Camping Midden Drenthe ***

8,2

43 reviews over Camping Midden Drenthe in het Nederlands

Fantastische camping

m timmerman, 12-8-2017

Rustig_ schoon_ mooie omgeving_grote plaatsen
Gereisd met partner in juli 2017

Geweldige camping

Theo, 11-5-2017

Deze camping overtrof onze verwachtingen. We hadden online geresgereserveerd en dan moet je maar afwachten waar je terechtkomt. Maar wat een prachtig aangelegde camping. Brandschoon sanitair vriendelijke en behulpzame eigenaar.

We waren met onze kinderen hier in de meivakantie. De kinderen hebben zich prima vermaakt. Er is op deze camping geen voorgekauwd vermaak, zodat je zelf met de kinderen op onderzoek uit moet. Er is genoeg te doen hier. Voor ons als Jong gezin krijgt deze camping een dikke 10

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Matig verblijf

Roel, 2-5-2017

Wat goed was

-Schone sanitair. Dit werd prima door de seizoensgasten verzorgt.

Mindere punten:

-Kinderen waren snel uitgekeken op de voorzieningen. Dus snap niet hoe andere mensen deze camping met betrekking tot kindvriendelikheid hoog beoordelen. Weinige speeltoestellen waren verouderd. Binnenspeelruimte was koud en smoezelig.

-Standaard plaats heeft een 4A aansluiting die er vaak uit lag door een simpel koffiezetapparaat. Hogere A is mogelijk tegen meerprijs.

-Er loopt een grote hoogspanningsmast over de camping die het uitzicht op de camping er niet fraaier maakt.

-Vanwege de prijs die in het hoogseizoen gevraagd wordt, beetje kinderachtig om geld te vragen voor een douchekaartje en skelterhuur

-Trampoline waar groot mee wordt geadverteerd mist een veiligheidsnet.

- Niet geschikt voor mensen met tienerkinderen

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Rust en Ruimte

symen, 29-8-2016

Deze camping staat te boek als 55+ en dat is ook de juiste omschrijving.

Heel rustig en heel ruime plaatsen met heel veel groen.

Bij oprit camping een klein dieren parkje en een grote trampoline, verder weinig voor kinderen maar zoals ik zei is dat niet echt de doelgroep.

Heerlijke fiets omgeving en natuurlijk ligt voormalig kamp Westerbork op fiets/loop afstand ± 4,5 km.

Gereisd met partner in augustus 2016

Mooie hut en geweldige camping. Aanrader

Hannie en Peter, 12-8-2016

Wij zijn hier met onze kinderen een paar dagen geweest en verbleven in een trekkershut. Wij doen dat vaker en deze hut was beslist een van de betere. Keurig schoon en alles was aanwezig. Verwacht niet de luxe van een hotelkamer, maar wij houden van kamperen en voor ons is dit prima. Ook de camping zelf was gezellig en mooi aangelegd. Sanitair is prima. Voor ons een camping om terug te komen en aan te raden bij onze vrienden.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Nooit meer in een hut op camping Midden Drenthe

Martine, 11-8-2016

Bij aankomst moesten we een eeuwigheid wachten, ondanks herhaald aanbellen, totdat de eigenaar eigenlijk verscheen. De receptie was smoezelig. Net als de eigenaar trouwens. We verbleven in een trekkershut plus. Het was een oude en vieze hut met hondenharen en spinnenwebben. Oud is nog tot daar aan toe als het maar schoon is. Helaas was dit niet het geval. De hutten staan ongunstig ten opzichte van de zon en onder hoogspanningsmasten. De campingeigenaren maakten op ons een ongastvrije en niet flexibele indruk. Het enige positieve: het grote sanitairgebouw werd netjes schoongehouden door een seizoengast. Eindconclusie nooit meer in een hut op deze camping!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016
Fred Siebers, eigenaar, 12-8-2016

Ik wil u bedanken voor de beoordeling, maar ik vind het jammer dat u tijdens uw verblijf van 4 dagen niet bij ons bent gekomen om uw klachten te bespreken. Wij kunnen alleen uw klachten oplossen als ze tijdens het verblijf kenbaar worden gemaakt.

Onze hutten worden voor elke aankomst gecontroleerd en schoongemaakt. De hutten worden door onze gasten dan ook als zeer goed gewaardeerd. Uiteraard kan het zo zijn dat er iets is vergeten, maar als dat even bij ons wordt gemeld wordt de klacht onmiddellijk opgelost. Ik vind het dan ook jammer dat u deze o.i. onterechte review heeft geplaatst.

