Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen****

Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen****
774 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen****
Schipborgerweg 8, 9483 TL , Zeegse

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen**** in Zeegse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen scoort een 8,3 uit 10, op basis van 774 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen**** in Zeegse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 202 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Drenthe. Vergelijk Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen**** met andere accommodaties in Zeegse.
Even geduld a.u.b.

8,9
7,8
8,5
7,5
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
"Zeer fraai hotel"vertalen
W. van Goor
10,0

21-12-2014 Van buiten als ieder ander hotel , maar van binnen een superleuk en sfeervol hotel. Met verrassende hoekjes , koffie plek, speel kamer met schaken en dammen, tv kamer. Voor de kinderen een springkussen en een zewmbad.
Vriendelijk personeel en het eten was prima.
Het duurde voor mij eigenlijk te kort....Top !

Met vrienden, 2014
"Goed bevallen"vertalen
R.J.W.Gijsbers
9,0

19-12-2014 Een kennis (fam van Dijk) van ons heeft ons geboekt bij dit hotel.
Wij kenden dit hotel niet.
Alles was netjes en het eten was goed ,dus voor herhaling vatbaar.
Dus wellicht weer tot ziens.
fam Gijsbers

"Thuiskomen"vertalen
Ingrid slijkerman

15-12-2014 Wanneer je aan komt rijden denk je mwah
Het gebouw is iets verouderd en De omgeving is landelijk
Maar binnen is het echt thuiskomen.
De openbaart brand en kaars licht doet de rest .
Zeer vriendelijk personeel ,super behulpzaam.
Open keuken wat uitnodigd lekker te eten.
Ook voor kinderen is het een walhalla (speelkussen in het geouw zwembad en sauna + speelkamer)
Achter het gebouw loop je zo de duinen in .
Zeer rust gevend

Met oudere kinderen, Dec. 2014
"Mooi hotel, prachtige ligging, lekker zwembad"vertalen
Marieke Rozendal
8,0

14-12-2014 Eenvoudige kamer in een mooi en sfeervol hotel.
Het personeel doet zijn/haar best om het naar je zin te maken.

"Elke keer weer "thuiskomen"."vertalen
Geraldine de Quarte...
5,0

14-12-2014 Afgelopen weekend voor de zoveelste keer naar hotel Zeegser Duinen geweest. Al jaren komen we hier met zoveel plezier. De service is perfect. Inderdaad hebben we afgelopen weekend gemerkt dat niet alle kamers hetzelfde zijn. Er is een oud gedeelte waar we dit keer voor het eerst geplaatst werden.... Dit viel erg tegen. Maar na navraag werden we direct omgeboekt naar een andere kamer en hoefden we geen omboekkosten of meerkosten voor de luxere kamer te betalen. Kijk....en dat is meedenken, klantgericht handelen. Daarna weer genoten van het diner, ontbijt, omgeving, personeel, schone kamer en zelfs de aanwezigheid van voetbalclub Vitesse! Weer top en we hopen snel weer langs te kunnen komen.

"Heerlijk weekendje!!"vertalen
Dhr en Mevr R Brink...
8,0

14-12-2014 Super weekend gehad in een warm en klantvriendelijk hotel. Een zeer uitgebreid ontbijt en heerlijk relaxed live cooking. Onze kamer was netjes en schoon, niets op aan te merken.

Met partner, Dec. 2014
"Prachtige plek, naar wel aan renovatie toe"vertalen
cdridder
6,0

07-12-2014 Wij zijn hier nu verschillende keren geweest. Nog steeds een pracht plek, maar kamers zijn wel aan revisie toe. Verder vieze vloerbedekking in gangen en lift, verf hier en daar er af en een douchegordijntje en douchen in het bad is niet meer van deze tijd.
Het eten in het restaurant is in een woord geweldig......prijs daarentegen van het ontbijt vinden wij flink aan de prijs.

Met partner, Nov. 2014
"Hotel met goede sfeer en"vertalen
Dorien Reverdink
10,0

02-12-2014 Mooie locatie, goede sfeer, een kindvriendelijk hotel (ook leuke kinderzenders op de tv). ruime kamers.
mooi zwembad. heerlijk ontbijt met oude kaas enz. top!
voor ons een hotel waar we nog eens terug gaan.

Met partner, Nov. 2014
"Prachtige begane grond/gedateerde kamers!"vertalen
Bianca Nederlof
4,0
4,0
1,0
5,0
1,0

28-11-2014 Prachtige entree warm en super vriendelijk onthaal maar de kamer en badkamer zijn erg tegen gevallen erg gedateerd en past totaal niet in het plaatje bij binnenkomst. De sauna en het zwembad waren erg teleurstellend, wederom muf, oud en totaal niet relaxt of uitnodigend! We hadden juist daarom dit hotel geselecteerd vanwege deze faciliteiten. Ik vind dit totaal niet 4 sterren hotel waardig! Personeel was geweldig vriendelijk! !

Zakelijk, Nov. 2014
"Zeegser Duinen Fletcher hotel: prachtig gelegen"vertalen
Marjon Nadort
8,0

27-11-2014 Dit hotel is prachtig gelegen, heeft heel vriendelijk personeel. Een goede ontvangst en uitstekend restaurant.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?