8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen**** bij :

2129 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen in het Nederlands

fantastisch ontspannen vakantie

p de haan, 18-8-2017

wij zijn een midweek in het hotel geweest wij hadden het all inn arrangement.het was prima in orde lekker eten en vriendelijk personeel je komt het hotel binnen en je voelt je gelijk al op je gemak.de kamer waren schoon en netjes.

het was super

mia, 15-8-2017

alles was goed geregeld het eten was voortreffelijk het personeel super vriendelijk

voor ons waren er geen minpunten

Bij gebrek aan beter!

Sara, 7-8-2017

Terras; tafels stonden onopgeruimd op terras. Nieuwe gasten moesten aan een volle tafel (vol met wespen ook) plaats nemen.

Bediende stond minstens 15 minuten met 2 gasten te praten met dienblad in de hand.

Wij hebben 10 minuten moeten wachten alvorens een bestelling op te kunnen geven.

Daarna nog zeker 10 minuten gewacht voordat de koffie dan kwam.

We zaten aan een tafel, die nog niet in een tweede-hands winkel zou staan. (Vies, kapot).

Geen wespenvangers aanwezig; als je tafels met leeggedronken frisdrankglazen lang laat staan, werkt dat wespenbevorderend.

Onze buurman vroeg aan ons: "Kun je je geld hier wel kwijt?" Zij hebben nog veel langer moeten wachten.

Kortom; logistiek onprofessioneel en ongeïnteresseerd ogend personeel!

Jammer; mooie plek, maar hotel oogt "shabby".

Als daggast schrijf ik deze review.

Eerder als hotelgast; matige kamer, badkamer ronduit slecht.

gezellig en mooi

j b, 5-8-2017

wij vonden alles netjes en goed een 8

Tweede keer hier,zeer goed

K Hekker, 5-8-2017

Alles prima geregeld,ook de fietsverhuur is prima
Gereisd met partner in juni 2017

zeer mooie ligging,heel stil, goede kamers

bert van der horn, 29-7-2017

vriendelijk en behulpzaam personeel.Life cooking is maar matig het eten ligt te lang op warmhoud platen.

Prima hotel

Klaas den Braven, 28-7-2017

Er zijn weliswaar een aantal opmerkingen, maar over het algemeen een prima hotel.

Het onderhoud (met name de vloerbedekking in de gangen) heeft aandacht nodig.

Het ontbijt was fantastisch evenals de te huren fietsen.

De badkamer beschikt alleen over een douche, dus in het bad douchen met een verschrikkelijk douche gordijn. Beter de boel renoveren, het bad eruit en een mooie inloop douche erin. De bedden waren overigens heerlijk.

Verder is de TV wat te klein voor oudere mensen. Zij kunnen de ondertiteling niet lezen.

Ook ontbreekt een overzicht van de TV zenders. Nu moet je ze allemaal langsgaan om de juiste zender te vinden.

Van het zwembad geen gebruik kunnen maken, dus daarom geen oordeel.

Gereisd met partner in juli 2017

Gemiste kansen

Carla B., 4-7-2017

Het ontbijt is standaard en als je wat later naar de eetzaal gaat, loop je grote kans dat er al dingen op zijn. 1ste dag waren de worstjes op en 2de dag waren 3 kwartier voor het eind de croissants op en die werden niet aangevuld, dat zou een ½ uur duren(?). Vleeswaren en kaas zagen er niet fris meer uit. Koffiemelk en suiker ben ik zelf gaan halen, want dat werd niet in de gaten gehouden. Het ontbijt was in ieder geval de prijs niet waard. Bedden waren redelijk en het was schoon. Jammer dat de toiletbril te klein was voor de pot. Wastafelkraan was niet goed te stellen, bloedheet of koud. Bad klein voor grote mensen. Onnodige minpunten. Jammer, want het is een mooie plek.
Gereisd met partner in juli 2017

goed hotel, aanbeveling

Fred franken, 17-6-2017

Dit is een prima hotel! Mooie schone kamers, schoon sanitair. Wij hadden zelfs een terrasje. We zijn uiterst tevreden!!
Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig

Francis, 7-5-2017

De service was prima.

Het personeel zeer klantvriendelijk.

Het ontbijt was prima en het buffet was geweldig.

Gereisd met partner in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen in Zeegse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Zeegser Duinen scoort een 8.4 uit 10 op basis van 2133 reviews.