Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen****

Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen****
692 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen****
Schipborgerweg 8, 9483 TL , Zeegse

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen**** in Zeegse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen scoort een 8,3 uit 10, op basis van 692 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen**** in Zeegse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 193 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Drenthe. Vergelijk Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen**** met andere accommodaties in Zeegse.
Even geduld a.u.b.

8,8
8,6
7,8
7,5
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
zakelijk, sep 2014
"Prachtig gelegen"vertalen
S_Prins
9,0

20-09-2014 Prachtig gelegen met een veelheid aan faciliteiten, ook voor de kinderen. Het eten is heerlijk, het personeel vriendelijk. Goed verzorgde vergadermogelijkheden met de mogelijkheid in nauw contact te zijn met buiten. Enige dat ik miste was een oplaadpunt voor elektrische auto's.

"Twitter beoordelingen"
16-12-2013 @Rabiye13 Lekker gegeten bij hotel Zeegser Duinen straks weer terug naar huis. --- Bron: https://twitter.com/Rabiye13/status/412663955237388288
23-10-2013 @cor228 Paar lekkere dagen gehad in hotel 'De zeegser duinen'. --- Bron: https://twitter.com/cor228/status/392773515935768576
07-10-2013 @NickMusic84 Lekker! (Ingecheckt bij Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen) http://t.co/kSKinTTM09 --- Bron: https://twitter.com/NickMusic84/status/387242090289434624
"Geweldige omgeving"vertalen
Haandrikman
9,0

18-09-2014 Heel mooi hotel,vriendelijke ontvangst en hotel,restaurant heel sfeervol.En een mooie omgeving heerlijk om te fietsen en wandelen.

"Fantastische kamer"vertalen
albert en harma bro...
10,0

13-09-2014 we hadden via internet een kamer gereserveerd ivm het huwelijksfeest van onze dochter. nu zouden wij dus vrij laat aankomen en daarom werd er gevraagd om vooraf even te bellen voor de reservering. dit hebben we gedaan en er bij verteld dat het de trouwdag van onze dochter was. toen we s, avonds laat aankwamen bleek dat we ipv een standaard kamer , een hele mooie kamer hadden gekregen, volgens ons de bruidssuite , fantastisch, pluim voor het hotel

"Hotel Zeegserduinen prima bestemming"vertalen
k v d berg
10,0

12-09-2014 Fijn ruim hotel / restaurant. Fijne en hulpvaardige bediening . Attent!! Mooie ruime kamer met goede en ook ruime bad/douche gelegenheid. Mooi zwembad en sauna.
Zeker geschikt voor een herhaalbezoek. We waren al enkele keren voordien te eten geweest en wisten dus al dat dat goed is. Maar ook de kamer met een mooi uitzicht op het landschap was zeer de moeite waard. Zeker aan te raden.!!!

"Blij weerzien!"vertalen
G. van Dijken
7,0

13-09-2014 Gastvrij en vriendelijk in een prachtige omgeving, met een restaurant waar de kok's er elke dag weer een feest van maken.

met partner, 2014
"Fantastisch leuk en goed hotel"vertalen
S.schlesinger
8,0

10-09-2014 Het hotel ligt in een prachtige omgeving, het personeel is meer dan behulpzaam en klantvriendelijk. We voelden ons hier meer dan welkom.Het eten was heerlijk, vers en uitgebreid. We hebben genoten en komen zeker nog een keer terug.

"Natuur om de hoek"vertalen
Jaap en Joke macklo...
7,0

12-09-2014 De Zeegse duinen is een prima accommodatie, centraal in prachtig natuurgebied om te wandelen en te fietsen. Ook mooie plaatsen liggen om de hoek. Life Cooking in Restaurant is een topper, verser kan echt niet.
Onze kamer voldeed prima, alleen slechte verlichting om wat te lezen en vervang congresstoelen door een makkelijk zittende stoel. Informatiemap niet op kamer aanwezig evenals bij boeking toegezegde info. Fietsen waren van uitstekende kwaliteit.

alleenreizend, Sept. 2014
"Overnachting"vertalen
hans van beek
8,0

11-09-2014 Goed verzorgd hotel met uitstekend ontvangst en dito ontbijt.
Zal het hotel doorgeven aan groep van 11 golfvrienden.

met partner, Sept. 2014
"Een fraai gelegene accommodatie m"vertalen
Ton van Leijen
9,0

10-09-2014 Fletcher Zeegse is een fraai gelegen accommodatie in een rustige omgeving, met uitstekende voorzieningen en een bijzonder goede service. het ligt centraal in een gebied waar veel mogelijkheden zijn op cultureel gebied, maar ook als centrum van wandel- of fietstochten.

"Fijne vakantie gehad."vertalen
F.W. ter Maat
8,0

12-09-2014 Goed hotel. Mooie ligging. Goede en vriendelijke bediening.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke van deze steden denk jij dat het meest veilig is?

Bent u de eigenaar?