Hotel Apollo Lelystad City Centre ****

Hotel Apollo Lelystad City Centre
Apollo Lelystad City Centre
7,2

87 reviews over Hotel Apollo Lelystad City Centre in het Nederlands

zeer onpersoonlijk / ontbijt zwaar ondermaats

mmaes, 15-8-2017

bij uitchecken waren de computers stuk, daarom moesten we wachten op het inchecken van andere hotelgasten, bediende weigerde ons biljet van €500 aan te nemen om terug te geven op de som van de rekening die €344

voor ons was het onwettig om zo te handelen

door al deze nalatigheden hebben we veel tijd verspild en heeft dat ons een parkeerboete van €62 opgeleverd: bedankt apollohotel!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prima hotel

Kranenkampjes, 21-3-2017

Herkennen ons totaal niet in de mindere reviews. Prima hotel, leuke moderne en schone kamers. Prijs/kwaliteit prima in orde. Geen gebruik gemaakt van ontbijt.
Gereisd met partner in maart 2017

Prima hotel maar erg gehorig!

Ms. Claudia, 17-2-2017

Vriendelijke ontvangst en hulp bij de receptie. Nette moderne kamer met prima bed, slecht kussen; wordt plat als je erop ligt, uiteindelijk sierkussentje in hoes gedaan. Enorm gehorig, mijn kamer was door een tusendeur gescheiden van de snurkende buurman/-vrouw. Ik werd er 's nachts wakker van. Alsof degene naast mij lag en nee ik was echt alleen. Ontbijt, lunch en avondeten in buffetvorm, lekker en uitgebreid, voor elk wat wils. Vriendelijke bediening. Vlak bij centrum, ns. Kortom als er iets aan de gehorigheid van de kamer en het waardeloze kussen wordt gedaan een prima hotel.
Gereisd alleenreizend in februari 2017
Front-Office, Receptionist, 28-2-2017

Beste Claudia,

Bedankt voor de review. Dit waarderen wij enorm.

Wat vervelend om te lezen dat u het kussen te plat vond. We vragen u in het vervolg dit te melden zodat wij u een extra kussen kunnen aanbieden. En ook vervelend dat u geen fijne nachtrust heeft gehad.

We hopen u nogmaals te verwelkomen en u dan een aangenamer verblijf te kunnen geven.

We wensen u een fijne dag!

Nooit meer!

Bruidspaar, 7-5-2016

6 mei 2016 was onze bruiloft. Op onze huwelijksnacht verbleven we in het Apollo hotel in Lelystad. We werden niet ontvangen en kregen geen uitleg over het gebruik van de hotel kaart. Uiteindelijk aangekomen in de kamer, bleek er alleen een deur tussen ons en de buren te zitten. We hebben alles kunnen horen van onze buren zelfs meneer zijn uitlaatgassen. Er waren geen toiletartikelen aanwezig zoals o.a. badzeep. We hebben een klacht ingediend en alleen een cheque gekregen van €12,50 wat alleen in hun hotel te besteden is.
Gereisd met partner in mei 2016

Geen 4 sterren waard

Miek, 24-4-2016

We sliepen hier van het weekend, het was erg luidruchtig door stappers. Zondag om half 9 werden wij gewekt door een betonboor die op de 4e verdieping bezig was niet echt bepaald fijn als je van een weekend weg geniet. Het bad was erg klein maar wel hygenisch en schoon. Ligging van het hotel was goed. De kamer zoals vensterbanken lag veel stof op en het was op de kamer erg warm. Verder zag de kamer er fatsoenlijk uit en het bed lag goed behalve de kussens waren erg dun.
Gereisd met partner in april 2016

