Hotel Van der Valk Emmeloord ****

7,8

164 reviews over Hotel Van der Valk Emmeloord in het Nederlands

Prima hotel

Tess, 8-8-2017

Prima hotel, ruime kamers enige minpuntje is dat de kamers erg warm zijn. Verder is het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt vonden wij ook goed te doen.
Gereisd met partner in augustus 2017

Rustig, net, hotel

jeannet, 20-7-2017

Een nachtje geslapen. Gezellig lobby. Hier iets gedronken. Kamers zijn ruim en netjes en van alle gemakken voorzien. Kamer was wel erg warm en er is geen airco. We sliepen beneden dan is een deur open zetten ook geen optie.

Ruime badkamer met bad en douche en dubbele wastafel. Alles was erg schoon.

Mooie bar met gezellig personeel.

Ontbijt zaal is ruim maar gezellig. Ontbijt was voor ieder wat wils.

Voor 1 of 2 nachten oké.

Gereisd met partner in juli 2017

Voortaan een andere Van Der Valk

Jd Harkema, 18-6-2017

We konden nog niet inchecken om14.15.. even wachten dus. Misschien een drankje aanbieden?

Bij binnenkomst zagen we gelijk dat het niet de luxe is wat een gewent zijn van andere hotels van Van der valk.

Badkamer aan vernieuwing toe... erg verouderd.

Matrassen zijn doorgezakt, geen airco daardoor is de kamer erg benauwd.

Ligging van het hotel is wel prima.

Wij hadden een comfort kamer.

Voortaan gaan wij naar een ander hotel.

Gereisd met partner in juni 2017

Zeer goed

S.M., 27-5-2017

Kamer met balkon en uitzicht op het haventje. Hadden bij reservering gevraagd om geen siersprei en geen sierkussens op het bed te leggen. Vinden we niet hygiënisch. Lagen er wel op. Hebben ze zelf maar van het bed gehaald. Na reclamatie bij receptie, kregen we excuses. Wij vragen altijd bij reservering om die kussens en spreien niet op bed te leggen. Wordt zelden rekening mee gehouden. Sommigen kijken je aan of je niet normaal bent als je dat vraagt. Jammer dat er niet meer aandacht wordt besteed aan de wensen van de gasten. En 'housekeeping' krijgt altijd de schuld?

Keuzemenu (met heel veel keuzes!) super lekker. In restaurant geweldig personeel. Ontbijt ook heel goed. Fijn buiten terras met gezellige zitjes om te 'chillen' 's avonds met een glaasje wijn. Vuurtje in de tafel!

Kamer viel heel erg mee, ook propere badkamer. Op zich lag de kamer rustig, niet dicht tegen een autostrade. We hadden alleen de pech dat op de tweede morgen zich een hele horde motorrijders verzamelde op de parking. Van 7 tot half acht constant zware motoren onder je raam is niet ideaal. Stank van de uitlaten en veel overdreven lawaai (luister eens hoe hard die van mij kan).

In de omgeving is vanalles te zien. Zeker naar Urk gaan!

Conclusie: komen hier zeker terug. Is een van de betere van der valks.

Gereisd met partner in augustus 2016

zeer goed

C. Admiraal, 7-5-2017

Een zeer goed hotel . Fijn buiten terras. Kan er goed fietsen en leuke klein plaatsen met haventjes.
Gereisd met vrienden in augustus 2015

Komen er graag

Piet, 21-2-2017

Zijn er zeer tevreden over hebben altijd de zelfde kamer en zijn gastvrij

enkel vinden we wel dat de bedden vernieuwd kunnen worden

Gereisd met partner in december 2016

Mooi hotel in mooie omgeving

Cadaan, 8-1-2017

Mooi hotel met fijne bedden en mooie kamers met terras of tuin. (met de andere gasten gedeeld) Wel veel vliegen in de omgeving. Het hotel ligt ook erg landelijk met uitgestrekte grasvelden erom heen. Er is een kleine fitness ruimte met een turkse sauna. Veel leuks te bekijken in de omgeving. Ook een zwembad dichtbij. Restaurant is goed om daar te eten. Ook groot terras buiten om te eten . Winkels op redelijke afstand.
        Gereisd met partner in januari 2016

Lodge 22 prachtige Suite!

vermeij, 4-1-2017

mooie ruim opgezette suite met dubbele douche en wastafels een groot 2 persoons bubbel bad en een sauna.

de mini bar mochten wij gratis gebruiken en die was goed gevuld.

de afzuiging in de kamer is zeer slecht (niet aanwezig) wij zijn in bad gegaan en het water gutste van de ramen af (hele avond deur open moeten hebben om te kunnen ademen)

buiten staat er een bankje waar je even kunt roken wel erg jammer dat iedereen de sigaretten op het grasveld gooit in plaats van de asbak die er naast staat.

verder stonk de kamer bij aankomt heel erg naar riool (schoonmaak ploeg is langs geweest en het was opgelost) als vergoeding kregen wij het ontbijt gratis (goede service van van der valk, kan niet anders zeggen)

het diner was heerlijk en de gevulde kip met brie is zeker een aanrader!

Ook het ontbijt was zeer uitgebreid alles wat je maar wilt was aanwezig bij het buffet.

de eetzaal kan wel beter schoon gemaakt worden erg veel stof in de venster banken en nee niet van 1 week...

ik zou dit hotel zeker nog een keer boeken vriendelijk personeel die het je graag naar de zin maken.

Gereisd met partner in januari 2017

Mooi hotel maar zuurpruim als manager

Bert, 26-11-2016

Hotel is indrukwekkend bij binnenkomst en ligt vlakbij de snelweg. Overigens geen last van. Door receptie goed geholpen met bepaalde vragen. Echter 1 van de managers is een enorme zuurpruim. Heb het idee dat als je iets vraagt als gast dat alles bij hem teveel is, weinig empathie en gasten (we waren zeker niet de enige) worden regelmatig afgesnauwd als het hem niet uitkomt of in zijn straatje past. In mijn ogen in een hotel Not Done! Voor de rest prima eten, goed verblijf gehad maar dit was wel een domper op het geheel.
        Gereisd met partner in oktober 2016

niet de beste van der Valk

Mw Mulder, 25-9-2016

Vriendelijk personeel. De kamers zijn aan vernieuwing toe, hang-en sluitwerk zit los, vlekken in het tapijt en in de meubels. Er is geen airco, het is erg warm in de kamer en in het hotel. Raam kan niet open, en de deur open kon niet omdat die op een galerij uitkomt. Veel last van vliegen. Het eten in het restaurant was vlak van smaak. Halverwege het ontbijt was het bruine brood al op.Tot nu toe is dit met afstand de minste van der Valk die ik bezocht heb. Jammer want deze keten staat normaliter wel voor kwaliteit. Ik ging er altijd blind heen zonder reviews te checken, dat is nu wel veranderd.
        Gereisd met partner in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Van der Valk Emmeloord bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Emmeloord in Emmeloord, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Emmeloord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Emmeloord scoort een 7.75 uit 10 op basis van 164 reviews.