Hotel Buitenherberg Ter Linde ***

Hotel Buitenherberg Ter Linde
Buitenherberg Ter Linde
8,5

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Buitenherberg Ter Linde bij:

45 reviews over Hotel Buitenherberg Ter Linde in het Nederlands

Even weg en toch thuis voelen.

Peter & Ineke, 21-8-2017

Een hotel met perfecte ligging, Peter en Karin hebben een prachtig hotel met zeer goede keuken, erg gastvrij en zeer vriendelijk.
Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijk ontspannen op een fantastische locatie!

S. Hamming, 6-8-2017

We hebben een heerlijk weekend gehad bij Buitenherberg Ter Linde. Wat een verwennerij, prachtige locatie in een oude verbouwde boerderij in Zuidwolde (Drenthe), zeer vriendelijke ontvangst en bediening, super lekker eten, kortom heel verzorgd! En nog een dagje sauna gedaan, zit schuin aan de overkant. Ik kan het echt iedereen aanraden.
Gereisd met partner in augustus 2017

Prachtig weekend gehad op een super locatie

Joop en Anja, 25-6-2017

Alles was goed en moeilijk te overtreffen.

Vriendelijk en gastvrij personeel. Mooie kamer met geweldig uitzicht over de weilanden.

Heerlijk culinair drie gangen diner met liefst vier amuses extra. Puur smullen.

Ook tweemaal een uitstekend ontbijtbuffet.

Alles goed schoon!

Bij vertrek tip van de eigenaresse voor een wandeling in het prachtige Reestdal. Zeker de moeite waard.

Geen tekortkomingen!

Fantastische plek!

Jeroen en Tineke, 23-6-2017

Super gastvrij en gezellig. We sliepen hier twee nachten in een uitstekende kamer. s'avonds heerlijk gegeten (buiten op het terras) met verukkelijke Chardonnay en s'ochtends een heerlijk ontbijt. Helemaal niks op aan te merken en daarom komen we snel terug. Bedankt voor alles! Jeroen en Tineke
Gereisd met partner in juni 2017

prettig hotel goede en ongedwongen sfeer

fam. van Tilburg, 10-6-2017

Nette en schone kamer. fietsen mochten binnen staan

Geen aparte zithoek/lobby

Geweldig!

Johanna en Ronald, 1-5-2017

Wij hebben hier gelogeerd in het weekend van 8 April tm 10 April we hebben genoten prachtige kamers en Heerlijk en culinair gegeten en de gastvrouw/heer zijn hele warme mensen niets is ze te veel! Klasse!! Echt een aanrader!
Gereisd met vrienden in april 2017

Niet doen, als je gezondheid je lief is

Dirk, 17-1-2017

Bij het boeken van de nacht van 31 december op 1 januari ook het diner gereserveerd en gemeld dat ik koolhydraatarm (en dus suikervrij) moet eten. Dat zou geen probleem zijn.

Bij het diner, een op zich leuk en smakelijk verrassingsmenu dat voor alle gasten hetzelfde was, heb ik dat nogmaals gemeld. Het was volgens de medewerker bekend en er zou rekening mee gehouden worden.

De praktijk bleek anders. Niets was aangepast. Naast "gewone" koolhydraten - die ik heb laten staan - kreeg ik zelfs gerechten boordevol met suiker, en dat verdraag ik echt niet. Al een geringe suikerinname leidt bij mij tot lichamelijke klachten, waaronder zware hoofdpijn. Helaas herkende ik een gerecht niet op tijd, zodat ik er een theelepeltje vol van had genomen en toen merkte dat het suikerrijk was. De reactie van de geschrokken medewerker toen ik er beroerd van werd: "we dachten dat het slechts een wens was". Bij het dessert bleek de kok wel een en ander aan te kunnen passen! De eigenaar vond de volgende dag dat "koolhydraatarm" niet duidelijk is voor een kok maar had toch maar wel 17 euro korting gegeven.

De rest van de avond en de volgende dag zijn voor mij zeer onaangenaam verlopen door de fysieke reactie.

Conclusie: de kok kan heel lekker koken, maar als u bepaalde voedingsstoffen niet verdraagt, eet er dan niet.

Gereisd met partner in december 2016

Culinair TOP

Fam Blom, 7-1-2017

Gastvrij hotel ,sfeervol . Eten was gezellig en culinair goed in orde .

Tussen de gangen door goed doordachte amuses .

Het was een goed thuiskomen in een voor ons onbekende streek .

Gereisd met partner in december 2016

Heerlijke drie dagen,wij komen zeker terug!

Helen Rijsdijk, 27-7-2016

Er zijn gewoon geen dingen te noemen die niet goed zijn.

De bediening was gastvrij en vriendelijk. Het eten was voortreffelijk. De kamers en sanitair schoon.

Een dikke pluim voor het hele team namens de drie zussen Marijke,Els en Helen.

Een fiets huren / meenemen is wel verstandig vanwege de uitgstrekte omgeving.

Sauna Zuid Wolde ligt zowat tegenover Ter Linde.

Cijfer prijs/kwaliteit krijgt een 9 vanwege sauna arrangement.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Heerlijk ontspannen weekend gehad

Marian de Roo, 3-5-2016

Geweldig verblijf, erg vriendelijk personeel, appartement was mooi ruim en schoon.
Gereisd met partner in april 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Buitenherberg Ter Linde in Zuidwolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Buitenherberg Ter Linde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Buitenherberg Ter Linde scoort een 8.48 uit 10 op basis van 47 reviews.