Vakantiepark Landal Waterparc Veluwemeer *****

8,4

• Activiteiten7,4
  • Onderkomen8,8

383 reviews over Vakantiepark Landal Waterparc Veluwemeer in het Nederlands

superleuk huisje aan het water met kleindochter.

Janna, 29-9-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Mooi ruim huis met aparte slaapvleugel voor grootouders. Opletten met kleine kinderen bij het water vóór het huisje.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

geweldig

Fam.Gesell, 15-9-2017
  • Onderkomen9

prachtig park goede faciliteiten schoon en netjes mooie huizen
Gereisd met partner in augustus 2017

1e keer Landal positieve indruk

Berg80, 15-9-2017
  • Onderkomen8

Eerste keer Landal. Wij hadden een 4pers Extra luxe appartement voorzien van alle gemakken zoals sauna, bad en zonnebank. Appartement was redelijk schoon. Uitzicht op het water fantastich. Wij hebben niet echt gebruik gemaakt van parkfaciliteiten dus daar kan ik geen beoordeling voor geven.

Ik vond de receptie tijdens het inchecken rommelig, maar ik heb verder geen idee of dat standaard is?

Wij komen zeker op hopelijk korte termijn weer terug :)

Gereisd met partner in september 2017

Fantastisch park, vriendelijk personeel

Elise, 14-9-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Mooi ruim opgezet park. Wij verbleven in een appartement. Ideaal de parkeergarage eronder. Op het park genoeg te doen. Zwembad met groot kinderbad, klim en klauter ruimte (jammer dat de ballenbak er niet meer was) , restaurant zout,zoet,zuid heeft lekker eten en drinken.

Pannenkoeken eten bij Hans en Grietje. Winkelen in Harderwijk en Dronten. Wij hebben ons prima vermaakt. En komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Wij vonden het fantasthis.

Roelf., 12-9-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Ligging van het park.omgeving.mooi huisje.rust gevend.klant vriendelijk.waar voor je geld.
Gereisd met partner in augustus 2017

Mooi park, maar niets voor ons

Sandra, 5-9-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

We hadden een ruime bungalow voorzien van alle gemakken. Het park zelf is netjes en de aangrenzende ruime Spar is een heel fijn. De indoor playground was super voor de dagen dat het wat minder weer was. Toch misten wij de gemoedelijke sfeer van andere Landal parken. Het zwembad, restaurant en playground worden gedeeld met het naastliggende Molecaten waardoor het heel druk is. Dit gedeelte zag er armoedig uit vergeleken met de rest van het park.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prachtige accommodatie, veel ruimte.

Jannie, 18-8-2017
  • Onderkomen9

Mooi huis, 22 persoons-huis , met alles erop en eraan, wel aan het eind van het park. Voor de kleintjes 2 t/m 4 jaar, was het speelkasteel te groot wat het dichtste bij was. Met de oudere kinderen gevist in de vijver naast/voor het huis, groot succes.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Misschien ooit weer

3chicksmetkicks, 2-7-2017
  • Onderkomen7

Goed: veel keukengerei, fijne sauna, ruime badkamer en bad, fijne douche, ruim appartement, redelijk schoon, mooi park, goede animatie.

Verbeterpunten: matras zakt ENORM door (veren steken in je rug), bank ontzettend oncomfortabel en hard, douche hadden ze wat beter schoon kunnen maken, maar gierige wc-rol,

Gereisd met vrienden in juni 2017

Blijft een zeer goede bestemming.

J Bos, 28-6-2017
  • Onderkomen9

Zijn hier al meer dan tien keer geweest en dit zegt over het park genoeg.Een enkele opmerking wil ik maken over de aankomstdag.Omdat er steeds meer bungalows bij komen ivm verder uitbreiden wordt het nu toch wel heel erg krap allemaal bij de in/uitgang.Zeker in het hoogseizoen is de chaos compleet en loopt het autoverkeer binnen de kortste keren vast.Ook de afhandeling aan de balie duurt te lang.Er wordt te veel onnodige info aan de bezoeker medegedeeld,info die je ook in de folders ziet staan.Het gevolg is een lange rij wachtenden die ook weer een plek met hun auto bezet houden.Mijn advies is dan ook om ca een uurtje later aan te komen.Voor de rest blijft het een geweldig park.
Gereisd met partner in juni 2017

Echte luxe

Petra, 24-6-2017

2 persoons appartement is heel luxe en ruim. mooie plek aan het water, en ruim balkon, zelfs een deel als serre.
Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Landal Waterparc Veluwemeer bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Waterparc Veluwemeer in Biddinghuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Waterparc Veluwemeer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Waterparc Veluwemeer scoort een 8.39 uit 10 op basis van 386 reviews.