Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen****

Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen****
538 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen****
Schipborgerweg 8, 9483 TL , Zeegse

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen**** in Zeegse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen scoort een 8,4 uit 10, op basis van 538 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen**** in Zeegse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 174 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Drenthe. Vergelijk Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen**** met andere accommodaties in Zeegse.
Even geduld a.u.b.

8,3
7,9
Kindvriendelijk
7,5
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
"Goed hotel"vertalen
roblinda
8,0

18-4-2014 Dit is een prima hotel in een mooie omgeving. We hebben fijn gefietst over de Drentse Aa. We hadden ontbijt en diner geboekt en tot onze blijdschap kregen we show cooking. Goede kwaliteit. Ook het ontbijtbuffet was prima. De kamer proper en ruim. Het zwembadwater had een lekkere temperatuur.

"Twitter beoordelingen"
16-12-2013 @Rabiye13 Lekker gegeten bij hotel Zeegser Duinen straks weer terug naar huis. --- Bron: https://twitter.com/Rabiye13/status/412663955237388288
23-10-2013 @cor228 Paar lekkere dagen gehad in hotel 'De zeegser duinen'. --- Bron: https://twitter.com/cor228/status/392773515935768576
7-10-2013 @NickMusic84 Lekker! (Ingecheckt bij Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen) http://t.co/kSKinTTM09 --- Bron: https://twitter.com/NickMusic84/status/387242090289434624
"Geweldig Hotel"vertalen
Jac van Santen
9,0

14-4-2014 Dit was onze eerste bezoek aan Zeegser Duinen, maar zeker niet het laatste.
De vriendelijkheid en service waren geweldig.
Een perfecte kamer.
En als laatste, maar als beste Life Cooking.
Een heerlijk diner voor een prima prijs.
Echt een plek om terug te komen.

"Schitterende omgeving"vertalen
Cees van de Meent
7,0

13-4-2014 Wij hebben één overnachting geboekt in dit Hotel. Maar dat worden er de volgende keer meer. Schitterende natuur, waarin je fantastisch kunt fietsen en wandelen. Groningen en Assen op 15 km afstand. Goede keuken en uitstekende kamers. Wij hadden een comfort plus kamer.
Kortom, uitstekend!!

"Heel erg goor!"vertalen
Emmy
4,0
5,0
3,0
3,0

8-4-2014 Wij hebben 1 nachtje geslapen en kregen een kamer op de beneden verdieping met een heel erg mooi uitzicht! maar de kamers waren echt heel vies. het behang zat los er hingen spinnenwebben en op het tapijt naast het bed zat een hele grote vlek alsof er iemand had overgegeven. Ook stonk het er vreselijk bij binnenkomst. We waren blij dat we geen ontbijt geboekt hadden want daar had ik niet willen eten. Je zag het al aan de buitenkant het is in de jaren 70 blijven steken en nooit meer iets aan gedaan. Ook de service was niet geweldig we wilden een aansteker of lucifers lenen en niemand van het personeel wilde ons helpen. toen we een kaarsje mee wilden nemen kregen we uiteindelijk een aansteker te leen.

met partner, 2014
"Prachtig hotel in dito omgeving"vertalen
Paul
9,0

2-4-2014 Een paar dagen in het hotel verbleven om in de omgeving te gaan fietsen en vrienden te bezoeken. De omgeving is prachtig, de kamers goed en de bedden machtig ( goed) Prijs/kwaliteit is meer dan prima. Jammer dat er €15,- werd gerekend voor het omzetten van de reservering van zondag naar maandag,zeker 5/6 weken voor aankomst. Administratieve kosten !!
Voor de rest geen klagen. Komen er zó weer terug !!

"Perfecte ligging!"vertalen
J de Graaf
9,0

3-4-2014 Genoten van onze overnachting in het hotel Zeegser Duinen! Vriendelijk en behulpzaam personeel! Het hotel ligt in een prachtige omgeving waar je helemaal tot rust komt. Vanuit het hotel zijn er mooie fietsroutes te maken, wij hebben een rondje Zuidlaren meer gedaan. Het hotel heeft een fietsenberging, geen probleem dus om uw eigen fiets mee te nemen.

Mrt. 2014
"Geweldig"vertalen
P. Bes
9,0

1-4-2014 Geweldig aan dit hotel is het dinerbuffet. Bijzonder is de toewijding van het personeel. Speciaal is de ligging.

met partner, Mrt. 2014
"Fijn hotel in prachtige omgeving!"vertalen
Fam. Nagel
8,0

30-3-2014 Wij werden zeer vriendelijk ontvangen bij de receptie. Omdat we wat vroeg waren was onze kamer nog niet klaar maar dit was geen straf want wij hebben op een heerlijk zonnig terras met loungebanken onze prima lunch genoten. De kamer was prima en schoon. Heerlijk rustig gelegen en fijne bedden. De omgeving is prachtig om te wandelen en te fietsen, die overigens ruimschoots te huur zijn (ook E-bikes) . Heerlijk live cooking diner met ruime keuze in zowel voor- hoofd- en nagerecht. Ook ontbijt was goed verzorgd. Zeer vriendelijk personeel ook. Een aanrader!

alleenreizend, Mrt. 2014
"Mooie fietsomgeving"vertalen
Simone Schmutzler
7,0

26-3-2014 kwam nu voor vierde keer. ligging is op ebike afstand van mijn huis.
prachtige omgeving.
kamers, sauna en zwembad goed.
ontbijt kost inmiddels €16. nogal overvraagd mi. geen tomaat of komkommer, behalve eieren geen warme vegetarische gerechten voor ontbijt. ik eet thuis groente of hoummous op brood, geen kaas of zoet. volgende keer neem ik zelf wel wat mee om op mijn kamer op te eten.

"Heerlijk genieten"vertalen
b_muldermeij
8,0

26-3-2014 Prachtig gelegen hotel tussen Assen en Groningen, met schitterend uitzicht over het Zeegser Duin, ook vanaf het plaatsje buiten bij de kamer (met twee stoeltjes). Schitterend wandelgebied.
Vriendelijk en behulpzaam personeel, heerlijke, zelf samen te stellen maaltijden in het live-cooking restaurant, ruime parkeergelegenheid.
Persoonlijk vond ik onze kamer comfortabel en schoon, maar toch wel verouderd, waardoor ik het aantal sterren (****) en de daardoor berekende toeslag op de vouchers er niet zo aan af zag.
Onze kamer had een apart toilet en dat was wel weer fijn.
Van de overige voorzieningen (zwembad, sauna) hebben wij geen gebruik gemaakt, dus daar kan ik geen oordeel over geven.
We hebben hier een heerlijk verblijf gehad.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?