Camping De Blauwe Lantaarn ***

9,1

93 reviews over Camping De Blauwe Lantaarn in het Nederlands

Super camping

Kroezen, 12-9-2017

Super camping! Geweldig enthousiaste team wat de camping runt. Nu al zin in volgend jaar.

Ik ga niet weer

Annet, 8-9-2017

+Vriendelijke eigenaren, gemoedelijke sfeer, veel te doen voor de kleintjes.

- de disco die voor de jeugd uit de buurt georganiseerd wordt, duurt tot ver in de nacht. Dus de beschreven huisregel dat het na 10 uur rustig moet zijn op de camping gaat niet op. Ook op andere avonden veel lawaai tot wel 3 uur snachts.

De snackbar is zeer beperkt open met lange wachttijden. Op de plattegrond van de camping is niet duidelijk wat jaarplaatsen of toeristische plaatsen zijn. Wij stonden daarom met onze caravan tussen de jaargasten. Vriendelijke mensen hoor, maar je krijgt niet het kampeergevoel.

De kaart die je nodig hebt om warm te douchen en om af te wassen, tikt 3 cent per 10 seconden af. Dus als je even lekker wil douchen ben je snel 1 tot 1,50 euro kwijt.

Ik ben naar deze camping gekomen omdat ik er wel wat van verwachtte, gezien de 9,1 op zoover. Maar dat redden ze bij lange na niet met mijn ervaringen

Leuke, kleinschalige camping

Schilder, 28-8-2017

Een week op deze camping doorgebracht in een stacaravan. Camping is niet erg groot maar er wordt veel georganiseerd. De trekker is een groot succes maar ook de bingo en de playbackshow waren zeer goed bezocht. De omgeving is zeer uitgestrekt waardoor een fietstochtje al snel richting de 30 km gaat. In de omgeving zijn veel markten of activiteiten voor toeristen. Goede doelen middag vonden wij erg leuk georganiseerd met en knappe opbrengst.

Het zwembad was wat aan de koude kant maar we hadden ook geen prachtig zomerweer. In de stacaravan miste ik alleen een droogrek voor kleding, verder was alles aanwezig. Servicepakket is netjes en stacaravan was prima schoon.

Heerlijk relax genoten

Anita,Laura,Naomi, 24-8-2017

Dochters hebben zich prima vermaakt. Zij verveelde zich geen moment .
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Super voor herhaling vatbaar

Fam v eenennaam, 22-8-2017

Echt een super camping zeker met kinderen

Geweldig genoten

Sander Sandra Iris en Nienke, 22-8-2017

Wij komen nu al 3 jaar op deze camping en het is iedere keer een warm welkome. Mijn kinderen gaan huilend naar huis, omdat ze niet weg willen

Leuke kindercamping

Daphne., 22-8-2017

Erg gericht op kinderen dus erg geschikt voor kinder tot twaalf jaar. Wel veel vaste mensen die hier een eien huisje,caravan hebben.

Wij zaten in een stacaravan maar zou dat niet aanbevelen.

Achterstallig onderhoud en het was niet erg schoon. Stoel kapot, plint lag los, bij de keuken zaten allemaal spetters op de rolgordijn. Wij gingen uit naar de recensies van zoover maar zou er geen 9 voor geven.

Ook de kantine is beperkt open en het wachten op onze friet in de cafetaria was erg lang ( 1 uur).je kunt er fietsen huren lekker de omgeving verkennen.

Al met al als je een rustige vakantie zoekt met kinderen die de hele vakantie in de speeltuinen zijn dan is het hier heerlijk vertoeven.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Super gezellig en kind vriendelijk. Super natuur.

Cox van Loenhout, 7-8-2017

In de zomer veel festiviteiten voor de jeugd. Maar voor ons volwassenen is het puur genieten. Iedereen is blij. Je vergeet even de dagelijkse sleur. Eigenaren maken er één feest van (als je wilt). Anders blijf je lekker op je stekkie. Fietsen, wandelen over de heide, man man wat een feest. Niets grootschalig, gewoon familie.

Fantastiche camping

René en Jolanda, 6-8-2017

Een hele gezellige camping met zeer vriendelijk personeel. Ze maken de vakantie heel persoonlijk. De omgeving is prachtig en er is van alles te doen. Het sanitair wordt keurig bijgehouden. Ook het pasjessysteem bij het douchen is heel handig. Een echte aanrader!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

heerlijk

oppelaar, 6-8-2017

we hadden een super vakantie! heerlijk relaxed.Voor de kinderen was er genoeg animatie

een heel leuk eigenaarsgezin

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Blauwe Lantaarn in Wateren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Blauwe Lantaarn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Blauwe Lantaarn scoort een 9.09 uit 10 op basis van 93 reviews.