Camping Molecaten Park het Landschap ***

7,4

63 reviews over Camping Molecaten Park het Landschap in het Nederlands

Leuke camping

Fam.de Ridder, 16-8-2017

Leuke camping, we waren hier met kinderen en kleinkinderen. Heel erg genoten, jammer dat het erg stil was op de camping, sanitair werd goed bijgehouden, schoon zwembad en de service in het restaurant was prima, zou er best nog een keer naar toe willen, maar dan zou het wat drukker moeten zijn.
Gereisd met partner in augustus 2017

Mooie camping! Goede camping voor kinderen tot 11/12jaar
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Prima camping

Bianca, 6-6-2017

We zijn hier het pinksterweekend geweest.

Toiletgebouw was prima en schoon.

Zwembad hebben we alle dagen gebruik van gemaakt. De kinderen hebben zich hier prima vermaakt. Animatie hebben we niet veel gebruik van gemaakt. Er was ook live muziek op zaterdag dus heerlijk in het zonnetje op het terras gezeten. We hebben een heerlijk weekend gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Moet je hier nu heen?

kees v d himst, 16-9-2016

Het terrein is niet tegen water bestand zeer drassig ook na 2 weken mooi weer in september. Het restaurant kon niet geheel benut worden wegens personeel gebrek, wat een aanfluiting. Het zwembad vies en troebel water schimmels overal ook in het sanitair gebouw en wc. Veel tekort wc en douches bij drukte op de camping.

E-bike niet voorradig word wel aangeboden maar zijn er gewoon niet , wat een service maar niet heus, bied ze dan niet aan voor de verhuur. Was er dan niets goed jawel hoor, mooie ruimen plaatsen zonder enige privacy, kan je zo met de buren mee eten en de ligging is dan wel oke zo het bos en heide in echt prachtig en verzacht het overige leed wat. Het personeel verschilde nog al, bij aankomst prima geholpen door vriendelijke vrouw en bij het verlaten een nogal nors overkomende vrouw die verbaast kijkt als je deze opsommingen als hierboven doorgeeft. Geen aanrader voor mensen die ook van normale service houden. dikke min

Gereisd met partner in september 2016

Wel genoten.

Fam.Brugman, 19-8-2016

De camping ligt in een mooie omgeving.

Mooie grote campingplaatsen.

Het personeel is vriendelijk.

Voor 13 jarige weinig te doen vind ik.

Winkeltje is klein en heeft niet alles in huis, waar voor je dus vele kilometers moet rijden om het te halen, dat vind ik een minpunt.

Voor de rest hebben wij ons wel vermaakt op ons gezellige veld.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Prima xamping

Laura, 28-7-2016

Terug van twee weken vakantie op deze camping. De eerste week hadden we alle ruimte , toen het drukker werd bleek dat de plaatsen wel wat krap waren. Sanitair is prima , zou wel vaker schoongemaakt mogen worden. Zeker als het zo druk is.

De omgeving is enorm mooi. heerlijk in de natuur.

Wel erg afgelegen waardoor je ver weg moet voor je boodschappen. Animatie was erg leuk, de kinderen hebben zich prima vermaakt. Sfeer op de camping vond ik ook fijn. Kortom we hebben een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

heel fijn

J.Kant, 14-7-2016

het is er erg rustig ruime plaatsen en erg vriendelijk personeel wasgelegenheid wat gedateerd maar super schoon !!
Gereisd met partner in mei 2016

Prima camping op uitstekende ligging naast bos

Henk Wichgers, 13-7-2016

Voorzieningen zijn prima, wel wat afgelegen maar geen last van verkeerslawaai.Wifi zou bij de prijs inbegrepen moeten zijn en dus voortdurend beschikbaar op de camping. Bij volle bezetting lijkt mij sprake van weinig privacy op de velden. De camping is uitstekend onderhouden. De openingstijden van het winkeltje zou ook buiten het seizoen beter kunnen.
Gereisd met partner in juni 2016

Prachtig,ruime plekken,fiets-en zwemmogelijkheden.

Peter Voerman, 10-4-2016

Kindvriendelijk,gastvrij onthaal, rust, gevarieerde natuurgebieden, grensgebied tussen Friesland en Drenthe.

Ook overdekt zwembad, enkele vaste kampeerders.

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Molecaten Park het Landschap in Wateren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Molecaten Park het Landschap zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Molecaten Park het Landschap scoort een 7.36 uit 10 op basis van 63 reviews.