2 reviews over Landhuis Onder de Eik in het Nederlands

Marco, 25-6-2006

Ook dit jaar hebben we weer met de TT in deze luxe boerderij mogen vertoeven. Het blijft gewoon een heerlijk gevoel dat je alle ruimte hebt met de luxe die je normaal thuis ook hebt. Zoals al in het vorige stukje door Rubienne is gezegd... de kamers zijn perfect en het ontbijt bijna nog beter. We hopen dat het snel wat beter gaat met de gezondheid van het echtpaar. Dus mocht u in de buurt van Zuidwolde een supergoede slaapplaats zoeken... in Landhuis Onder de Eik zit u meer dan goed voor een aangename prijs.
    Gereisd anders in juni 2006

Rubienne, 15-8-2005

Ieder jaar met de TT Assen overnachten wij hier voor 1 nacht. Het echtpaar dat dit bed&breakfast "onder de eik" runt, is zeer vriendelijk en geven een perfecte service. De kamers zijn schoon, het ontbijt is heerlijk en uitgebreid, kortom, elk jaar een leuke plek om terug te komen.
      Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Onder de Eik in Zuidwolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Onder de Eik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Landhuis Onder de Eik scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.