Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen****

Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen****
543 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen****
Schipborgerweg 8, 9483 TL , Zeegse

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen**** in Zeegse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen scoort een 8,4 uit 10, op basis van 543 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen**** in Zeegse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 174 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Drenthe. Vergelijk Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen**** met andere accommodaties in Zeegse.
Even geduld a.u.b.

8,9
8,3
7,9
7,6
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Apr. 2014
"Mooi hotel in een prachtige omgeving"vertalen
D. Severins
9,0

24-4-2014 Dit hotel is een topverblijf.
Beetje jammer dat de douche vanochtend alleen koud water had.
Het ontbijt maakte dit helemaal goed.
Ook de livecooking van gisteravond was top.

"Twitter beoordelingen"
16-12-2013 @Rabiye13 Lekker gegeten bij hotel Zeegser Duinen straks weer terug naar huis. --- Bron: https://twitter.com/Rabiye13/status/412663955237388288
23-10-2013 @cor228 Paar lekkere dagen gehad in hotel 'De zeegser duinen'. --- Bron: https://twitter.com/cor228/status/392773515935768576
7-10-2013 @NickMusic84 Lekker! (Ingecheckt bij Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen) http://t.co/kSKinTTM09 --- Bron: https://twitter.com/NickMusic84/status/387242090289434624
met partner, 2014
"Prima ligging in de natuur"vertalen
veroniquekilian
7,0

21-4-2014 Kamers zijn schoon. Receptie vriendelijk. Wij komen er vanwege de ligging graag. Helaas herkennen ze de vaste klanten niet.

met jonge kinderen, Apr. 2014
"Prima hotel"vertalen
Wiebahfamily
6,0
7,0

22-4-2014 Prima hotel, prachtige omgeving. Zeer vriendelijk personeel. Eten was geweldig, live cooking mooi concept. Geen diner met bediening maar buffet. Geen fan van maar was echt formidabel. Buiten buffet om additionele hapjes klaargemaakt voor de kids. Ontbijt ook zeer hoogstaand. Bij fietsverhuur ontbraken fietsen met kinderzitjes. Hotelkamer was ontzettend ruim maar simpel qua opzet en ontzettend benauwd/warm. Kamer was op begane grond en met schuifdeur. Voor onze kinderen waren twee extra bedden opgemaakt. De matrassen echter voor de kids waren net twee planken en die van ons waren de veringen voelbaar en lagen we in een kuil.... . Vonden twee stopcontacten half opengebroken en potentieel risico met kleine kinderen. In t hotel was een aparte ruimte met een springkussen en een loungeruimte voor kids met zitzakken en een TV met tafeltennistafel. Zwembad heel simpel maar ok, water ietwat aan de koude kant ;-). Al met al best tevreden al hadden we graag een betere nachtrust gewenst.........

"Fantastische plek"vertalen
marie_ke28
8,0

22-4-2014 Dit hotel ligt in een mooie natuurrijke omgeving. Bij binnenkomst een mooi hotel. De kamers zijn simpel, maar wel netjes. Grote badkamer en het toilet is apart van de badkamer. De gordijnen zijn verduisterend, zodat je 's nachts een heerlijk donkere kamer hebt. Naast de deur vanaf de gang naar de kamer ook nog een extra deur naar de slaapkamer, hierdoor heb je weinig geluidsoverlast van de gang. Het zwembad is ook simpel, maar wel heerlijk om even tot rust te komen. Het water was goed van temperatuur. Het ontbijt was heerlijk, veel verschillende broodjes, vleeswaren, kaas. Het zag er allemaal verzorgd uit. Er was bij het ontbijt ook life cooking wat er ook heerlijk uit zag.
Dit was de tweede keer in dit hotel, maar ik zal zeker nog wel een derde keer heengaan.

"Goed hotel"vertalen
roblinda
8,0

18-4-2014 Dit is een prima hotel in een mooie omgeving. We hebben fijn gefietst over de Drentse Aa. We hadden ontbijt en diner geboekt en tot onze blijdschap kregen we show cooking. Goede kwaliteit. Ook het ontbijtbuffet was prima. De kamer proper en ruim. Het zwembadwater had een lekkere temperatuur.

"Geweldig Hotel"vertalen
Jac van Santen
9,0

14-4-2014 Dit was onze eerste bezoek aan Zeegser Duinen, maar zeker niet het laatste.
De vriendelijkheid en service waren geweldig.
Een perfecte kamer.
En als laatste, maar als beste Life Cooking.
Een heerlijk diner voor een prima prijs.
Echt een plek om terug te komen.

"Schitterende omgeving"vertalen
Cees van de Meent
7,0

13-4-2014 Wij hebben één overnachting geboekt in dit Hotel. Maar dat worden er de volgende keer meer. Schitterende natuur, waarin je fantastisch kunt fietsen en wandelen. Groningen en Assen op 15 km afstand. Goede keuken en uitstekende kamers. Wij hadden een comfort plus kamer.
Kortom, uitstekend!!

"Mooie ligging"vertalen
mistajose
5,0

22-4-2014 Ben er vaker geweest, ook toen het nog Golden Tullip was.
Het eten is nog erg goed maar de kamers zijn er op achteruit gegaan.
We hadden een comfort plus kamer waar je 10 euro pn voor moest bijbetalen.
Ik vond niets terug van het plusje. Vlekken in de vloerbedekking en kapotte stoelkussens in een kamer van 22 4kante meter. De kamer viel erg tegen.
Jammer.

"Heel erg goor!"vertalen
Emmy
4,0
5,0
3,0
3,0

8-4-2014 Wij hebben 1 nachtje geslapen en kregen een kamer op de beneden verdieping met een heel erg mooi uitzicht! maar de kamers waren echt heel vies. het behang zat los er hingen spinnenwebben en op het tapijt naast het bed zat een hele grote vlek alsof er iemand had overgegeven. Ook stonk het er vreselijk bij binnenkomst. We waren blij dat we geen ontbijt geboekt hadden want daar had ik niet willen eten. Je zag het al aan de buitenkant het is in de jaren 70 blijven steken en nooit meer iets aan gedaan. Ook de service was niet geweldig we wilden een aansteker of lucifers lenen en niemand van het personeel wilde ons helpen. toen we een kaarsje mee wilden nemen kregen we uiteindelijk een aansteker te leen.

met partner, 2014
"Prachtig hotel in dito omgeving"vertalen
Paul
9,0

2-4-2014 Een paar dagen in het hotel verbleven om in de omgeving te gaan fietsen en vrienden te bezoeken. De omgeving is prachtig, de kamers goed en de bedden machtig ( goed) Prijs/kwaliteit is meer dan prima. Jammer dat er €15,- werd gerekend voor het omzetten van de reservering van zondag naar maandag,zeker 5/6 weken voor aankomst. Administratieve kosten !!
Voor de rest geen klagen. Komen er zó weer terug !!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?