Hotel Het Witte Veen **

WebsiteLink naar website

284 reviews over Hotel Het Witte Veen in het Nederlands

geweldig thuiskomen

Truus Burger-den Haag, 7-10-2017

eten uitstekend, eenvoudige kamers maar prima bedden
Gereisd met vrienden in juli 2017

Herhaling van eerder bezoek hotel heeft iets

john en Yvonne, 7-10-2017

De omgeving is vrij eentonig in tegenstelling tot andere delen van Drenthe,ook is er minder vertier en/of eetgelegenheden in de regio.Voor rustzoekers en wijde-gezichten-liefhebbers wel bijzonder aantrekkelijk.

Het geheel komt wat rommelig over maar is verder netjes.

Het ontbijt viel tegen, heel simpel en ons inziens niet de kwaliteit/prijsverhouding waardig.

Dit was onze 4de x, maar we hebben het nu wel gezien en gehad met het Witte Veen als hotel.

Voor nieuwkomers echter een leuk verblijf op zich, een aanrader willen we het niet noemen maar wel om eens mee te maken.......

Gereisd met partner in oktober 2017

Marielle, 2-10-2017

Aardig personeel en lekker gegeten!

Leuk voor 1 keer.

Ada, 28-9-2017

Gezellige mensen. Voornamelijk 65 plussers. eenvoudige kamer. Ontbijt voldoende. Toilet op kamer stonk naar plas. Het Hotel ligt in een verlaten uithoek. Leuk hotel voor 1 of 2 nachten.

Dit wil je niet.

Ingrid, 25-9-2017

Niet meer van deze tijd. Sanitaire voorziening uit de jaren 60, muren en plafonds leken wel van bordkarton, muffige gang, bedden veel te zacht. Wanneer je over het toilet stapte en langs het docuhegordijn in het douchehok stond, was de douchestraal lekker warm en vol, totdat kennelijk ergens anders ook een kraan werd opengezet; dan halveerde de straal.

In de bar 's avonds een te lang doorgebakken bittergarnituur genuttigd. Ook hier een aankleding die je tegenwoordig nergens meer aantreft. Na de jaren 70 niet meer vernieuwd.

Het ontbijtbuffet viel daarna erg mee, dat is dan opeens nog niet zo gek!

Personeel is vriendelijk, maar wij komen niet terug.

Mooi landelijk gelegen hotel

Familie Grond, 2-9-2017

Goed verzorgd verblijf. Zeer vriendelijke medewerkers. Het eten was prima. Vanuit het hotel diverse uitstapjes gemaakt. Het verblijf is goed bevallen.
Gereisd met partner in juni 2017

Had beter verwacht.

M. Floris, 25-8-2017

Eenzaam gelegen, rondom vlak terrein.
Gereisd met partner in augustus 2017

Nooit meer!

Anoniem, 21-8-2017

De kamer is zeer oudbollig. Oogt in eerste instantie schoon maar de douche heb ik geen stap in durven zetten! Ergste was dat de kamer super gehorig was! Onze buren keken tv en praatte (op normale toon) en het was alsof ze naast ons zaten! Hierdoor zeer slecht kunnen slapen. Ook hadden wij een kindje van 2 bij ons wat een aantal keren wakker schrok in de nacht.. dit hebben zij ongetwijfeld ook gehoord wat ons ook een schuldig gevoel gaf. Dus voor ons nooit meer hier! Ontbijt was lekker maar wel wat magertjes.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Tof

Carine, 14-8-2017

Wij hadden met 4 koppels het motorarrangement,,,was super,,, propere kamer,,alles aanwezig,,, goed bed,,,, lekker eten en zeer vriendelijk,, en motos konden binnen staan,,,
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Kan ermee door

An en Mies, 10-8-2017

Redelijk hotelletje voor die prijs. Niet zo schone kamer, vieze douche en vooral vieze wc! Grote schoonmaak al lang niet meer gebeurd, spinnen onder de wasbak en achter de tv...

Eten, ontbijt goed. Vriendelijk personeel. Maar wat is Drenthe saai, zeg! Niks van bijzonders, geen aanrader wat mij betreft.

Gereisd anders in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Het Witte Veen bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Het Witte Veen in Witteveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Het Witte Veen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Het Witte Veen scoort een 7.51 uit 10 op basis van 285 reviews.