Vakantiepark Walibi Village **

327 reviews over Vakantiepark Walibi Village in het Nederlands

Geweldig park

Remco, 28-9-2017
  • Activiteiten8

Wij waren met een groep van 9 mensen in de leeftijd van 8 tot 38 en ik denk dat 8 net een beetje de grens is waarvoor dit park geschikt is. Maar het is duidelijk dat kinderen vanaf 10 (en volwassenen) zich hier het beste kunnen vermaken. We hebben ons allemaal kostelijk vermaakt en hoewel het een stralende en vrij drukke (zon)dag was vond ik de gemiddelde wachttijd van 30min best te doen. Ik vond het park mooi aangekleed en het verhaal en de belevenis van de achtbaan Xpress (platform 13) erg verrassend en uniek. Ook het karten was gaaf.
Gereisd met vrienden in september 2017

wederom super genoten

deb, 30-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

nette ruime huisjes. dit jaar in een minder valide huisje. alles was daarvoor juist ingedeeld. erg ruim.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Super gezellig

Glenn Indallal, 29-8-2017
  • Onderkomen9

De beveiliging/controle bij de ingang en de aanwinst van nieuwe attracties.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Toffe attracties, ongezellige aankleding

Iris, 4-8-2017
  • Activiteiten7

Walibi heeft leuke, thrillrides, maar ik vind de aankleding van het park vrij ongezellig. Er zit voor mijn gevoel weinig liefde en warmte in de aankleding. Als je daar geen waarde aan hecht, zit je denk ik goed in Walibi. De Lost Gravity en Goliath zijn echt gaaf en gaan vloeiend. De andere achtbanen vind ik erg oncomfortabel. De stoelen zitten niet lekker, of de baan zelf gaat erg schokkerig.

Het is wel heel duidelijk dat de doelgroep de jeugd van 12-19 is. Ik zou hier niet met kleine kinderen heen gaan, of mensen die ook graag wat rustigere attracties bezoeken.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Kan beter

Saskia, 4-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen6

Over het algemeen leuke huisjes, ruim en goed gelegen. Alleen de hygiëne kan beter evenals de inrichting. Alleen een regendouche hoog aan de muur is niet voldoende. Tevens had de douche afgesloten moeten zijn, nu is na iedere douchebeurt de hele ruimte nat dus naar de wc moet je ook over een natte vloer. De ruimte ruikt ook niet fris. Dit maakt het huisje niet hygiënisch. Deuren kraken en piepen. De trap is erg steil en gevaarlijk voor kleine kinderen. Wat opbergruimte in de badkamer voor je spulletjes was fijn geweest. Daarbij was een 2e douche in een huisje voor 8p erg gewenst. Voor de rest is alles prima.
Gereisd anders in augustus 2017

service in restaurant zo slecht......

fam Elting, 30-7-2017
  • Onderkomen9

neem je eigen eten mee......het eten in restaurant is zo slecht en weinig..en de bediening is om te huilen....verder was huisje netjes naar behoren en park geweldig
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

fantastisch pretpark met mooie huisjes.

steven b., 30-7-2017
  • Onderkomen6

Leuk attractiepark met attracties voor groot en klein. Kleine wachttijden aan de attracties en zeer mooi en verzorgd park. De huisjes waren gezellig en knus maar niet zo proper( stof- en spinnenwebben, vuilbak niet geledigd.).

uitstelend

Fam.v.Uffelen, 29-7-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Het huisje was leuk alles voldeed, schoon
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Super voor een weekendje Walibi!

M., 16-7-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Ontvangst was vriendelijk, schoon huisje dus een aanrader.

nette schone huisjes

angelique van gils, 12-6-2017
  • Onderkomen8

Via veiling park en huisje geboekt.

Leuk huisje en goed schoongemaakt.

Handig dat je zo het park op loopt en auto op parking bij huisje kan laten staan.

Meisjes bij receptie vriendelijk en duidelijke uitleg gehad.

Ontbijt bijgeboekt.Ontbijt goed ,maar restaurant heeft totaal geen sfeer.Lijkt meer een grote bedrijfskantine.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Walibi Village bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Walibi Village in Biddinghuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Walibi Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Walibi Village scoort een 8.67 uit 10 op basis van 344 reviews.