Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen****

Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen****
622 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen****
Schipborgerweg 8, 9483 TL , Zeegse

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen**** in Zeegse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen scoort een 8,3 uit 10, op basis van 622 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen**** in Zeegse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 178 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Drenthe. Vergelijk Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen**** met andere accommodaties in Zeegse.
Even geduld a.u.b.

8,2
7,9
Kindvriendelijk
7,5
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, 2014
"Heerlijk..letterlijk en figuurlijk"vertalen
Bouwman
9,0

26-07-2014 Het uitzicht vanaf het terras is redelijk.
Heerlijk rustige omgeving.
Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel.
Waar voor je geld met name het all inclusif abonnement.
Het eten is goed en gevarieerd.
Kamers keurig schoon en voldoende
Kindvriendelijk kan ik niet beoordelen

"Twitter beoordelingen"
16-12-2013 @Rabiye13 Lekker gegeten bij hotel Zeegser Duinen straks weer terug naar huis. --- Bron: https://twitter.com/Rabiye13/status/412663955237388288
23-10-2013 @cor228 Paar lekkere dagen gehad in hotel 'De zeegser duinen'. --- Bron: https://twitter.com/cor228/status/392773515935768576
07-10-2013 @NickMusic84 Lekker! (Ingecheckt bij Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen) http://t.co/kSKinTTM09 --- Bron: https://twitter.com/NickMusic84/status/387242090289434624
met partner, Juli 2014
"Geen aanrader als je meer gewend bent"vertalen
Ilva
5,0

25-07-2014 Wij hadden een gedateerde standaard kamer (m.u.v. flatscreen tv). Hotel is niet om over te juichen: bedlampje kapot, scheur in de vitrage, plastic stoeltjes op het terras met gescheurde rugleuningen, tapijt groezelig. Badkamer erg basic. geen hotelmini's (shampoo, creme, etc.), wastafelkaan heeft geeft een flauw straaltje, separaat toilet met een vlakspoeler en witte tegels uit jaren '60. Geen klimaatbeheersing en daardoor veel te warm in de kamer tijdens zomerdagen. Bedden zijn echter schoon en liggen prima, kamers aan achterzijde zeer rustig. Ontbijt is erg eenvoudig en lastig voor vegetariërs: alleen plakjes kaas, ei en yoghurt, geen tomaat of komkommer e.d. Ligging van het hotel is naar mijn idee "in the middle of nowhere" maar als je rust zoekt zit je hier goed. Fletcher heeft duidelijk een eigen waarderingssysteem want dit is geen 4* hotel -vergelijk Ellington in Berlijn, en zeker niet mijn bijbetaling waard.

"Goed"vertalen
M.C de Maa
8,0

25-07-2014 Prima Hotel ontbijt niet geweldig te veel op niet bijgevuld ,gebakken ei koud,fruit uit blik,en geen personeel; waar je echt vrolijk van kan worden men ruimt op omdat het moet,met vraagt je kamernummer omdat men het moet jammer is dit voor zoñ goed Hotel met een perfecte ligging.

Juli 2014
"Gedateerd maar zeer goed"vertalen
Anita
7,0

26-07-2014 Hoe dichter we bij het hotel kwamen, hoe rustiger het wer. Het is echt in demiddle of nowhere. Het was even schrikken bij aankomst, want het regende nogal. Er stonden op veel plaatsen emmers onder de glazen koepels, vanwege lekkages. De kamer was nogal gedateerd en zo ook de wc en badkamer. Gelukkig was de instap van het bad niet zo hoog, zodat mijn moeder toch kon douchen. Wat ook jammer was, is dat er geen airco is, het is zeker te warm op de kamer. Verder was het er schoon, het personeel ontzettend vriendelijk, het live cooking perfect en de fietsen ook prima. De omgeving een heerlijke rust en geweldig om te fietsen. Zeker de moeite waard geweest.

met partner, Juli 2014
"Aan te bevelen voor een rustige vakantie"vertalen
Dineke (B.J.H.) Rab...
8,0

25-07-2014 algemene indruk: prima, de omgeving is rustig. Het uitzicht is niet spectaculair.Drents landschap, mooi
personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam
prijskwaliteit: kamers eerst na 15.00 u. beschikbaar, en dan koffie betalen.
Restaurant goed, weinig groente, verder goed. Kamers zijn goed, badkamer summier voor 5 sterren,

