Vakantiepark Nolderwoud

54 reviews over Vakantiepark Nolderwoud in het Nederlands

Heerlijk vriendenweekend gehad

Brenda, 8-10-2017
  • Onderkomen10

Heerlijk lang weekend gehad. Ons verblijf bestond uit twee samengevoegde huizen die door middel van een tussendeur met elkaar verbonden waren. Dit was heerlijk zo hadden de pubers ruimte voor zichzelf hadden en wij onze rust.

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Voor de nodige ontspanning kon je ook terecht in de wellness helaas hadden we hier geen tijd voor we hadden namelijk het weekend al volgepland misschien een volgende keer.

Gereisd met vrienden in september 2017

Geweldig weekend!

Tielen, 25-9-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Nolderwoud is een mooie groepsaccommodatie met een gastvrij team dat je helpt waar nodig! We waren met een groep van 18 personen (jong en oud) en hebben een geweldig weekend gehad, wat zonder Nolderwoud niet mogelijk was geweest! Bedankt voor het meedenken, jullie hulp en gastvrijheid!
Gereisd met vrienden in september 2017

Wat een heerlijke plek voor een groep met kinderen

Fam. Visser, 12-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Door de vele speelmogelijkheden die vlak voor het groepshuis zijn vermaken de kinderen zich opperbest en kun je als volwassenen genieten en lekker rustig zitten aan één van de grote picknicktafels die er staan. Ook de recreatieplas op een paar honderd meter afstand was een groot succes.Doordat er zoveel tweepersoonskamers zijn met allemaal een eigen wastafel heb je privacy. Mede dankzij het mooie weer hebben wij er enorm genoten!
Gereisd met vrienden in mei 2017

Ontspannen weekend met vrienden en kids gehad

Mujo, 29-6-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Heerlijk relaxed vertoefd op een kleinschalig terrein waar je, gezien de voorzieningen, voor kleine kinderen niet eens echt vanaf hoeft. Het goede weer speelde natuurlijk ook mee.

Accomodatie gewoon goed. Communicatie over email/telefoon liep soms wat spaak (liet lang op zich wachten), maar uiteindelijk overal vriendelijk te woord gestaan en geholpen.

Gereisd met vrienden in juni 2017

zeker weer voor herhaling vatbaar

kuipers, 3-6-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

prachtig landschap "" mooi centraal voor te winkelen hoogeveen en Dedemsvaart "" internet verbinding sweekends iets minder
Gereisd met partner in februari 2017

Fijne familie week!

Hanke, 2-5-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

We hebben met 3 generaties en 12 personen een week doorgebracht in de woning Drenthe. Het is een langgerekt huis met de slaapkamers verdeeld over twee gedeeltes. In ons geval ideaal, de gezinnen met kleine kinderen lagen niet bij elkaar in de buurt en hielden elkaar dus niet wakker. De slaapkamers zijn prima en fijn dat ze een wastafel hebben. We hebben bijna alle dagen zelf gekookt en dat gaat prima zeker met twee combi magnetrons. De speelgelegenheid voor de deur was heel leuk, vooral de trampoline en de skelters waren favoriet. Het contact met de beheerder was prima! En voor de mannen was de visvijver een mooi extraatje, er werd leuk gevangen en zo dichtbij dat je ook nog even een uurtje kon gaan vissen. En wakker worden met de schapen voor je raam, wie wil dat niet? Kortom; wij komen zeker terug!
Gereisd met vrienden in april 2017

Genoten van deze heerlijke plek

Inge, 29-4-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Met een groep van 12 personen verbleven in de groepsaccomodatie. Alle ruimtes waren schoon en netjes. De woonkamer is apart van de eetkamer wat erg handig bleek. Ook heel fijn dat alle kamers los lagen van de woon en eetkamer waardoor je niet muisstil hoefde te zijn als er kinderen in bed lagen. Doordat er een leuke speelplek voor het huis lag met trampoline, zand en bijbehorend speelgoed en skelters hebben de kinderen zich uitstekend vermaakt. Wij konden ze rustig buiten laten spelen doordat er geen auto's rijden, ideaal. Tot slot is er op loopafstand nog een visvijver voor de liefhebbers. Na de afgelopen jaren meerdere accomodaties te hebben geprobeerd is dit zeker een accomodatie waar wij wel terug zullen keren!
Gereisd met vrienden in april 2017

Geweldige plek

Manon, 5-4-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Zeer warm gevoel gekregen, iedereen is van harte welkom. Geweldige tijd gehad!
Gereisd met vrienden in februari 2017

Zeker voor herhaling vatbaar !!

Dolsma, 21-3-2017
  • Onderkomen9

Nolderwoud is voor elke leeftijdsgroep aan te bevelen.
Gereisd met vrienden in maart 2017

Een fijn weekend in een zeer geschikte accomodatie

Fam. ter Horst, 14-11-2016

Een fijn familieweekend gehad met 10 personen de 20-persoons groepsaccomodatie "De Bosrand".

Doordat de accommodatie beschikt over een woonkamer en een separate eetkamer was er, voor onze groep, meer dan voldoende ruimte om heerlijk te kunnen relaxen en gezellig met z'n allen gezamenlijk te kunnen eten.

Alle gewenste keukenvoorzieningen zijn aanwezig.

De 10 beschikbare slaapkamers zijn voorzien van comfortabele bedden en niet gehorig. Alle slaapkamer zijn voorzien van een eigen wastafel.

De overige sanitaire voorzieningen zijn netjes en in ruime mate aanwezig.

Het geheel maakt een welverzorgde indruk, is heerlijk verwarmd en is zeker een aanrader. De gehele groep was zeer tevreden.

De beheerders hebben ons zeer gastvrij ontvangen en zijn zeer behulpzaam.

Het valt op dat er voor kinderen veel speelvoorzieningen op het park aanwezig zijn.

Gereisd met vrienden in november 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Nolderwoud in Zuidwolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Nolderwoud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Nolderwoud scoort een 8.56 uit 10 op basis van 55 reviews.