Pension Herberg de Twijfelaar

8,2

20 reviews over Pension Herberg de Twijfelaar in het Nederlands

Een heerlijk verblijf

Burkhard , uschi Mudlack & kinderen, 16-8-2016

Alles was goed! Een heerlijk verblijf gehad in een prachtige b & b met gastvrije mensen in een mooie omgeving! Een echte aanrader als u van rust houd!
Gereisd met partner in augustus 2016

Aanrader!

Peter, 10-8-2016

Wij waren met een groep van 12 mannen (vrijgezellenfeest) en hebben een toptijd gehad. Omgeving is wat je verwacht van Drenthe en boerderij past perfect in het plaatje. Accommodatie voor grote groep is prima. Daarnaast waren de eigenaresse, haar dochter en schoonzoon zeer gastvrij.
Gereisd met vrienden in juli 2016

Fantastisch! Zeker een aanrader

Rob, 9-8-2016

Fantastische bachelor party gehad in herberg de Twijfelaar! Ria en familie waren erg gastvrij en zorgde dat het ons aan niks ontbrak. BBQ op de eerste avond was super en goed verzorgd! Zeker een een aanrader.
Gereisd met vrienden in juli 2016

Super!

Jannie, 1-8-2016

Genoeg gemeenschappelijke ruimtes buiten de kamers.

Mooi buiten terrein met geweldige vuurplaats, waar je in de avond heerlijk kunt zitten.

Ontbijt was tip top in orde, meer dan genoeg keus!

Leuke grote speeltuin op 10 min rijden.

Gratis wifi, zowel binnen als buiten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Super mooi

Bas Jongbloed, 26-6-2016

Dit is een perfect locatie. We moesten niet dubbel betalen voor de TT en dat is heel fijn. Het eten was ook lekker. We kregen zelfs ontbijt om 7 uur. Ria (eigenaresse) gaf ons heel heel warm welkom.

Dus is zeker een Aanrader!!!!

Helemaal geweldig

Dirk Jan Visser, 20-6-2016

We hebben erg genoten in de Twijfelaar. Elke voorziening die je kunt bedenken is aanwezig. Bij aankomst werden we goed ontvangen en rondgeleid. De sfeer is uiterst fijn en een goede voedingsbodem voor een gezellig weekend. Je kunt je hier geen moment vervelen en de ligging is in een prachtig gebied.
Gereisd met vrienden in juni 2016

Leuke huisje, aardige mensen, mooie omgeving.

Roy Brondgeest, 20-6-2016

Het was een prachtige omgeving, fietsen, varen met een bootje in giethoorn, veel museums en wandeltochten in de natuur en veel horeca en leuke dorpjes.

Het huisje is prima, niets bijzonders maar ook zeker niets mis mee. Uitgebreide inventaris in de keuken, schoon en genoeg mogelijkheden. Goede bedden en sanitair is netjes en schoon.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Hartstikke leuk vrienden weekend gehad!

Anouk, 20-6-2016

Met een groep van 12 man, een baby en een hond hebben wij een geweldig vrienden weekend gehad in de Twijfelaar! Voor elk stel een eigen kamer, waarbij de meesten ook een eigen douche en toilet hadden. De woonkamer en keuken zijn ruim en de bar is een leuke toevoeging. De paspop, die wij Heidi hebben gedoopt leverde veel hilarische taferelen op.

De omgeving is prachtig. Rita, de eigenaresse ontving ons met open armen en gaf ons gelijk een welkom gevoel. 's Avonds hebben we lang rond het kampvuur gezeten (er is een vuurplek). Aanrader!

Prachtige rustige oude boerderij

Fietsers, 12-6-2016

Heerlijke rustige plek, 2 nachten extra gebleven. In de omgeving heerlijk kunnen fietsen.

Lekker kunnen relaxen bij de boerderij, goede bedden en heerlijk ontbijt.

Een aanrader !

Mooie boerderij

A van Pelt, 3-6-2016

Een fijne plek om een gezellig weekend met elkaar door te brengen. Sanitair goed voor elkaar en ruime slaapkamers. De leefruimte is groot met veel knusse zithoekhoekjes. De ligging is mooi tussen verschillende natuurgebied die prima te bereiken zijn per fiets of auto

De eigenaresse had een heerlijk ontbijt voor ons klaar staan. Kortom wij hebben genoten.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Herberg de Twijfelaar in Wittelte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Herberg de Twijfelaar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Herberg de Twijfelaar scoort een 8.18 uit 10 op basis van 20 reviews.