"Wat een fijn hotel!"vertalen
Reinder en Donna Be...
9,0

21-07-2014 We zijn vandaag net teruggekomen van ons derde bezoek. Wat is dit toch een fijn hotel. Het personeel is vriendelijk, deskundig en zeer voorkomend. De kamers zijn netjes en schoon en door de balkondeuren te openen kun je eventueel op het balkon zitten en heb je een leuk uitzicht. Ontbijtbuffet is zoals altijd goed verzorgd en live coocking beviel ons ook ten zeerste. De locatie als laatste is ook prachtig: voor als je rust wilt hebben zit je goed maar ook het wandelen in de natuur is maar 1 stap buiten de deur. Wij blijven terugkomen!

met partner, 2014
"Prima plek voor wandelen en fietsen,."vertalen
H.van den Broek
8,0

19-07-2014 De Zeegser Duinen is een gezellig hotel, met uitzicht op weilanden en een zandverstuiving. Het personeel is zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Goede prijs/kwaliteit verhouding. We hebben het all inclusive arrangement naar tevredenheid geprobeerd! Het restaurant is prima, we genoten van het Live Cooking. De kamers zijn goed ingericht, hoewel in onze kamer als zitje twee eetkamerstoelen stonden. Dat hebben we eerder el eens naders gehad. De kamers worden dagelijks schoongemaakt. Kindvriendelijkheid: kan ik niet over oordelen, want we waren zonder kinderen. Omdat we wat ouder zijn, graag 's avonds lezen en wat meer licht nodig hebben: iets meer licht in de lobby en het gedeelte met de tijgerprint-stoelen zou fijn zijn.

met partner, Juli 2014
"Fantastische plek om te logeren"vertalen
Rob van meulenaarsg...
7,0

21-07-2014 Prima hotel om kort te verblijven. Fantastische omgeving vooral de Drentse Aa. Goed etens- en ontbijt verzorging. leuk met Live cooking.Zeer behulpzaam personeel . Schoonmaak zou ietsjes beter kunnen.
Er ging bij ons iets fout maar werd door personeel professioneel opgelost.
Wel als het kan vragen om kamer begane grond. Bij ons ging dat helaas niet meer. Eigen zitje en uitkijk zou mooier geweest zijn.
Alom zeer te vrede.

"4 dagen gezellig gelogeerd in "De Zeegse Duinen""vertalen
els
8,0

21-07-2014 Het Fletcher hotel "De Zeegse Duinen" is zeer rustig gelegen in een mooi natuurgebied en toch dichtbij de stad Groningen waar van alles te beleven is.
Ondanks het feit dat wij er verbleven tijdens een hittegolf hebben we op de kamer toch weinig last gehad van de hitte vanwege de dubbele beglazing en de verduisterende gordijnen zodat we lekker geslapen hebben. Het personeel is erg vriendelijk. Wij hadden een 3 = 2 arrangement en wij vonden het al met al niet duur. De kamer was heerlijk rustig. Het ontbijt was goed verzorgd, er was ruim voldoende brood, fruit, beleg, eieren, yoghurt etc. Wij vonden het jammer dat er geen à la carte restaurant was omdat wij het liefst maar één gerecht willen eten en dat was bij het life-cooking festijn niet mogelijk. Maar in het nabij gelegen Zuid-Laren (Berend Botje ging uit varen) waren genoeg restaurants. De volgende keer als wij naar Groningen en omgeving gaan zullen we zeker weer een paar dagen in dit hotel boeken.

met partner, Juli 2014
"Uitstekend hotel en geweldige ligging"vertalen
T. Dijk
9,0

21-07-2014 Wakker worden met uitzicht op een ooievaar op het nest en de prachtige natuur als omlijsting. Daarvoor heerlijk geslapen op uitstekende bedden in een royale, stijlvolle kamer. Vervolgens een prima ontbijt in dit gastrijke hotel met hartelijke medewerkers. Terug op de kamer heet de ooievaar je welkom met een vrolijk geklepper. Fantastisch, dit alles vind je nergens maar wel in Hotel De Zeegser Duinen. In Zeegse.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?