Luxe gerenoveerde suite voor een prima prijs

Familie Van der Plas, 21-3-2016

Inchecken vanaf 14.00 uur. Wij waren al rond 13.30 uur in het hotel, maar mochten al wel inchecken. Zéér vriendelijke ontvangst, de kinderen kregen nog een cadeautje van de receptioniste ook. Wij hebben de avond voor vertrek geboekt voor een spotprijs, dus veel verwachtten we er niet van. De receptioniste vertelde ons dat ze leuk nieuws voor ons had, ze had ons gezin een recent gerenoveerde suite gegeven. Bij aankomst in de suite waren wij blij verrast ! Een prachtig mooie kamer voorzien van een mega boxspring bed en een apart geplaatst bed voor ons zoontje van 8. Babybedje voor onze dochter van 1 werd nog apart gebracht. Suite voorzien van alle gemakken, koffie- en thee faciliteiten, koelkastje en een badkamer met ligbad waar wij heerlijk van hebben genoten. Daarnaast ook nog een klein balkon met uitzicht over het plein. Ons gezin heeft heerlijk genoten van het nachtje verblijf in Hotel Apollo Lelystad City Centre ! 1 klein minpuntje: stopcontacten zijn niet afgeplakt en laag.
Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

Eenvoudig maar te duur

Hein Kal, 9-1-2016

Het hotel ziet er bij aankomst best luxe uit. Maar de kamers zijn eenvoudig met een goed bed. De badkamer is zeker aan modernisering toe. Douchen in een bad op het smalste gedeelte is een risico voor oudere mensen.Valgevaar! De vloer word nat van het douchen. Zelfs de wc-bril word nat en de wc bril is uitgezet dus onhygiënisch. Water loopt onder het bad waardoor schimmel ontstaat. Komt doordat het scherm onder het bad niet tot de vloer doorloopt en niet afgekit is. Kortom de kamer is zijn prijs niet waard. Het personeel verdiend een pluim en is zeer vriendelijk. Het ontbijt is goed maar eenvoudig. Voor die 17,50 euro pp verwacht ik wel echt goede koffie maar het was een soort Nescafé uit een automaat. Dus ook onder de maat. Wel echt vers brood en ruim beleg. Advies in het centrum kun je ook een lekker ontbijt halen met echte koffie voor minder.
Gereisd met partner in januari 2016

Prima hotel

Marga, 27-8-2015

Geboekt via drogist, weekendje weg

Vriendelijke ontvangst, ruime schone kamer.

Bedden waren redelijk (je slaapt in je eigen bed toch het lekkerst ;-)

Lekker uitgebreid ontbijt. Kortom, niks mis mee.

Uitgebreid winkelcentrum erachter en op zaterdag markt.

Genoeg keuze aan restaurantjes in de buurt om lekker te eten.

Gereisd met partner in augustus 2015

Geen 4 sterren

Gast, 24-8-2015

Toen wij bij het hotel kwamen, werden we goed ontvangen door een jongeman. Eenmaal bij de kamer aangekomen was onze eerste indruk dat de kamer erg gedateerd was. Als het schoon geweest zou zijn is dit echter voor ons niet zo'n probleem. Toen we op de badkamer kwamen, zagen we zwarte lange haren liggen op de wastafel, de wc was niet schoon (er lagen nog poep resten van de vorige bezoeker in) In de klerenkast lagen een aantal zwarte lange haren en aangezien wij beide geen zwarte lange haren hebben, is dit niet van ons. Dit gemeld bij de receptie, waar we een andere kamer kregen.

Ondanks deze vernieuwde kamer vinden wij dit absoluut geen 4 sterren waard.

Gereisd met partner in augustus 2015

Erg leuk hotel

Manuela, 1-6-2015

Zijn hier zakelijk geweest , is erg goed bevallen ! Zullen het hotel aanbevelen !!!
Gereisd met vrienden in april 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Apollo Lelystad City Centre bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Apollo Lelystad City Centre in Lelystad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Apollo Lelystad City Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Apollo Lelystad City Centre scoort een 7.2 uit 10 op basis van 88 reviews.