Hotel Princess Hotel Dorhout Mees ***

Princess Hotel Dorhout Mees

40 reviews over Hotel Princess Hotel Dorhout Mees in het Nederlands

AANRADER

Joke en Freek, 4-9-2017

Wat een fantastisch hotel met verschrikkelijk lieve mensen. Mooie ligging en aan te raden fietsroutes. Goed ontbijt en fantastische bedden. Ja echt een aanrader.
Gereisd met partner in augustus 2017

Mooie rustige omgeving en een warm welkom

Linda, 10-8-2017

Omgeven met een golfbaan, schietbaan, mooie weilanden en water. De kamers zien er op de foto's ouder uit dan hoe het er in het echt uit ziet. Heel netjes allemaal. Nette douche, heerlijke bedden! Het ontbijt was ook lekker. Fris brood en genoeg soort qua broden en beleg. Als je van golfen en water houdt, zit je hier op de juiste plek.
Gereisd met partner in augustus 2017

een hotel waar de gast nog echt gast is

Erwin, 24-7-2017

Het ontbijt was goed. het ontbijtpakket was ook goed.

De ruimte op de luxe kamer was goed.

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam

In de douche zou een rainshower douchekop beter zijn geweest, nu viel de waterstraal erg tegen.

De matrassen waren erg hard.

schemerlamp deed het niet omdat er geen stroom op 1 stopcontact zat.

Gereisd met partner in juli 2017

Prima en nette locatie

Sandra en Jos, 26-3-2017

Bewegwijzering naar hotel liet te wensen over. We kwamen eerst uit bij een golfresort. Maar toen we er eenmaal waren was het prima. Nette en eenvoudige kamer. Rustig. Badkamer heeft een douche. Geen bad. Goede bedden. Prima TV. Geen verkeer voor de deur. De ramen konden lekker open. Ontbijt was echt prima. Soms schaam je je voor de overdaad bij een ontbijt. Hier was dat precies goed. Er was van alles maar je voelde je niet schuldig aan de vaak veel te grote hoeveelheid keus. Heerlijk ontbeten in een gezellige eetruimte. We zijn er 1 nacht geweest in verband met een bezoekje aan Kampen en Urk. Prima uitvalsbasis!
Gereisd met partner in maart 2017

Geweldig

Jacqueline, 21-11-2016

Zeer stille en rustige omgeving. Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel. Hele goede bedden, heerlijke douche. Koelkastje op de kamer. Ontbijtbuffet prima met vers brood, vers fruit en voldoende keuze. Restaurant serveert goed eten tegen redelijke prijzen. Omdat wij moesten vertrekken voordat we konden ontbijten, kregen we een goed gevuld ontbijtpakket mee. Nadeel: gehorig op de gangen.
Gereisd met partner in november 2016

Alles ok

Huib, 10-10-2016

Prijs kwaliteit prima. Nette kamer en schoon.
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Zeer gastvrij en wat verbeterpunten

stel anoniem, 4-9-2016

Het personeel is zeer gastvrij en doet alles om het je naar de zin te maken. De kamers zijn netjes. Wat nog wel verbeterd kan worden is dat de voegen in onze douche zwart beschimmeld waren en hier en daar los lieten. Dat is jammer want zoiets is vrij gemakkelijk te herstellen maar doet nu afbreuk aan het geheel. Het eten in het restaurant was erg lekker. Al met al hebben wij het hier prima naar onze zin gehad.
Gereisd met partner in september 2016

Mooi gelegen

Henk en Ria, 28-8-2016

Goed Hotel fijne ontvangst bij de receptie kamer op de begane grond nr03 beetje aan de krappe kant zeker het toilet en zachte bedden wel is alles goed schoon en fijne handdoeken om te douchen het restaurant is een toppertje met super vriendelijk personeel ook het ontbijt is prima voor ons reden genoeg om nog een keer terug te gaan.
Gereisd met partner in augustus 2016

Matig

ilse_sylvia, 17-8-2016

De kamer is erg klein en benauwd, omdat er maar 1 dakraam is wat open kan. Ook is de kamer wat gedateerd, het systeemplafond is nodig aan vervang toe, platen laten los.Er is maar 1 "comfortabele"stoel aanwezig en die was ook nodig aan vervanging toe(gaten in rugleuning).Het hotel ligt wel heel mooi dichtbij het Veluwemeer, lekkere rustige omgeving.
Gereisd met partner in augustus 2016

super tijd gehad

Anita Van Bentum jos van bentum, 28-7-2016

Hele fijne dagen gehad Vriendelijk personeel mooie kamer het was een luxe kamer de comfort kamer is klein Het ontbijt was heel goed voor ieder wat wils Het schieten was het enige wat ik niet prettig vond Het restaurant was super het ligt naast het hotel Mooi uitzicht van uit onze kamer
Gereisd met partner in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Princess Hotel Dorhout Mees bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Princess Hotel Dorhout Mees in Biddinghuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Princess Hotel Dorhout Mees zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Princess Hotel Dorhout Mees scoort een 6.99 uit 10 op basis van 40 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: