Bungalow De Eekhoorn

Bungalow De Eekhoorn
De Eekhoorn
7,3

14 reviews over Bungalow De Eekhoorn in het Nederlands

We hebben een heerlijke week gehad in de Eekhoorn!

Suzette de Raadt, 1-7-2017

Het is een heerlijk huisje met een fijne grote bostuin eromheen waar onze honden naar hartenlust konden rondscharrelen. De ligging van het huisje is super, aan de rand van het bos. Wanneer de zon in de avond weg is bij het terras kan je heerlijk naast het huis in het bos zitten en de zon over het weiland verderop onder zien gaan ! Prachtig.

Het ligt in een prachtig wandelgebied met een afwisseling van bos, heidevelden en zandverstuivingen. Je loopt zo uit het huisje het bos in, fijn voor de hondjes. Er zijn in de omgeving ook veel honden losloop gebieden en vooral de spartel vijver bij het Canadameer is een aanrader op warme dagen.

Het huis was kraakschoon en voorzien van alle gemakken.

Een erg aardige eigenaar had een fles rose, een bos bloemen en een bakje met hondenkoekjes neergezet. Heel attent.

We komen zeker terug!

Gereisd met vrienden in juni 2017

Het was weer fantastisch!!

Fam Schleeper Purmerend, 11-4-2017

Heerlijke omgeving. Zeer vriendelijke eigenaar. We komen er al een aantal jaren en het bevalt ons prima. Bungalow is mooi en ruim!! Kortom kunnen wij aan iedereen aanbevelen.
Gereisd met oudere kinderen in maart 2017

We hebben genoten en komen graag nog eens terug

Méjid en Janny Hamrit, 23-10-2016

In september vertoefden wij een week in De Eekhoorn in prachtig Wateren. Met onze twee Franse bulldogjes én de kleinkinderen bezochten ons een weekend. Wat is het er mooi!

De Eekhoorn is zeker niet nieuw en ook niet modern maar wel erg knus en huiselijk en alles wat je maar je maar nodig hebt is er.. En wat voor ons het belangrijkste was, het was schoon! Alles was schoon! Heerlijk geslapen.

De enorme afgebakende tuin zou eens aangepakt kunnen worden dat wel.

En de dingetjes van belang die we constateerden waren goed bespreekbaar met de vriendelijke eigenaren en zijn inmiddels verholpen en/of aangepast.

Het welkom met wat lekkernijen en een flesje wijn was een verrassing!

Wij gaan graag nog eens terug naar of De Eekhoorn of De Bosmuis.

Ps Wij hadden mooi weer en zijn met kindjes op stap gegaan (dagje Duinenzathe en paardjes gehuurd) maar bij de bungalow is geen vertier voor wat grotere kindjes. Tot peuterleeftijd prima te doen.

Gereisd met partner in september 2016

Uitmuntend

Fam Annokkee, 22-8-2016

Huren al 15 jaar diverse huisjes van deze familie.

Ideaal voor de honden, huizen zijn altijd erg schoon en heel compleet ingericht. heel veel aandacht voor de hygiëne.

Daarbij een hele aardige en sociale familie, altijd correct en niets is te veel.

Echt een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

geweldig relaxed weekend

Mieke Braaksma, 22-8-2016

Wat een lekker relaxed weekend hebben wij gehad.. Het weer zat helaas niet echt mee maar daar was het ook februari voor.. Dat hebben we echter ruimschoots gecompenseerd door lekker de kachel aan te steken en met een goed boek en een film de dagen door te komen. Zoals altijd was het geheel keurig verzorgt en schoon. Onze hond Spencer heeft zich geweldig kunnen uitleven in de prima afgesloten tuin. Tussen de buien door hebben we toch nog kunnen genieten van de bosrijke omgeving.. lekker in de buurt gegeten en naar een rommelmarkt geweest. We komen vaker hier in de buurt en het blijft een genot om terug te komen.
Gereisd met vrienden in februari 2016

Eenn fijne vakantie? ga hier absoluut NIET heen!

