Bed and Breakfast Westerend

8,3

11 reviews over Bed and Breakfast Westerend in het Nederlands

Weer uitstekend

Wim Taks, 25-8-2017

Het was niet de eerste keer dat we in Westerend waren. En het was wéér uitstekend. Prima accomodatie, gastvrije ontvangst door Tineke (en Joop) die ook te allen tijde klaar staat met raad en daad en tips.

Wittelte zelf is een klein Drents dorp maar (bijvoorbeeld met de fiets of zelfs lopend) ben je zo in de fantastische en hier nog zeer rustige natuur. Als het aan ons ligt, was dit zeker niet de laatste keer dat we in Westerend waren. Van harte aanbevolen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Mooi tuinhuis met sauna

Karin de Smedt, 9-5-2017

We hebben deze B&B tamelijk last minute gebeld en de kamers en appartementen waren bezet. Maar toch konden we terecht: in het tuinhuis mét privé sauna. Wat een onverwachte luxe! Mijn partner en ik hebben genoten van een paar dagen luieren in de stilte. Ik ga deze plek zeker aanraden aan anderen. Ontbijt was mooi verzorgd in een grote ruimte in de boerderij.
Gereisd met partner in mei 2017

Opnieuw naar Westerend!

Edmee Delnoy, 7-5-2017

Vorig jaar ben ik met een vriendin in Wittelte geweest om van hieruit te fietsen. Het gehuchtje ligt aan de rand van een mooi bos en fietsen en wandelen is hier prachtig. Ons verblijf was vorig jaar al fijn en nu nóg fijner na de verbouwing van het appartement: 2 kleine slaapkamers zijn 1 geworden, mooi gedaan. Prachtig uitzicht over de tuin. Gastvrouw Tineke is vriendelijk en behulpzaam.

Zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in april 2017

Verborgen paradijs van rust

Sophie, 4-5-2017

Westerveld is een heerlijke plek om tot rust te komen en te genieten van het prachtige rustieke Drentse landschap. Gastvrouw en gastheer zijn super gastvrij en vriendelijk. Ze deden er alles aan om het ons naar dezin te maken , maar we kregen ook onze privacy.

Heerlijk geslapen hier en we komen graag nog eens terug!

Gereisd met partner in april 2017

Dit nooit meer!

Dennis, 11-3-2017

We hebben 1 nacht geslapen in een van de appartementen van het B&B en zijn voortijdig vertrokken wegens tal van klachten: kou, verflucht en onterecht in rekening gebrachte kosten. De wijze waarop het B&B is omgegaan met onze klachten is echter schandalig te noemen; pas na dagen van contact zoeken met het B&B hebben ze ons een tegoedbon aangeboden. Gezien onze klachten en vooral de afhandeling ervan hebben we een officiele klacht ingediend. Pas na veel discussie en getouwtrek hebben we een deel van ons geld teruggekregen. Op geen enkele wijze heeft het B&B oprecht spijt betuigd in de wijze waarop ze met onze klachten zijn omgegaan. Sterker nog: ze hebben gedreigd de juridische kosten die ze eventueel zouden moeten maken, bij ons in rekening te brengen als we nog verder stappen zouden ondernemen. Klantgericht en klantvriendelijk? Geenszins!
Gereisd met vrienden in februari 2017

Fantastische plek, voor herhaling vatbaar!

Gerrit en Sjoerdtje Scholten, 29-4-2013

Gezellige, ruime accomodatie, uitstekend geschikt voor familie met (kleine) kinderen. Omgeving mooi en rustig! Hou je van lezen? er zijn genoeg, moderne boeken aanwezig: kasten vol!! Ook reisboeken, interessant!

Wij hebben als familie, 8 volwassenen en 4 kinderen, genoten van dit onderkomen!

Gereisd met jonge kinderen in april 2013

heerlijke plek!

Jolanda hermans, 18-7-2012

We zijn hier twee dagen geweest met onze kinderen. Een fijne ruime familiekamer en tevens konden we gebruik maken van een ruime zitkamer met een klein keukentje erin. Een leuke sfeer midden in het drentse landschap! Elke morgen een lekker ontbijt. Dankzij de goede zorgen en service van de gastvrouw hebben we samen met de kinderen hier een prima verblijf gehad.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Heerlijk verblijf in onontdekt gebied

Brenda Vrieling, 8-7-2012

B&B Westerend is een heerlijke plek om te verblijven. De luxe kamer waar wij met z'n vieren in verbleven is lekker ruim, met fijne douche en lekker ontbijt. vanuit Westerend loop je zo het Holtingerveld op. Prachtige natuur...4 uur gewandeld, nauwelijks een mens tegengekomen. De nationale parken Dwingelderveld en het DrentsFriese Wold liggen op een steenworp afstand
Gereisd met vrienden in juli 2012

Natuur en sauna!

Robin Kuijpers, 7-6-2012

Een prachtige plek, heel landelijk gelegen. We hebben veel gewandeld in het Oosterzand, veel reeën gezien en genoten van het ven. 's Avonds zijn we in de sauna geweest, helemaal voor ons alleen, dat is echt uniek! Koelen onder de buitendouche en dan weer lekker buiten zitten...je hebt hier tijd te kort.
Gereisd met partner in april 2012

Heerlijk tot rust komen

J van Wouwe, 5-6-2012

Westerend ligt op een geweldige plek midden in het Drents landschap, heerlijk fietsen, wandelen en soms ook gewoon even helemaal niets en dan heerlijk tot rust komen. De dorpjes en natuur in de buurt bieden genoeg mogelijkheden tot uitstapjes. De appartementen zijn van alle gemakken voorzien en hebben een heerlijk terras van waar je uitkijkt op de mooie tuin en het weidse landschap.
Gereisd met partner in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Westerend in Wittelte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Westerend zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Westerend scoort een 8.28 uit 10 op basis van 11 reviews.