Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen****

Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen****
665 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen****
Schipborgerweg 8, 9483 TL , Zeegse

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen**** in Zeegse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen scoort een 8,3 uit 10, op basis van 665 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen**** in Zeegse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 187 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Drenthe. Vergelijk Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen**** met andere accommodaties in Zeegse.
Even geduld a.u.b.

8,9
8,6
7,9
7,5
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Aug. 2014
"Voelt als een warm bad"vertalen
J.W. Walburg
10,0

27-08-2014 Ons derde bezoek aan dit hotel, wat alles zegt. We zijn bereisd en kunnen vergelijken met nationale en internationale hotels. Hotel De Zeegser Duinen biedt een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. We hebben telkens een "thuiskom-gevoel". De ligging is fantastisch. Je wandelt vanuit het hotel zo de prachtige hei op, met zandverstuivingen en aangrenzende bossen. Er is ruime, gratis parkeergelegenheid, de servicegerichtheid is groot en de voorzieningen zijn uitstekend. (ook voor kinderen). De ruime kamers worden goed schoongemaakt en bieden goed comfort. Over het ontbijt en de maaltijden niets dan lof. Wij verheugen ons al op een volgend bezoek.

"Twitter beoordelingen"
16-12-2013 @Rabiye13 Lekker gegeten bij hotel Zeegser Duinen straks weer terug naar huis. --- Bron: https://twitter.com/Rabiye13/status/412663955237388288
23-10-2013 @cor228 Paar lekkere dagen gehad in hotel 'De zeegser duinen'. --- Bron: https://twitter.com/cor228/status/392773515935768576
07-10-2013 @NickMusic84 Lekker! (Ingecheckt bij Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen) http://t.co/kSKinTTM09 --- Bron: https://twitter.com/NickMusic84/status/387242090289434624
"Prachtige ligging"vertalen
E
10,0

24-08-2014 De Zeegser Duinen ligt in een prachtige bosrijke omgeving. Ideaal uitgangspunt voor wandelaars en fietsers. Vriendelijk ontvangst. Een prima restaurant met een heerlijk buffet. Mooie nette kamers een een prachtig uitzicht.

Aug. 2014
"Midden in de heide, 'echt' even er tussen uit!"vertalen
Rianne
6,0

23-08-2014 De locatie van dit hotel is heel mooi. Je kijkt uit over de heide en kan zo op de fiets stappen en één van de fietsroutes kiezen. Vriendelijke personeel en net hotel. Een tevreden gast!:)

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Mooie ligging"vertalen
Ennie
5,0
7,0

21-08-2014 Het hotel heeft een mooie ligging. Het onbijt was goed. Diner niet genomen daar.
Kamer mag wel opgeknapt worden. Ligt nog vloerbedekking in...
Badkamer was groot maar met een douchgordijn op je neus geplakt is niet fijn douchen. En zo niet meer van deze tijd...
De prijzen van de dranken zijn ook aan de hoge kant. Kop thee 2,75....
Jammer want al zouden ze die prijzen verlagen naar normale prijzen zullen er veel meer mensen 's-avonds in de bar zitten.
De dranken die je gebruikt wordt op je kamernummer gezet. Dus even goed opletten met afrekenen met uitchekken. Bij ons stonden er dus 2 thee op die we niet gebruikt hadden...maar werd wel opgelost.
Desondanks hebben we een heerlijk verblijf gehad!

"Aanbevolen!"vertalen
Crum
8,0

22-08-2014 Wij hebben meer gebruik gemaakt van de Fletscherhotels. Meestal naar tevredenheid. Hotel Zeegserduinen spant tot nu toe de kroon! Vriendelijk personeel, goede schone kamers en een prima ontbijt. Ook het dinerconcept is verrassend en van goede kwaliteit. Heerlijk gegeten! de ligging is prachtig en je kunt vanuit het hotel al prachtig wandelen. De huurfietsen ( die we vanwege de regen niet gebruikt hebben) zien er prima uit. Ons midweekje in Zeegse was een succes!

met partner, 2014
"Kwaliteit v.e. goede prijs!"vertalen
Fam. van der Zee
6,0

18-08-2014 Prima hotel, landelijk gelegen in het mooie Drentse AA. Prachtig gebied om te wandelen en te fietsen. Hotelkamers zijn ruim, en schoon. Ontvangst bij receptie is voor verbetering vatbaar. Alle relevante informatie (tijdstip ontbijt, live cooking, de kosten hiervan, gebruik sauna, info) wordt pas verstrekt nadat we hier uitdrukkelijk om vragen. Ook geen info pakket bij het inchequen. Live- cooking; prima uitgebreid buffet, ons echter niet duidelijk of dit inclusief drankjes is. Personeel uitermate vriendelijk! Zwembad is klein, in de kleedkamer ontbreken haakjes v.d. kleding en/of opbergkastjes.

met partner, Aug. 2014
"Van ons kunt u meer verwachten"vertalen
Eric
4,0

17-08-2014 deze slogan lees je bij binnenkomst. Toch is ie niet waar.Kamers zijn outdated en onprettig bij warm weer (geen airco in dit hotel) locatie en top keuken maakt veel goed. Advies vraag gasten wat ze belangijk vinden. ik zou graag meer betalen voor meer kwaliteit op dezelfe plek.

alleenreizend, Aug. 2014
"Heel mooie rustige omgeving"vertalen
K.Bochoven
9,0

26-08-2014 Het is een fijn en goed hotel met vriendelijk personeel en een uitgebreid ontbijt en een goed "all you can eat" buffet als diner.

De kamer die ik had was goed en schoon met een fijn bad.
En werd iedere dag schoongemaakt.

Een paar verbeteringspuntjes: De WIFI is voor verbetering vatbaar, soms geen verbinding.

En ik had graag wat meer toeristische informatie gezien.

Al met al een goed hotel voor een schappelijke prijs, zeker een aanrader.

met partner, 2014
"Ontspannen genieten!"vertalen
Sybren Nauta
7,0

16-08-2014 Het hotel ligt gunstig qua uitzicht en tochten te voet of op de fiets. De faciliteiten zijn prima en de service goed.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Fijn kindvriendelijk hotel, behulpzame receptie!"vertalen
Susan Boot
6,0

19-08-2014 Fijne dagen gehad in nette kamer (iets krap met 3e kinderbed erbij en alle meubelen in de kamer). Mooie rustige ligging. Erg lekker en uitgebreid ontbijtbuffet en aardige behulpzame receptie! Springkussen wat een hit bij mijn 6-jarige zoontje ;-).

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?