Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen****

Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen****
704 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen****
Schipborgerweg 8, 9483 TL , Zeegse

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen**** in Zeegse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen scoort een 8,3 uit 10, op basis van 704 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen**** in Zeegse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 193 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Drenthe. Vergelijk Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen**** met andere accommodaties in Zeegse.
Even geduld a.u.b.

8,6
8,2
7,8
7,5
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
"Carpe diem"vertalen
Jos Vos
10,0

30-09-2014 Mooi gelegen hotel in een rustige natuurrijke omgeving. Het onthaal was uiterst warm. De kamers waren zuiver en de voorzieningen waren in deugdelijke staat. Er was een ruim assortiment voor het ontbijt en diner. Kortom een aanrader voor iemand met twijfels.

"Twitter beoordelingen"
16-12-2013 @Rabiye13 Lekker gegeten bij hotel Zeegser Duinen straks weer terug naar huis. --- Bron: https://twitter.com/Rabiye13/status/412663955237388288
23-10-2013 @cor228 Paar lekkere dagen gehad in hotel 'De zeegser duinen'. --- Bron: https://twitter.com/cor228/status/392773515935768576
07-10-2013 @NickMusic84 Lekker! (Ingecheckt bij Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen) http://t.co/kSKinTTM09 --- Bron: https://twitter.com/NickMusic84/status/387242090289434624
met partner, Sept. 2014
"Een prima hotel waar het zeer goed vertoeven is."vertalen
H. Kok
7,0

27-09-2014 Het hotel : De Zeegse Duinen " is een zeer goed hotel waarin de service en vriendelijkheid voorop staat.

"Tip Top Hotel in een mooie omgeving."vertalen
RHSchansdeHaan1957
8,0

26-09-2014 Het Fletcher Hotel de Zeegser Duinen is in 1 woord Geweldig, Fantastisch.
De entree nodigt al uit voor een ontspannen verblijf. Een ruime entree. Gastvrijheid van de medewerkers is top. Kamer is ruim, netjes en schoon met goede bedden. Gezellige vertrekken waar je heerlijk kunt relaxen bij de open haard met een kop koffie of een borrel/glas wijn. Tevens de gelegenheid om een baantje te zwemmen in het zwembad. Als je het hotel uitstapt loop je direct het natuurgebied in voor een heerlijke wandeling. Zeegse is een TOP locatie. Wij komen zeker terug voor een langer verblijf.

"Heel goed hotel"vertalen
E van der Meer
8,0

26-09-2014 Voor de derde keer overnacht in dit hotel,hoewel we heel dichtbij wonen.
De sfeer is heel goed en het personeel gaat leuk met elkaar om.
We komen er ook vaak voorbeeld kopje koffie.
De omgeving is zo mooi.
De live en cooking is fantastisch. Heerlijk eten en geven het aan iedereen door.

"Knus hotel"vertalen
Josje van Duuren
8,0

23-09-2014 We hebben een weekend arrangement genomen met bijbehorende live en cooking diner. De koks hebben hard gewerkt en het eten was heerlijk. Het personeel waren allemaal vriendelijk, De kamer werd goed schoongemaakt. Het is een bosrijke omgeving met vele bezienswaardigheden. Goed ontbijt.
We hebben ook een fietstocht gemaakt, de knapzakroute en daarna door gereden naar Zuidlaren. Het was een heerlijk weekend en we zullen zeker terug komen. Voor herhaling vatbaar!

zakelijk, Sept. 2014
"Prachtig gelegen"vertalen
S_Prins
9,0

20-09-2014 Prachtig gelegen met een veelheid aan faciliteiten, ook voor de kinderen. Het eten is heerlijk, het personeel vriendelijk. Goed verzorgde vergadermogelijkheden met de mogelijkheid in nauw contact te zijn met buiten. Enige dat ik miste was een oplaadpunt voor elektrische auto's.

"Mooie plek"vertalen
W van den Berg
7,0

23-09-2014 Het is een goed hotel met vriendelijk personeel .

alleenreizend, Sept. 2014
"Redelijk hotel"vertalen
bas
4,0
6,0
3,0

22-09-2014 Het is een net hotel, maar wel duur voor wat je krijgt. Ik heb specifiek een hotel met zwembad gekozen, maar een 8 meter zwembad, is meer een groot lig bad. Het eten is iets beperkt, maar wel goed, ook de prijs is normaal. De kamers zijn ruim, maar het warm water in de douche doet het matig. Het water is net niet warm en er komt een hele kleine straal uit.

met partner, Sept. 2014
"Prachtig gelegen hotel met vele mogelijkheden."vertalen
Harry Hamer
7,0

21-09-2014 Direct bij aankomst werden wij verrast door het vriendelijke en ter zake kundige personeel. Het was voor ons een nieuwe omgeving en we hebben dan ook flink gebruik gemaakt van de fiets- en wandelmogelijkheden. De fietsen waren super! Het uitzicht vanuit onze (weliswaar gedateerde) kamer was prachtig. Ook het life cooking is ons goed bevallen door de ruime en afwisselende keuzemogelijkheden.

"Geweldige omgeving"vertalen
Haandrikman
9,0

18-09-2014 Heel mooi hotel,vriendelijke ontvangst en hotel,restaurant heel sfeervol.En een mooie omgeving heerlijk om te fietsen en wandelen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met je huisdier als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?