Camping De Otterberg ****

8,7

78 reviews over Camping De Otterberg in het Nederlands

Fantastische familiecamping!

Karst en Lokke de Bruin, 3-9-2017

Dit jaar voor het eerst een seizoenplaats gehad op de Otterberg en hier geen spijt van gehad!

Het is een gezellige familiecamping waar veel georganiseerd wordt voor jong en oud.

Het sanitair is erg schoon en ook de camping zelf is keurig, elke dag wordt er geveegd en papier geprikt!

De medewerkers zijn heel behulpzaam en staan je vriendelijk te woord!

Kortom, wij hebben alweer geboekt voor het volgende seizoen!

Gereisd met partner in augustus 2017

Fijne camping voor jong en oud

Ilona de leeuw, 18-8-2017

Erg kindvriendelijk zeker een aanrader voor jonge gezinnen
        Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

fantastische vakantie met de kids

anita, 3-8-2017

super camping en prima accomodatie!

de kids hebben zich prima vermaakt in de verschillende accomodaties en ook

het zwembad is netjes.

het personeel behandeld je vriendelijk en we hebben 's avonds super lekker gegeten in de kantine. we gaan zeker volgend jaar weer, echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

eigen stacaravan sinds dit jaar

fam. hoen, 30-8-2016

Sinds dit jaar bezitters van een eigen plekje op de camping wat erg genieten is.

De camping is een waar speelparadijs voor de kinderen met een super leuk recreatieteam. Elke dag genoeg te beleven voor jong en oud met veel nieuwe faciliteiten.

Fantastische midweek gehad

Familie Folkers, 28-8-2016

Na een gaslek werd ons zonder aarzelen aangeboden om, op kosten van de camping, in het restaurant te dineren met het hele gezin. Prima service.

Supercamping!

De cirkel, 12-8-2016

Wij als seizoeners(1ejaar) zijn zeer tevreden! De camping heeft nieuwe eigenaren die volop bezig zijn de camping te vernieuwen.vriendelijk personeel, (staat open voor suggesties ) goed eten , leuke aktiviteiten, zeer kindvriendelijk.

Weinig last van de weg achter ons veld, fijn nieuw toiletgebouw! Kortom een prima en leuke camping voor jong en oud!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Prima

Dennis Kneppers, 10-8-2016

De camping heeft veel te bieden voor gezinnen met jonge kinderen. De nieuwe kampeervelden hebben een leemlaag waardoor water niet weg zakt. Bij regen heb je snel blubber.

Blubberzooi

Machiel, 10-8-2016

Voor de kinderen is het er echt fantastisch. In het hoogseizoen is de gratis WiFi een drama, daarom is het ook gratis vertelde de beheerder. Het Fazant veld waar wij stonden was zo nieuw dat het regenwater niet in de grond werd opgenomen dus na een week van regenbuien konden de gegraven geulen het ook niet meer aan en ging het water dwars door de tent. Ook is in de buurt zware industrie waardoor er 's nachts vrachtwagen geluiden te horen zijn. Sanitair is super, al mag het iets warmer afgesteld worden, en ook de hoeveelheid water is net niet voldoende zodat flink je haren wassen een hele opgave wordt. We zijn 3 dagen eerder dan gepland weggegaan vanwege de blubber op fazant veld.

Echt een top camping

Jaspers, 9-8-2016

Op camping de otterberg is het goed vertoeven. Wij zijn daar geweest in de Maand juli. Zwembad is heerlijk. Sanitair is zeer schoon. Maar dit kan ook bijna niet anders, want alles is nieuw.

Er word zekers twee keer per dag schoongemaakt,

Het eten in de kantine was van uitstekende kealiteit. Verschillende soorten plates.

In de ochtend kun je hier warm gebakken broodjes halen. Echt top.

Animatieteam was net gestart, moesten er nog even inkomen maar ook top. De kinderen voelden zich er helemaal thuis,

En dan de enorme hoeveelheid speelvoorzieningen voor de kinderen.

Die van ons zijn 8 en 11 maar waren niet meer weg te slaan van de monorail en enorme glijbanen.

Kampeerplekken lekker groot, en heerlijk overzichtelijk en rustig.

En de grote kanovijver, waar de kinderen gratis kunnen kano varen en in het in het water kunnen spelen. Waar vind je dit nog! Gratis!!!

Wij komen volgend jaar zeker terug.

Een betaalbare kind vriendelijke camping,

Fam, jaspers

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Super plek voor kinderen

Brigitte, 6-8-2016

Erg leuke camping met super animatie, ook bij minder mooi weer. De monorail en super glijbanen maakten het helemaal af voor de kinderen. Wij verbleven in een luxe bungalowtent. Deze was van alle gemakken voorzien en had zeer goede bedden. Sanitair werd heel goed schoon gehouden, 3 x per dag.

Een supermarkt zou het nog completer maken, al kon je wel heerlijke verse broodjes bestellen.

Restaurant is ook erg goed en niet duur.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Otterberg in Wijster, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Otterberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Otterberg scoort een 8.65 uit 10 op basis van 78 reviews.