9,2

Uitstekend

86 reviews over Camping De Blauwe Lantaarn in het Nederlands

Super gezellig en kind vriendelijk. Super natuur.

Cox van Loenhout, 7-8-2017

In de zomer veel festiviteiten voor de jeugd. Maar voor ons volwassenen is het puur genieten. Iedereen is blij. Je vergeet even de dagelijkse sleur. Eigenaren maken er één feest van (als je wilt). Anders blijf je lekker op je stekkie. Fietsen, wandelen over de heide, man man wat een feest. Niets grootschalig, gewoon familie.

Fantastiche camping

René en Jolanda, 6-8-2017

Een hele gezellige camping met zeer vriendelijk personeel. Ze maken de vakantie heel persoonlijk. De omgeving is prachtig en er is van alles te doen. Het sanitair wordt keurig bijgehouden. Ook het pasjessysteem bij het douchen is heel handig. Een echte aanrader!

heerlijk

oppelaar, 6-8-2017

we hadden een super vakantie! heerlijk relaxed.Voor de kinderen was er genoeg animatie

een heel leuk eigenaarsgezin

Gereisd familie in juli 2017

Gezellige, nette camping voor de hele familie

Paul Smits, 6-8-2017

Ondanks het wat druilerige weer tijdens ons verblijf hebben wij ons prima vermaakt. Onze dochter van 2 kon rustig rondjes rijden met haar loopfiets en kon niet wachten totdat ze de toeter van de trekker weer hoorde rond 19:00 uur. Mooie, nette camping met ruime plaatsen, schoon sanitair en bij iedere plek fijn elektra en water. Ook genoeg te doen en mooie natuur in de omgeving. Er wordt (bijna) dagelijks van alles georganiseerd voor jong & oud. Na de eerste nacht weer thuis vroeg onze dochter "nog 'n keertje camping slapen?" Dat lijkt mij het beste compliment dat je kan krijgen.

Wij komen zeker weer terug.

Groetjes, Paul, Ilse en vooral Vera

Fantastische plek!

Familie Dekker, 5-8-2017

Wat een mooi plekje Nederland is dit! Mischa, Rens en Dick echt super wat jullie doen! Als onze dochter van 2 nu een toeter hoort, dan zegt ze: TREKKER!

Zien jullie volgend jaar weer!!

Top camping

Poeser, 5-8-2017

Een fantastische leuke camping voor de kinderen en heerlijk bijkomen en genieten voor de ouders in een prachtige omgeving.

Super leuke animatie en super lieve en leuke camping eigenaren.

Als het even kan gaan wij er volgend jaar zeker weer heen. Dat wordt dan onze derde x

Gereisd familie in januari 2017

Als vanouds!

Familie Wielaard, 5-8-2017

Voor het 7e jaar naar de blauwe lantaarn omdat de kinderen 5-9jr niet anders willen! Ieder jaar weer een groot feest of het nu mooi of wat slechter weer is de kinderen vermaken zich top!
Gereisd familie in augustus 2017

Wederom fantastisch

Arend&Annet van der Kruk, 29-7-2017

Dat het er altijd gezellig is en de service is super.De eigenaren zijn geweldige mensen.
Gereisd met partner in juni 2017

geweldig we hebben ons goed vermaakt met de pasen

jessica de vries, 29-7-2017

we zijn met pasen geweest werd verders niets gedaan daar maar dat hebben we als ouders georganiseert eieren zoeken en eieren gooien was super echt een super camping met de bouwvak gaan we er voor de vierde keer weer in
Gereisd familie in april 2017

Prachtig

Ellen Buijvoets, 24-7-2017

Zeer bevlogen en enthousiaste eigenaren, die zeer klantvriendelijk zijn.

Vakantiehuisjes zijn compleet, mooie tuin, goede ligging ten opzichte van fietsroutes en toch goedkoop.

Geen minpunten.

Gereisd met partner in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Blauwe Lantaarn in Wateren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Blauwe Lantaarn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Blauwe Lantaarn scoort een 9.22 uit 10 op basis van 86 reviews.