Wittkamp, 25-7-2016

Wij hadden 2 weken geboekt. Na 1 nacht zijn we naar huis gegaan. Alles stinkt. Na luchten bleef de stank. Met het eten pakten we borden Met etensresten.schoongemaakt en weggooibordjes gebruikt. Onze Kids moesten in bad omdat de tuin modderig was. Bad vol laten lopen en toen zagen we dat er doppen uit het bad los lieten en er dus gaten in het bad zaten. De douche is ook geen optie want het doucheputje zat vol roest en zat in de vloer verdiept wat erg pijnlijk kan zijn voor je voeten. We probeerden de verhuurder te bellen maar er werd niet opgenomen of teruggebeld. Toen we naar bed wilden gaan zagen we dat de matrassen ook smerig waren. De lakens wilden we in de wasmachine en droger doen De wasmachine was vies Er zat schimmel in. Dat allemaal schoongemaakt.Toen moest het in de droger.Zoveel haren en viezigheid, niet normaal. Door de stank niet geslapen Uiteindelijk contact gehad en we zouden die dag nog gebeld worden. 2 dagen later nog niets gehoord en ze nemen ook niet op.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Fijne bungalow met een heerlijk grote tuin!

Familie Veldhuis, 13-6-2016

Het huisje was schoon en van alle gemakken voorzien. Voor onze honden stond op tafel een glas met hondenstokjes en voor ons een fles wijn en bonbons als welkom.

De slaapkamers waren wat aan de kleine kant dus met z'n tweeën tegelijk in de kamer werd wat lastig.

Verder was de tuin heerlijk groot en helemaal afgezet met gaas rondom zodat de honden lekker los konden lopen.

Een fijn huisje en een heerlijke rustige plek in het bos.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Fijn weekend gehad!

Danielle Heesakkers, 20-2-2015

Wij zijn een weekend in de Eekhoorn geweest en dat is ons prima bevallen! Wat ik aan slechte recensies terug lees heb ik zelf niet ondervonden, en ik heb toevallig astma en huisstofmijtallergie dus echt wat aan mijn luchtwegen. Ik heb niets gemerkt van dampige kamers?!?! Het huisje was helemaal prima, we kregen heerlijk hout voor in de kachel die we goed gebruikt hebben. Er stonden een lekker flesje wijn, chocolaatjes en hondenkoekjes op tafel voor ons. De tweezitter was aan vervanging toe maar Dhr Veeninga had al een nieuwe bank besteld dus dat wordt alleen maar beter. Het huis was netjes en schoon, en van binnen ziet het er allemaal prima uit! De buitenkant kan een likje verf gebruiken maar daar stoor ik me helemaal niet aan. De hondjes hebben het daar ontzettend goed, ook met de grote omheinde tuin!

De omgeving is zooo fijn om te wandelen, je loopt zo het bos in, of de heide of moerassig gebied. Wij zagen reeën en een vos!

Bedankt, wij komen vast wel een keer terug!

Gereisd met partner in januari 2015

niet weer

r van kammen, 6-8-2014

mooie plek maar heel erg dampig in het huisje veel honden haren en

door de vochtige en schimmelige kamers en dampige bedden zij er nu 3 personen aan de antibiotica

absoluut ongeschikt voor mensen met astma of luchtweg klachten

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Heerlijke plek met veel privacy

Sandra Hemmers, 21-7-2014

Bij aankomst bij de Eekhoorn stond een heerlijke fles wijn met een doos aardbeien op tafel. Voor onze honden stonden kauwbotjes klaar. Een hartelijk welkom als begin.

Het huisje was schoon, mooi compleet en stond door al het groen helemaal vrij. We hebben een heerlijke vakantie gehad en alle mooie plekken opgezocht. Veel gewandeld in de schitterende natuur.

Het was een verademing om in deze groene omgeving lekker te genieten van alles. Wij vonden het super dat de keuken zo mooi compleet was, er een afwasmachine, wasmachine en droger aanwezig waren. Dus een zomerhuis met toch alle comfort die we gewend waren.

En goede ontvangst van de tv en een goed werkende WIFI.

De Boterpol is een mooi park met allemaal grote kavels waardoor iedereen veel privacy heeft. Met honden zeker een aanrader.

Voor ons dus ook voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow De Eekhoorn in Wateren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow De Eekhoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow De Eekhoorn scoort een 7.34 uit 10 op basis van 14 reviews.