen van Bataviawerf.
Bataviawerf scoort een 8,3 uit 10, op basis van 23 beoordelingen
Wil je weten wat anderen vonden van Bataviawerf in Lelystad? Op deze pagina lees je beoordelingen van Bataviawerf. Je kunt 68 vakantiefoto's van Bataviawerf bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Hier vind je alle overnachtingsmogelijkheden in Flevoland. Bekijk alle accommodaties in de buurt van Bataviawerf in Lelystad.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

21 beoordelingen over Bataviawerf

8,3
23 beoordelingen
8,2
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met oudere kinderen, Aug. 2014
"Super leuk!"vertalen
Tessa
8,0

16-08-2014 Dit is zeker een aanrader. Wij hadden combi tickets gekocht met de orchideeën hoeve. Erg handig!

De rondleiding is leuk. Op het grote schip kom je zo meer te weten over de geschiedenis, en over welke ruimte waarvoor bedoeld was.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Prachtig schip"vertalen
Romar
8,0

15-08-2014 De rondleiding was heel interessant. Wij vonden hem wel erg lang (2 uur) en hoewel de informatie echt leuk was, houden wij het dan niet meer vol. Zal ook wat over ons zeggen, maar wij willen ook graag wat dóen of lezen en niet alleen staan luisteren (luisterconcentratie is op een gegeven moment op) Maar het schip is heel mooi. Je kunt je, als je er loopt echt voorstellen, hoe het vroeger is geweest en op bijna elk plekje mag je komen.

met partner, 2014
"Historie"vertalen
Chris van Gent

14-08-2014 Veel geleerd en het was intressant

met jonge kinderen, Juli 2014
"Super"vertalen
X
8,0

05-08-2014 Erg interessant dat je in het nagebouwde VOC schip de Batavia kan rondlopen.

met partner, Mei 2014
"Oude glorie"vertalen
efvege
9,0

01-06-2014 Erg leuk om de werf te bezoeken., waar de 12 provinciën wordt nagemaakt.
Veel te zien en daarna de Batavia bekijken. Een geweldige authentieke replica.

met oudere kinderen, Sept. 2013
"Erg mooi, knap nagebouwd, leerzaam"vertalen
Eric
8,0

01-11-2013 Onze kinderen vinden het geweldig. Al meerdere malen geweest. De schepen zijn indrukwekkend, de ambachten en de toelichtingen zijn heel leerzaam, de blik op onze historie fenomenaal. Top!

met partner, Aug. 2013
"Historisch."vertalen
A_Dekker
8,0

20-09-2013 leuke rondleiding en de man kon goed vertellen, alleen soms moeilijk te verstaan.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Leuk voor kinderen!"vertalen
Susanne
8,0

17-12-2013 Mijn zoon van 3 is helemaal weg van piraten.... Hij vond het geweldig op "zijn" schip. Want hij was natuurlijk verkleed als piraat! Zelf zijn we er al vaker geweest, En er veranderd niet heel veel, wat jammer is omdat je er dan snel bent uitgekeken.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Interessant"vertalen
Carla
8,0

05-09-2013 Erg leuk om te bekijken. Geeft een goede indruk over hoe het er vroeger eraan toeging....

met oudere kinderen, Juli 2013
"Leerzaam"vertalen
Angela
9,0

23-07-2013 Leuke ochtend! Maar weinig uitleg gehad dat was jammer!

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?