Pension Anno

Pension Anno
Anno
6,7

8 reviews over Pension Anno in het Nederlands

prima hotel voor een prima prijs.

curlygirl, 15-10-2013

Fijn hotel, transparante communicatie over eventuele overlast van het restaurant/lounge gedeelte wat onder de hotelkamers ligt. Maar wij hebben hier absoluut geen hinder van ondervonden!

verder prima ontbijt en heel vriendelijk personeel.

Gastvrij ontvangen en ook aan de kinderen wordt gedacht.

Niets op aan te merken.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

Slapen niet mogelijk ivm geluidsoverlast!!

Anoniem, 23-8-2009

Slapen in hotel Anno, vergeet het maar!! Het hotel is tevens een discotheek op vrijdag en zaterdag en dat betekent dat je op die dagen tot 4 uur 's nachts uit je bed getrild wordt. Oordopjes helpen er zeker niet aan. Dus zeker geen aanrader voor in het weekend, indien je nachtrust wenst dan. Verder moet je op tijd bij het ontbijt zijn. Wij waren er een uur voordat het ontbijt zou 'sluiten', maar onze enige keuze was witte boterhammen, de rest was allemaal al op. Weinig service ontvangen om nog iets anders voor ons te regelen, erg jammer dus!!
Gereisd met vrienden in augustus 2009

Erg slecht hotel

S. Tigchelaar, 29-8-2008

Wij hebben een nacht in hotel Anno doorgebracht. We kwamen 's avonds op onze kamer. Bleek dat deze nog helemaal niet schoon gemaakt was. En dan is het lastig dat het hotel ineens een discotheek is, waar geen hotelpersoneel meer is. Uiteindelijk is er nog schoon beddengoed op onze kamer gekomen, maar verder was het niet schoon. Ook op de kamers van vrienden stonden nog lege wijnflessen en waren de sporen van de vorige gasten zeer duidelijk. Zolang de discotheek open is, kun je absoluut de slaap niet vatten i.v.m. de keiharde muziek.

's Ochtends bij het ontbijt was de service erg slecht en was steeds alles op. Ook waren de eieren bruin gekookt en waren er bevroren broodjes.

Uiteindelijk hebben we een klacht over alles ingediend maar zijn helaas tot op heden niet terug gebeld...Wat wel de belofte was...

Zeker geen aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2008

jose werkman, 12-6-2008

dit is een prima hotel als je in almere wilt stappen en dan blijven slapen, lekker dicht bij.het is een hotel met een disco eronder, dus overlast van lawaai heb je zeker. maar als je zelf lekker gestapt hebt en daar slaapt heb je er geen last van.je kan er lekker eten, gezellig iets drinken en een heerlijk ontbijtje smorgens. wat ik zelf dus echt goed van ze vind is dat ze zelf aangeven dat er in het weekend lawaai overlast is. echt een heerlijke plek vlakbij de winkels en het uitgaan.
    Gereisd met vrienden in juni 2008

Huub Rest, 14-5-2008

Een beter beoordeling van Anno als deze komt er nooit.

Ben hier in Almere gepl. voor 6 mnd. Anno bijna een maand uitgeprobeerd. Diverse kamers qua ligging, grootte en prijsklasse.

Het goede. Het restaurant en de bediening goed 3 tot 4 sterren. De keuken is in staat 4 sterren gerechten te bereiden alle lof.

HET BAR SLECHTE.

Het hotel, de kamers zijn ronduit slecht. Alle kamers hebben overmatig last van herrie, is het niet van de Grote Markt waar tot diep in de nacht rumoer is hetgeen niet is uit te sluiten door de ramen toe te doen, dan worden meeste kamers geplaagd door zeer luide irritante afzuiginstallatie (geen airco). Achter het hotel, de grote Airco van het restaurant die 24 uur herrie schopt. Met open ramen slapen bij zomertemp. onmogelijk. Kamer met echte keuken?...zijn er heus niet. Koffieapp. wel. Op het nachtkastje, lach niet, als service v.h. hotel de oordoppen.Advies niet boeken, dit is enkel restaurant met disco in weekend en onaanvaardb.lawaai 24/7. ETEN JA SLAPEN NEE

Gereisd zakelijk in mei 2007

Gelder, 12-3-2008

Wij vinden Anno geen aanrader. Wij (3 vriendinnen) boekten een kamer type c (groter dan type b en met bad). We kregen echter een kamer type b (dus kleiner en zonder bad). Het derde bed moest nog bij worden geplaatst toen wij incheckten. Het stonk naar rook, terwijl het een niet roken kamer was. De deur stond open! Ijskoud dus.. Ons beklag gedaan, maar we konden geen type c kamer meer krijgen. Ter compensatie kregen we 10 euro (een lachertje!) terug. Geen aanrader dus!
    Gereisd met vrienden in maart 2008

27-10-2007

Hotel ligt boven de disco. dat is natuurlijk geen probleem als je er net zelf vandaan komt, maar om er gewoon te slapen is het totaal niet geschikt. kamers zijn overigens wel goed (trendy) ingericht, alleen jammer dat er geen internet is.

Eten is prima, zeker voor Almeerse begrippen. Creatief en goede prijs/kwaliteit voor het eten. Voor het slapen veel en veel te duur!

Service stelt niet veel voor, maar dat is in Almere nergens zo.

Gereisd zakelijk in februari 2007

Adriaan van der Hek, 23-12-2006

Ik heb er niet geslapen maar heb er wel meerdere malen gegeten. Fijne sfeer, goede kwaliteit, leuk publiek. De sfeer is trendy en een beetje lounge..
    Gereisd met vrienden in april 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Anno bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Anno in Almere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Anno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Anno scoort een 6.73 uit 10 op basis van 9 reviews.