Wellicht heeft uw review te maken met het maximaal aantal codes wat wij uitgeven voor de wifi. U vroeg om 5 codes terwijl wij in het drukke hoogseizoen maximaal 2 codes kunnen uitgeven om overbelasting van het netwerk te voorkomen.

Bij vertrek van onze gasten wordt er altijd gevraagd of het verblijf naar wens is geweest. Eventuele klachten of opmerkingen kunnen dan altijd nog kenbaar worden gemaakt.

Keurig nette en schone camping

vakantiegangers, 16-5-2016

Bijzonder gastvrije eigenaren die erg behulpzaam waren. We hadden niet zulk mooi weer helaas maar dat mocht de pret niet drukken. In overleg mochten we ietsje langer blijven op onze vertrek dag om onze tent droog in te kunnen pakken. Erg attent! Wij raden deze camping dan ook zeer zeker aan. Ook onze kinderen van 4 en 6 jaar hebben zich ultiem vermaakt.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Heerlijke gastvrije camping. ....Echt een aanrader

Rob en Ingrid, 18-8-2015

Deze camping is prachtig aangelegd. Bij aankomt wordt je op een hartelijke manier verwelkomd. Je voelt je hier direct thuis. De eigenaar is vriendelijk en hulpvaardig. Wij hadden een storing met de televisie en we kregen direct hulp van de eigenaar. Ons verblijf is prima bevallen. De bedoeling was dat we hier enige dagen zouden blijven maar dat is uitgelopen tot ruim 2 weken. Het toiletgebouw was kraak helder. De plezierige sfeer op het terrein was zeer plezierig. Kortom, een camping die gastheerschap hoog in het vaandel heeft staan. Bedankt voor de heerlijke tijd
Gereisd met partner in augustus 2015

Dit is een van de betere campings........AANRADER

Rob Keiman, 17-8-2015

Deze camping is ons zeer goed bevallen. Prachtig goed onderhouden terrein met vriendelijke en hulpvaardige eigenaren. Ruime plaatsen en brandschoon sanitair. Complimenten aan de aardige mevrouw die het sanitair zo goed schoonhoudt.

Wij zijn in de zomervakantie met de kinderen 3 weken op deze camping geweest en ook de kinderen hebben genoten. Ze waren vooral erg bij met de waterglijbaan. Veel vriendjes op de camping gemaakt. We vonden het dan ook jammer dat de vakantie was afgelopen.

Wij komen zeker hier terug en raden deze camping bij onze vrienden aan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

nooit weer

Gerard Potsma, 13-8-2015

camping midden Drenthe is een plek waar ik nooit weer terug zou komen. veek onrust, dit jaar van dieren. er waren ook veel muggen, helemaal lek gestoken. het ruikt ook niet erg lekker op de camping (ik denk dat dat door alle dieren kwam. ook was het uitzicht heel slecht allemaal hoogspanningskabels waarvan ik op de foto's van site niks zag. een aanrader is dit dus echt niet.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2015
Fred Siebers, eigenaar, 17-8-2015

Ik wil u bedanken voor de beoordeling, maar ik vind het jammer dat u tijdens uw verblijf niet bij ons bent gekomen om uw klachten te bespreken. Uw klacht over de muggen is voor ons niet op te lossen. Dat hoort bij de natuur. Ik begrijp uw klacht niet goed over dat het niet lekker ruikt op de camping. De camping ligt in het schone buitengebied waarbij u dus nooit last kan hebben gehad van vieze lucht. Onze dieren lopen in de kinderboerderij in een omheind gedeelte, wat bij de ingang van de camping ligt en niet in de buurt van de plaats waar u heeft gestaan.

Ons sanitair wordt door nagenoeg al onze gasten zeer goed beoordeeld. Ik snap niet waarom dat u zo tegenviel. In ons informatie boekje vragen wij onze gasten om evt. klachten aan ons te melden. Alleen dan kunnen wij uw klacht oplossen.

Ik vind het heel jammer dat het verblijf niet naar wens is geweest. Als u bij ons langs was gekomen dan hadden we u het e.e.a. kunnen uitleggen en was deze reactie waarschijnlijk nooit geplaatst.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Midden Drenthe in Zwiggelte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Midden Drenthe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Midden Drenthe scoort een 8.17 uit 10 op basis van 43 reviews.