Beoordelingen Bataviawerf

8,4
19 beoordelingen
Beoordelingen Bataviawerf
Oostvaardersdijk 01--09, 8242 PA, Lelystad

Wil je weten wat anderen vonden van Bataviawerf in Lelystad? Op deze pagina kun je beoordelingen raadplegen van Bataviawerf.
Bataviawerf scoort een 8,4 uit 10, op basis van 19 beoordelingen
Wil je weten wat anderen vonden van Bataviawerf in Lelystad? Op deze pagina lees je beoordelingen van Bataviawerf. Je kunt 65 vakantiefoto's van Bataviawerf bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Hier vind je alle overnachtingsmogelijkheden in Flevoland. Bekijk alle accommodaties in de buurt van Bataviawerf in Lelystad.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

17 beoordelingen over Bataviawerf

8,4
19 beoordelingen
8,2
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Mei 2014
"Oude glorie"vertalen
efvege
9,0

01-06-2014 Erg leuk om de werf te bezoeken., waar de 12 provinciën wordt nagemaakt.
Veel te zien en daarna de Batavia bekijken. Een geweldige authentieke replica.

met oudere kinderen, Sept. 2013
"Erg mooi, knap nagebouwd, leerzaam"vertalen
Eric
8,0

01-11-2013 Onze kinderen vinden het geweldig. Al meerdere malen geweest. De schepen zijn indrukwekkend, de ambachten en de toelichtingen zijn heel leerzaam, de blik op onze historie fenomenaal. Top!

met partner, Aug. 2013
"Historisch."vertalen
A_Dekker
8,0

20-09-2013 leuke rondleiding en de man kon goed vertellen, alleen soms moeilijk te verstaan.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Leuk voor kinderen!"vertalen
Susanne
8,0

17-12-2013 Mijn zoon van 3 is helemaal weg van piraten.... Hij vond het geweldig op "zijn" schip. Want hij was natuurlijk verkleed als piraat! Zelf zijn we er al vaker geweest, En er veranderd niet heel veel, wat jammer is omdat je er dan snel bent uitgekeken.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Interessant"vertalen
Carla
8,0

05-09-2013 Erg leuk om te bekijken. Geeft een goede indruk over hoe het er vroeger eraan toeging....

met oudere kinderen, Juli 2013
"Leerzaam"vertalen
Angela
9,0

23-07-2013 Leuke ochtend! Maar weinig uitleg gehad dat was jammer!

met oudere kinderen, Juni 2013
"Erg leuk om geweest te ziijn"vertalen
Marion
8,0

17-07-2013 we zijn op de VOC dag geweest en dat was een erg leuk. Op zo'n dag zie je de Bataviawerf ook echt in beweging

met partner, Mei 2013
"Mooi schip"vertalen
Anne
8,0

09-07-2013 Prachtig schip om de 17e-eeuwse sfeer te proeven. Een tip is ook het bezoeken van het nabijgelegen Nieuwland Erfgoedcentrum, dat vaak mooie tentoonstellingen heeft.

met jonge kinderen, Mrt. 2013
"Informatief"vertalen
j.m.m. van rossum

24-05-2013 Interessante schepen en technieken

met jonge kinderen, Juli 2012
"Mooi om te zien."vertalen
rob deerenberg
7,0

18-08-2012 Leuk om met de kinderen hier naar toe te gaan en ze te laten zien hoe vroeger een schip eruit zag.

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?