Landhuis Mathilde Hoeve

Mathilde Hoeve
8,5

2 reviews over Landhuis Mathilde Hoeve in het Nederlands

brenda, 25-3-2007

voor ons (2volw,2meiden 9 en 15) is dit een heerlijke plek om even helemaal te relaxen. We zijn al 4 keer geweest. Je kunt er heerlijke wandelingen maken, lekker met de paarden bezig zijn, knuffelen met Bart en Ben de 2 stalhonden,maar ook lekker met een boek op de bank in het gezellige app blijven. het app is echt heel kompleet ingericht. je kunt het zo gek niet bedenken of het is er.Er zit maar een nadeel aan: het is er zo gezellig dat de week voorbijvliegt en je weer naar huis moet!! wij gaan in de herfstvak weer!
Gereisd familie in oktober 2006

Annette Schellekens, 2-3-2007

Wij hebben hier een ontzettend leuke vakantie gehad. Super gezellig ingericht appartement en in de kleine boomgaard een lekker zwembadje waar we zalig in gedobberd hebben. 'savonds bij het zwembadje een glaasje wijn en een bbq. Echt een top vakantie gevoel.

En ook de paarden hebben het lekker gehad. Overdag in de wei en 'savond in een schone stal. En mooie brede zandpaden om over te rijden.

We hebben al weer geboekt voor zomer 2007.

Gereisd met vrienden in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Mathilde Hoeve in Wapserveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Mathilde Hoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Landhuis Mathilde Hoeve scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.